Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 16:08
.boris
.boris is offline
Hey mensen, ben nogal fan van the neptunes en ik neem aan dat ik niet de enige ben, ze beginnen langzaam door te breken in Europa en mensen komen erachter dat the neptunes al jaren achter hele goeie platen zitten, denk maar aan Limp Bizkit - the nookie, Jay-Z - I just wanna love ya, Mystikal - Shake ya ass, en natuurlijk zijn ze het brein achter de nieuwe Justin, Kelis en N*E*R*D, en ze hebben zoveel meer gedaan zoveel meer belangrijke dingen gedaan voor de muziekindustrie, met hun vernieuwende hiphop, ongelooflijke beats, hun relaxte sounds, hun lekkere pop, en behoorlijk frisse rock, ik vind daarom dat ze wel wat respect verdienen en daar kunnen we dan natuurlijk wel even een topicje over beginnen, dus was je fan, ben je fan, of wil je meer weten, post in dit topic en zeg wat je van the neptunes vind, ik vind ze iig de bom, en de klasse van hun muziek is gelijk aan Micheal Jackson, alleen zijn ze beter, omdat hun karakter beter is, Pharrel en Chad bedankt...

Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 17:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 16:11
Verwijderd
N*E*R*D is vet
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Sigúr schreef op 13-12-2003 @ 17:11:
N*E*R*D is hip
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:13
NERD
NERD is offline
Citaat:
startrak schreef op 13-12-2003 @ 17:08:
Hey mensen, ben nogal fan van the neptunes en ik neem aan dat ik niet de enige ben, ze beginnen langzaam door te breken in Europa
Ik dacht dat ze al lang en breed doorgebroken waren en dat sommige mensen zelfs een beetje moe beginnen te worden van de zoveelste videoclip waarin Pharell op komt draven. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:14
NERD
NERD is offline
Citaat:
poorleno schreef op 13-12-2003 @ 17:13:
N*E*R*D is hip
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:14
Paniccore
Paniccore is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 13-12-2003 @ 17:11:
N*E*R*D is vet
Oud 13-12-2003, 16:16
.boris
.boris is offline
sorry ik ben zo'n forummer dus ik kan geen quote maken, maar ik denk dat ze nog niet zijn doorgebroken, hun album loopt niet zoals het zou moeten lopen, en veel mensen, de meeste mensen valt het niet eens op dat pharrel zijn kop in al zijn producties laat zien(wat idd irritant begint te worden) Maar zo groot als ze zouden moeten zijn ze nog niet, maar ze gaan het wel worden, zeker als ze met europese groepen gaan samenwerken, maar moe van de neptunes kan bijnna niet, het is te vernieuwend om vermoeiend te zijn
Oud 13-12-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 13-12-2003 @ 17:13:
Ik dacht dat ze al lang en breed doorgebroken waren en dat sommige mensen zelfs een beetje moe beginnen te worden van de zoveelste videoclip waarin Pharell op komt draven. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...
Komt je nick van deze NERD?
Met citaat reageren
.boris
.boris is offline
en ze verdienen respect toch?

en zeker is N*E*R*D hip/vet
Verwijderd
Citaat:
startrak schreef op 13-12-2003 @ 17:16:
sorry ik ben zo'n forummer dus ik kan geen quote maken,
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:20
.boris
.boris is offline
ja ik bedoel niet zo'N forummer, zie je zo'n forummer ben ik nou
Oud 13-12-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 13-12-2003 @ 17:13:
Dat dacht ik ook...

Maar Neptunes zijn wel leuk ja.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:26
NERD
NERD is offline
Citaat:
wouszer schreef op 13-12-2003 @ 17:18:
Komt je nick van deze NERD?
Ja, want in het dagelijks leven ben ik natuurlijk een ongelooflijk stoere patser
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:53
Cheops
Cheops is offline
overkill of niet, maar die nieuwe van Kelis is ook weer tasty
Oud 13-12-2003, 16:55
crenshaw
crenshaw is offline
nerd is chillende poep.
Oud 13-12-2003, 16:55
Verwijderd
beginnen langzaam door te breken??

