![]() |
|
ik heb altijd zo'n relatie gehad we waren eerst gewoon vrienden maar we praatte veel over sex... en dat begon me toch wel nieuwsgierig te maken..van het 1 kwam het ander en zo zijn we 3maanden aan de gang geweest...maar toen kwam het probleem ik merkte dat het voor mij meer begon te worden dan gewoon een potje sexen dus toen heb ik gezegd dat ik het niet meer wilde,want hij en ik waren een goei team als vrienden(die elkaar het lekkertje gevoel van de wereld bezorgde want eej da ist toch?) maar als geliefde om het zo maar te noemen zou het nix worden...nu zijn we nog steeds vrienden en we hebben het nog wel eens over dat het leuk en grappig was maar we doen het al een half jaar niet meer.
||
Citaat:
maar jah zo zie ik het en ik ben GEEN slet!!! maar gewoon een meisje die graag sex heeft.
||
Citaat:
![]() ![]() Nee ff serieus, ik denk dat ik over een aantal maanden (nu niet want het is nog niet zo lang uit) het best met me ex kan doen. Of een heel ander persoon zolang ik dr maar redelijk goed ken. Sex is gewoon lekker en daarvoor hoef ik geen gevoelens voor iemand te hebben denk ik. Verder zal ik nou ook geen 10 verschillende bedpartners nemen (i guess) dan pas ben ik namelijk een slet. |
![]() |
||
[QUOTE]Meskűh!!! schreef op 29-09-2003 @ 13:58:
[B] Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik het niet zou doen, want ik zou diegene niet honderd procent vertrouwen, en voordat ik seks met iemand heb wil ik vertrouwen en zekerheid. Klinkt erg ouderwets enzo, maar ik denk dat ik me niet op mn gemak zou voelen
|
![]() |
ik vind het wel grappig, al die antwoorden. Ik dacht er vroeger altijd ook zo moeilijk over, dat je perse liefde moet hebben enzo. Maar als je degene nou heel leuk vindt, maar echt niet dat je diegene een beetje de hele dag om je heen wilt hebben ( om wat voor reden dan ook ) En je wel zeg maar een vaste partner daarvoor hebt. Ik zie et probleem niet. Was alleen benieuwd of er ook 'ervaren' mensjes hiermee waren, bevalt duz wel?!
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben ervoor. Het is prettig om steeds seks te hebben met iemand die je kent en met wie het klikt, want dan durf je ook beter aan te geven wat je wel en niet wilt.
Hoewel; het kan ook spannend zijn om weer eens iets geheel nieuws te beleven, met een heel ander iemand met andere wensen en een andere manier van doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hmmm ja nog steeds, heb er geen problemen mee, aan beide kanten is het puur lichamelijk. er is natuurlijk wel iets tussen ons, het is niet dat we een hekel aan elkaar hebben, maar we zijn alletwee totaal verschillend, heel andere soort vrienden, we gaan niet naar dezelfde plaatsn weg, we denken over heel veel dingen anders, maar we zien "elkaar graag" fysiek gezien, we leren van elkaar
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[POLL] Seks zonder liefde AngelLena | 58 | 16-06-2005 11:48 | |
Seksualiteit |
[Poll]Seks zonder liefde Muchacha | 6 | 02-06-2005 14:46 | |
Seksualiteit |
Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen? Scatterheart | 183 | 15-11-2003 19:00 | |
Seksualiteit |
one night stands Mask | 87 | 18-09-2003 18:02 | |
Seksualiteit |
hij denkt aan andere meisjes... saar | 57 | 31-03-2003 23:32 | |
Seksualiteit |
sex zonder liefde nokke!! Woestijnpinguin | 40 | 18-01-2002 14:07 |