Advertentie | |
|
![]() |
|
Gelukkig..
De fouten: Dialogen kun je het beste op een nieuwe regel beginnen. Bovendien mag iets dat iemand denkt niet als dialoog beschouwd worden (dacht ik..) verder: "Haar kamerdeur vliet open en daar staat in de deuropening staat haar vader" "De raakt Chris in paniek. Hoe kan dit verder?" "De voordeur had hij nog niet dicht gedaan of het galmde keihard door het huis: “Christina Maria Helena Smit! Waar is in godsnaam mijn krant!!” " -> Dit stuk in in de verleden tijd, het stuk erna in de tegenwoordige tijd "Haar kamerdeur vliet open en daar" "Toen hij thuis kwam had ze het meteen geweten. Als hij in een slechte bui is en iets zinde hem niet, riep hij altijd haar naam voluit. Ze wist niet hoe snel ze dan weg moest komen. Net als vandaag dus:" -> Vind ik een beetje raar klinken, net alsof het vroeger zo was (en nu niet meer)... Ik hoop dat je er wat aan hebt! Je manier van schrijven vind ik in ieder geval redelijk goed! Ook het onderwerp is goed en erg aangrijpend.. Tijdens het lezen voelde ik erg mee met de hoofdpersoon.. "Auw" |
![]() |
|
wel leuk, maar zoals eerder gezegd: wel een paar spelfouten. schrijf je nog verder?
offtopic: je had ook een verhaal geschreven over een moeder die geslagen werd door een vreemde/de vader (je had het verandert), heb je dat nog afgemaakt? zo ja, zou je het mij dan willen sturen? thnx
||
![]() |
Citaat:
Maar ik had even geen goede ideeen meer dus begon ik aan dit verhaal. Het gaat allebei over personen die mishandeld worden. Ik vind dit namelijk een zeer boeiend en interessant onderwerp. Maar ik zal er op letten dat als ik verder ga aan mn verhaal, je het vervolg krijgt ![]() Lin
|
Leuk verhaal.
![]() Je schrijfstijl vindik minder, omdat je veel dezelfde zinsstructuur hebt. Afwisseling is the key, dat staat mooier en leest fijner. er zitten ook wat spellingsfoutjes in, maar als je het naleest zie je dat zelf terug. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, ik kom er net achter dat ik de eerste versie heb geplaatst.... met spelfouten dus... Maar kun je misschien een voorbeeld geven over die zinsstructuur want dat snap ik niet helemaal....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Fear killers(verhaal) lillojon | 11 | 04-04-2009 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
*verhaal* duivelaartje | 8 | 13-03-2004 11:37 | |
Verhalen & Gedichten |