dude ze hebben de top van de pop al bereikt denk ik. Ze zorgen zeker voor bovengemiddeld intelligente producties... met bovendien hier en daar echte drums enzo
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 16:59
.boris
.boris is offline
In de VS zijn ze idd enorm groot, op dit forum blijkbaar ook, maar in het Europa waar ik woon valt het met hun enorme grootheid nogal mee, ik bedoel hoeveel shows zie jij ze hier geven, hoeveel covers sieren ze hier, nee ik denk dat het nog wel meevalt met hun bekendheid hier, en daar nu langzaam verandering in begint te komen nu mensen beginnen te leren wat de neptunes doen en wat ze al allemaal hebben gedaan. Ze hebben een enorme stap Europa in gezet door Sympathy for the Devil van de Stones the remixen, een enorm intelligente stap, en zijn gewoon de masters, punt
Oud 13-12-2003, 17:01
NERD
NERD is offline
Citaat:
startrak schreef op 13-12-2003 @ 17:59:
zijn gewoon de masters, punt
En Pharell is een groot liefhebber van Steely Dan. Dan kan je bij mij al heel weinig meer fout doen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 17:13
Verwijderd
<3 de beats
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 17:57
Verwijderd
Ik wordt scheit misselijk van die pharrel dude zijn rotkop non stop op tv en zo. Kut muziek, kut kop, kut zooi.
Die gast is echt een hoer die je kan inhuren zodat je platen beter verkopen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:00
NERD
NERD is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 13-12-2003 @ 18:57:
Ik wordt scheit misselijk van die pharrel dude zijn rotkop non stop op tv en zo. Kut muziek, kut kop, kut zooi.
Die gast is echt een hoer die je kan inhuren zodat je platen beter verkopen
Ik weet gelijk weer waarom ik het nooit kan vinden met mensen die naar punk luisteren. Bedankt
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 13-12-2003 @ 19:00:
Ik weet gelijk weer waarom ik het nooit kan vinden met mensen die naar punk luisteren. Bedankt
Blijkt maar weer hoe kortzichtig Top40 pikkies kunnen zijn

BTW de drums van the neptunes vind ik het enige wat nog wel eens baanbrekend wil zijn op pop gebied
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:09
NERD
NERD is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 13-12-2003 @ 19:08:
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Hehe, met die opmerking heb je je eigen graf gegraven.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:43
crenshaw
crenshaw is offline
Citaat:

BTW de drums van the neptunes vind ik het enige wat nog wel eens baanbrekend wil zijn op pop gebied
bestempeld als forumloser.
ik luister ook naar punk, trouwens
Oud 13-12-2003, 18:51
ESCO
ESCO is offline
de 2e timbalands van de commercieele rap en behoorlijk kut.

