Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zeker meer huiswerk maken. Als ik hw maak, zit ik bij m'n bureau en dan ga ik me vervelen. En opeens (hoe kan het?) schiet mijn vinger naar de aanknop van de computer.
![]() En daar komt bij dat ik dus alles zou moeten schrijven voor school en dat duurt echt een eeuwigheid bij mij.. Meer sporten zou waarschijnlijk ook gebeuren. Naar vrienden zou niet gaan want die zou ik dan niet hebben, want ik heb alleen maar vrienden op 't inet ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik weet niet wat ik dan nog meer zou doen, zo vaak zit ik niet achter de pc.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je van de computer moet leren is het helemáál verleidelijk om msn aan te zetten, en een extra iexplorertje, en nog eentje, etc... ![]()
|
Pffff... dan zou ik me wel wat vervelen, maar ik denk dat ik snel wel wat nieuws vind. Denk dat ik dan ook meer naar vrienden toe ga, de meeste vrienden hou ik het meeste contact met MSN, maar om die contacten te houden als er geen MSN is ga ik wel naar ze toe.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hebben games een goede of slechte invloed op jongeren? Mirne | 18 | 12-10-2021 20:08 | |
Vrije tijd |
Adviesgeven als vrijetijdsbesteding Caviamax | 3 | 25-03-2014 18:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zeg ja/nee tegen de btw verhoging Wouterjan | 35 | 28-11-2010 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat is er zo 'goed' aan lezen? Verwijderd | 20 | 03-04-2008 17:34 | |
Seksualiteit |
"Plannen" van masturberen rvveen | 42 | 26-12-2006 11:12 |