Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
als je van britney een R'nB diva kon maken mag je van mij iedereen gaan remixen..... |
![]() |
|
wat moeten de neptunes met de stones???? Hetzelfde als ze met Spymob moeten, een keertje geen hip-hop. begrijp me niet verkeerd maar zo erg vind ik het niet dat de neptunes een ker iets anders uitproberen die neptunes beat onder al die hip-hop nummers zijn geweldig maar ik vind het alleen een beetje jammer dat je the box, mtv of TMF niet meer aan kunt zetten of je ziet weer weer 39 schreeuwende mannen op de buis met een neptunes deuntje op de achtergrond. Ik vind het eerlijk gezegd wel leuk dat ze een keer iets anders proberen. En al is het nummer niet zo cool als het orgineel het klinkt tenminste wel een keer orgineel! Want ik hoop dat de meeste van jullie onderhand ook wel genoeg krijgen van de 10 nieuwe hip-hop/RnB/Dancehall nummers die per week uit komen en allemaal hetzelfde klinken.
|
Wat een bekrompen figuren toch weer op dit forum. The Neptunes zitten dan wel in het hiphop-genre maar de muzikale horizon van die gasten is een flink stuk breder dan van de meeste mensen in deze topic. In de uitstekende Loladamusicadocu over The Neptunes/N.E.R.D (onlangs gelukkig in de herhaling) loopt Pharell niet voor niks met een t-shirt rond van the Stones (en vermeld hij tevens zijn voorliefde voor notabene Steely Dan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Heb je problemen met andermans mening jongetje? zoek hulp. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() Maar goed, ik vind gewoon dat de Stones de Stones moeten blijven en ik heb het niet zo op remixes en covers enzo om daar geld uit te putten. Sorry als mijn opmerking niet zo goed valt bij jou/jullie...iedereen zo zijn eigen mening hierover en over smaak valt niet te twisten. Ik vind The Neptunes 100 keer ruk. Maar miljoenen andere weer niet...dussss wie ben ik he? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 |