timbaland doet het nog beter dan hun met pas that dutch.
Die drum beats van hun klinken altijd het zelfde
Oud 13-12-2003, 18:56
Paniccore
Paniccore is offline
NERD kom nou es bij dat TMF vandaan man.
Oud 13-12-2003, 19:07
.boris
.boris is offline
Damn mensen, clowns hebben geen respect voor muziek, en wat the fok is de top 40? a.j.b.w.i.b.
En esco respect voor je mening, maar ik vind ze eerlijk gezegd beter als timbaland(ben niet echt fan van missy en daar vind je toch wel de basis van zijn werk) ik vind de neptunes veelzijdiger en afwisselender, en als ik kijk naar cry me a river van Justin die door Timbaland is gedaan, vind ik die in t niet vallen bij de andere nummers(zelfs girlfriend met nsync, want die was lekker hoor)
maar meningen verschillen...en ieder zn mening telt, alleen de mening van een clown, die telt niet...
Oud 13-12-2003, 19:09
.boris
.boris is offline
ohw en ik zie het nu pas, maar dat kruis door de EU vlag?? wat is je probleem jongen, serieus...jij werkt niet echt in het circus he, je doet maar alsof, ze hebben een keer een liedje gemaakt over clowns als jou, ik ben alleen vergeten hoe het heet, jammer...
Oud 13-12-2003, 19:10
Verwijderd
Citaat:
crenshaw schreef op 13-12-2003 @ 19:43:
hartstikke gefiliciteerd
Dit slaat gewoon nergens op. Ik vond het nogal typisch dat omdat ik niet van neptunes hou hij het meteen niet met ALLE punk luisteraars kan vinden. Dat vind ik kortzichtig.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 19:17
.boris
.boris is offline
Begrijp mij iig niet verkeerd, ik heb niet altijd een probleem met mensen die naar punk luisteren, maar ik heb wel een probleem met mensen die zichzelf een clown noemen en sinterklaas een aso noemen, vroeger was hij ook jou held.
Oud 13-12-2003, 19:18
.boris
.boris is offline
en die vreemde geur?, dat heet stank
Oud 13-12-2003, 19:21
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Ze zijn goed, errug goed. Hun beats zijn vet en ook hun solowerk is top. Jammer alleen ze een beetje overhypt worden. Oftewel: ik zie ze iets te veel.
Oud 13-12-2003, 19:28
.boris
.boris is offline
Kijk ik te weinig tv, luister ik te veel cd's, wat is het probleem, ik zie die hype om de neptunes hier nog niet, ik heb een tijdje geleden een interview gezien op mtv, en ze waren op de mtv awards, maar daar waren volgens mij wel meer bekende mensen, toch...ligt het aan mij of zijn der meer mensen die vinden dat de neptunes nog niet aan hun hoogtepunt zitten hier in Europa, in de VS zijn ze zeker weten enorm, maar hier valt het toch best mee, ik ken meer mensen die niet weten wie de neptunes zijn, dan dat ik mensen ken die het wel weten(ik bedoel iedereen kent ze langzamerhand wel, maar niet iedereen weet wat ze allemaal hebben gemaakt zeg maar) nou ja, het lijkt der iig geval op dat ik hierin alleen sta, ik heb wel het hele topic volgegooid met argumenten, maar het lukt me blijkbaar niet mensen te overtuigen, jammer...
Oud 13-12-2003, 19:35
Verwijderd
Ik vind er niets aan om heel eerlijk te zijn, maar ze produceren massas nummers voor andere artiesten die wel veel mensen aanspreken. Ik waardeer ze om hun creativiteit, ookal vind ik het niet om aan te horen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 19:58
DeadNation
DeadNation is offline
Wat ze doen doen ze goed. Niks voor mij alleen. Ik hou, op een enkele uitzondering na, niet van populaire muziek(including altoshit en popipunkzooi). To each his own.

En NERD....domme domme opmerking.
Oud 13-12-2003, 20:33
Verwijderd
Ze blijven natuurlijk vooral de mensen áchter de acts, en er zijn weinig producers die bij het grote publiek bij naam zo bekend zijn als The Neptunes.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 21:25
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
startrak schreef op 13-12-2003 @ 20:28:
Kijk ik te weinig tv, luister ik te veel cd's, wat is het probleem, ik zie die hype om de neptunes hier nog niet, ik heb een tijdje geleden een interview gezien op mtv, en ze waren op de mtv awards, maar daar waren volgens mij wel meer bekende mensen, toch...ligt het aan mij of zijn der meer mensen die vinden dat de neptunes nog niet aan hun hoogtepunt zitten hier in Europa, in de VS zijn ze zeker weten enorm, maar hier valt het toch best mee, ik ken meer mensen die niet weten wie de neptunes zijn, dan dat ik mensen ken die het wel weten(ik bedoel iedereen kent ze langzamerhand wel, maar niet iedereen weet wat ze allemaal hebben gemaakt zeg maar) nou ja, het lijkt der iig geval op dat ik hierin alleen sta, ik heb wel het hele topic volgegooid met argumenten, maar het lukt me blijkbaar niet mensen te overtuigen, jammer...
Ze hoeven toch niet perse 24/7 op de Europese tv-toestellen te zien zijn? En iets moet niet perse een "hype" zijn om goed te worden gevonden. Je luistert toch muziek voor je eigen plezier.
Oud 13-12-2003, 21:27
Verwijderd
Het is gewoon een feit dat je ze overal ziet, zelfs in bladen als Vrij Nederland en de Volkskrant staan stukken over ze. En elk uur is er op de clipzenders wel een Pharell-nummer.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 08:16
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 13-12-2003 @ 20:10:
hartstikke gefiliciteerd
Dit slaat gewoon nergens op. Ik vond het nogal typisch dat omdat ik niet van neptunes hou hij het meteen niet met ALLE punk luisteraars kan vinden. Dat vind ik kortzichtig.
Nee jij doet volwassen voor je 19 jaar
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 09:06
konflict
konflict is offline
Citaat:
NERD schreef op 13-12-2003 @ 19:09:
ja nou hoor je het ook eens van een ander.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
de klasse van hun muziek is gelijk aan Micheal Jackson, alleen zijn ze beter, omdat hun karakter beter is, Pharrel en Chad bedankt...
HAHAHAHAHAHAHA, nee jij bedankt man...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:27
infamous
infamous is offline
nerd is zeker cool

