Advertentie | |
|
![]() |
|
sorry ik ben zo'n forummer dus ik kan geen quote maken, maar ik denk dat ze nog niet zijn doorgebroken, hun album loopt niet zoals het zou moeten lopen, en veel mensen, de meeste mensen valt het niet eens op dat pharrel zijn kop in al zijn producties laat zien(wat idd irritant begint te worden) Maar zo groot als ze zouden moeten zijn ze nog niet, maar ze gaan het wel worden, zeker als ze met europese groepen gaan samenwerken, maar moe van de neptunes kan bijnna niet, het is te vernieuwend om vermoeiend te zijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Neptunes zijn wel leuk ja. |
![]() |
|
In de VS zijn ze idd enorm groot, op dit forum blijkbaar ook, maar in het Europa waar ik woon valt het met hun enorme grootheid nogal mee, ik bedoel hoeveel shows zie jij ze hier geven, hoeveel covers sieren ze hier, nee ik denk dat het nog wel meevalt met hun bekendheid hier, en daar nu langzaam verandering in begint te komen nu mensen beginnen te leren wat de neptunes doen en wat ze al allemaal hebben gedaan. Ze hebben een enorme stap Europa in gezet door Sympathy for the Devil van de Stones the remixen, een enorm intelligente stap, en zijn gewoon de masters, punt
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
BTW de drums van the neptunes vind ik het enige wat nog wel eens baanbrekend wil zijn op pop gebied |
![]() |
||
Citaat:
ik luister ook naar punk, trouwens
|
![]() |
|
Damn mensen, clowns hebben geen respect voor muziek, en wat the fok is de top 40? a.j.b.w.i.b.
En esco respect voor je mening, maar ik vind ze eerlijk gezegd beter als timbaland(ben niet echt fan van missy en daar vind je toch wel de basis van zijn werk) ik vind de neptunes veelzijdiger en afwisselender, en als ik kijk naar cry me a river van Justin die door Timbaland is gedaan, vind ik die in t niet vallen bij de andere nummers(zelfs girlfriend met nsync, want die was lekker hoor) maar meningen verschillen...en ieder zn mening telt, alleen de mening van een clown, die telt niet...
|
ohw en ik zie het nu pas, maar dat kruis door de EU vlag?? wat is je probleem jongen, serieus...jij werkt niet echt in het circus he, je doet maar alsof, ze hebben een keer een liedje gemaakt over clowns als jou, ik ben alleen vergeten hoe het heet, jammer...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit slaat gewoon nergens op. Ik vond het nogal typisch dat omdat ik niet van neptunes hou hij het meteen niet met ALLE punk luisteraars kan vinden. Dat vind ik kortzichtig. |
![]() |
|
Kijk ik te weinig tv, luister ik te veel cd's, wat is het probleem, ik zie die hype om de neptunes hier nog niet, ik heb een tijdje geleden een interview gezien op mtv, en ze waren op de mtv awards, maar daar waren volgens mij wel meer bekende mensen, toch...ligt het aan mij of zijn der meer mensen die vinden dat de neptunes nog niet aan hun hoogtepunt zitten hier in Europa, in de VS zijn ze zeker weten enorm, maar hier valt het toch best mee, ik ken meer mensen die niet weten wie de neptunes zijn, dan dat ik mensen ken die het wel weten(ik bedoel iedereen kent ze langzamerhand wel, maar niet iedereen weet wat ze allemaal hebben gemaakt zeg maar) nou ja, het lijkt der iig geval op dat ik hierin alleen sta, ik heb wel het hele topic volgegooid met argumenten, maar het lukt me blijkbaar niet mensen te overtuigen, jammer...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(Neptunes beats) ![]() lekker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic - Nerd is c00l de producties zijn ook vet alleen elke keer die clips met Pharrel en een x aantal thrash petten wordt idd soms irri.
||
Citaat:
Ja echt, The Big Neptizzle is goed. Erg goed. Heb pas het album Tasty van Kelis trouwens. Echt phat ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet zeker maar volgens mij was een van hun eerste cd waar ze nummer geproduceerd hadden van noreaga N.O.R.E.
Daar zaten toch echt twee nummer die echt de bomb waren. n.o.r.e superthug Daarna is het volgens mij ergens goed misgegaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
kelis Escapism | 48 | 10-01-2004 09:39 | |
Lifestyle |
So 2003 Otis | 162 | 04-01-2004 17:51 | |
Muziek |
Rolling stones-Sympathy for the devil [the neptunes remix].mp3 Rollie | 33 | 30-08-2003 11:08 | |
Muziek |
clipse - lord willin Verwijderd | 7 | 05-06-2003 09:55 |