![]() |
||
Citaat:
De site is hier te vinden. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het gaat mij erom dat de eerste stap hiertoe is genomen.. Er zullen velen volgen waaronder vast wel een aantal gratis en eventueel open source.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
in latere versies komt het nog.. hetzelfde verhaal als bij kazaa En AdAware zoekt niet echt naar spyware, dat zoekt alleen programma's waarvan bekend is dat er spyware in zit, maar kan zelf niet zoeken of het programma meer doet dan wat je wilt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
irc:// etc werkt ook ![]() Maar ik ben de zooi nu met Martin ana het testen, en het werkt echt zeaar goed. Kwaliteit is goed, je hoort ook precxies wat van elkaars geluidskaart komt.. Ik heb helaas geen mic :/ |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruik BNC hoor ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Username: Nielsje.
|
![]() |
WTF IS DAT NOU WEER
ik heb die rommel gelijk eraf geflikkerd nadat mn pc vandaag een dubbele 'error' gaf, hij vond namelijk opeens een spyware shit in een P2P ding (aangezien ik die rommel gister geinstalleerd heb, vermoed ik dat ie daar van komt) en ik kreeg nog een virusmelding ook |
![]() |
||
Citaat:
|
lol
![]() Ik krijg ook wel foon van onbekende mensen, maar die negeer ik gewoon ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ben benieuwd of dit gratis blijft. Ik weet nog niet met wie ik wil bellen, maar heb het wel geďnstalleerd. Ziet er best ok uit, ben alleen wel benieuwd of het ook in Wine werkt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
---skype---- _Moby_ | 3 | 15-10-2003 15:27 |