alleen clones suckt een beetje
Oud 14-12-2003, 19:51
.boris
.boris is offline
N*E*R*D's nieuwe album komt over een halfjaar ongeveer toch?, is iig wel het enige album waar ik op het moment naar uitkijk, of hebben jullie nog tips...voor goede albums...
Oud 14-12-2003, 19:52
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
startrak schreef op 14-12-2003 @ 20:51:
N*E*R*D's nieuwe album komt over een halfjaar ongeveer toch?, is iig wel het enige album waar ik op het moment naar uitkijk, of hebben jullie nog tips...voor goede albums...
Kelis - Tasty
(Neptunes beats)

lekker
Oud 14-12-2003, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Cheops schreef op 14-12-2003 @ 20:52:
Kelis - Tasty
(Neptunes beats)
[afbeelding]

lekker
Kelis of het nummer
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 00:11
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
crenshaw schreef op 13-12-2003 @ 19:43:
Chocking Victim ava

Ontopic - Nerd is c00l de producties zijn ook vet alleen elke keer die clips met Pharrel en een x aantal thrash petten wordt idd soms irri.
Oud 15-12-2003, 07:03
S
S is offline
Citaat:
Hey mensen, ben nogal fan van the neptunes en ik neem aan dat ik niet de enige ben, ze beginnen langzaam door te breken in Europa en mensen komen erachter dat the neptunes al jaren achter hele goeie platen zitten, denk maar aan Limp Bizkit - the nookie, Jay-Z - I just wanna love ya, Mystikal - Shake ya ass, en natuurlijk zijn ze het brein achter de nieuwe Justin, Kelis en N*E*R*D, en ze hebben zoveel meer gedaan zoveel meer belangrijke dingen gedaan voor de muziekindustrie, met hun vernieuwende hiphop, ongelooflijke beats, hun relaxte sounds, hun lekkere pop, en behoorlijk frisse rock, ik vind daarom dat ze wel wat respect verdienen en daar kunnen we dan natuurlijk wel even een topicje over beginnen, dus was je fan, ben je fan, of wil je meer weten, post in dit topic en zeg wat je van the neptunes vind, ik vind ze iig de bom, en de klasse van hun muziek is gelijk aan Micheal Jackson, alleen zijn ze beter, omdat hun karakter beter is, Pharrel en Chad bedankt...
Zó'n fan, die zelfs weet van StarTrak en dan nóg niet Pharrell kunnen spellen...

Ja echt, The Big Neptizzle is goed. Erg goed.

Heb pas het album Tasty van Kelis trouwens. Echt phat .
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 09:08
ESCO
ESCO is offline
Ik weet niet zeker maar volgens mij was een van hun eerste cd waar ze nummer geproduceerd hadden van noreaga N.O.R.E.
Daar zaten toch echt twee nummer die echt de bomb waren.

n.o.r.e
superthug

Daarna is het volgens mij ergens goed misgegaan.
Oud 15-12-2003, 09:28
S
S is offline
Citaat:
ESCO schreef op 15-12-2003 @ 10:08:

Daarna is het volgens mij ergens goed misgegaan.
Daarna begonnen ze veel geld te verdienen. Volgens mij ging het daana juist érg goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten