Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Ooit bij stilgestaan dat er mensen bestaan die dit soort dingen niet altijd als even 'logisch' en 'voor de hand liggend' vinden? Ik kan me er heel wat bij voorstellen namelijk. Mensen die onzeker zijn, van meerdere mensen in hun directe omgeving verschillende dingen horen ("volg je gevoel!"/"dit wordt niks..") en vervolgens op zoek zijn naar (een) genuanceerde mening(en) van anderen op, bijvoorbeeld, dit forum. Citaat:
![]() Groetjes, Danny
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ie dat gedaan ahd, kreeg ie waarschijnlijk 300 topics hierover... En alles gaat om t zelfde, je moet doen wat je t beste lijkt |
![]() |
||
Citaat:
![]() weet je alleen wat het probleem hierbij is? Ieder mens die zich deze vraag stelt, elk individu, heeft het gevoel dat zijn/haar situatie 'anders' is dan anderen. (is in de praktijk ook zo, zij het dat de overeenkomsten vaak toch giga-groot zijn..).. en wat doet die persoon vervolgens? start een topic over "zijn"/"haar" probleem. Zolang we mensen zijn zal dat voor blijven komen, denk ik ![]() Peace, Danny
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij nou 18 was en dat vrouwke een jaar of 60 vind ik t weer wel leuk klinken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zit jij ermee? Vind je haar een oud wijf?
Zit zij ermee? Vind ze jou nog een kind? Nee? Nou, wat kan jou het dan verrotten wat de wereld ervan zegt. Je bent meerderjarig hoor. Je mag autorijden, stemmen, in het leger, zelfstandig alle juridische en zakelijke dingen afhandelen, dus dan mag je ook zelf je liefdesleven bepalen.
||
Citaat:
...als t niet werkt blijkt dat toch vanzelf wel?? dus go for it!!
|
Liefde kent toch geen leeftijd
![]() Dit lijkt me een geil idee voor jou, maar kom op, je bent dan een speeltje voor haar en zodra het haar verveelt, word je gedumpd...
||
![]() |
Citaat:
1) Nee? 2) Zit hier toch niet een element van projectie achter? |
![]() |
||
Citaat:
1) Het was een sarcastische opmerking. 2) Het is zo'n bekend fenomeen, wat in films te zien is, geen projectie. Wat denk je wel niet dat ik allemaal heb meegemaakt?
|
![]() |
alles kan als je maar van elkaar houd! ik heb een knipperlicht relatie met een vrouw van 27 ,ik ben 17 en we kennen elkaar al heel erg lang en hebben altijd van elkaar gehouden .we delen alles samen ,we zijn gewoon elkaars beste maatjes ,we voelen ook veel meer voor elkaar dan alleen maatjes zijn dus maar ja het kan dus gewoon wel .je moet je er ook niks van aan trekken wat andere mensen zeggen .het belangrijkste is dat je van elkaar houd !!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
||
Citaat:
kben spontaan danny fan ![]()
|
goed gedaan jongen
![]() heb verhalen gehoord over 18 jarige jongens en vrouwen van 35 die kinderen en al in de steek laat, dus ik zou er niet zo een probleem van maken als ik jou was... niet voor jezelf en voor niemand niet...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |
Liefde & Relatie |
stelling ivm leeftijdsverschil vedetje | 33 | 04-05-2006 08:26 | |
Liefde & Relatie |