Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2003, 15:51
bloempje4you
bloempje4you is offline
Hey weet 1 van jullie waarom je wiskunde bij de opleiding spw nodig bent?

X inge
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2003, 16:01
Verwijderd
Heeft niks te maken met aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappijleer of lichamelijke opvoeding.

-> School & Studie

Verzin volgende keer zelf ajb een titel waarvan mensen ook weten wat ze in de topic kunnen verwachten.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:09
Fantôme
Fantôme is offline
volgens mij heb je het NIET nodig.
Oud 21-10-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Wanneer kun je met de opleiding starten?

Je kunt met de opleiding beginnen als je in het bezit bent van één van onderstaande bewijzen of diploma's:

Diploma vmbo op het niveau van de theoretische, kaderberoepsgerichte of gemengde leerweg. Hoewel de opleiding geen eisen aan het profiel stelt, wordt de sector Zorg en Welzijn sterk aanbevolen
Diploma vbo op C-niveau, waaronder Nederlands (overige vakken minimaal op B-niveau)
Diploma mavo
Overgangsbewijs van 3 naar 4 havo/vwo

De definitieve plaatsing op de opleiding gebeurt na een uitvoerig intakegesprek. Je krijgt hiervoor een schriftelijke uitnodiging na aanmelding. Heb je relevante werkervaring en voldoende vooropleiding? Dan heb je de mogelijkheid de studieduur van de beroepsbegeleidende leerweg te verkorten. Als je onvoldoende vooropleiding hebt om met de beroepsbegeleidende leerweg te starten, kan ROC Zadkine in sommige gevallen dispensatie en ondersteuning verlenen.
http://www.zadkine.nl/smartsite.dws?id=63&goto=1
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:29
kakelkip
kakelkip is offline
Heb je bij ons dacht ik niet nodig hoor Vriendin van me heeft ook geen wiskunde op mavo-niveau en die had en heeft nog steeds geen enkel probleem
Oud 22-10-2003, 21:38
bassgirl
bassgirl is offline
nope ik heb geen examen in wiskunde gedaan.. en nu het 2e jaar spw nog steeds niet nodig gehad.

enigste is een voldoiende voor nederlands, mavo-diploma, vboC kan ook.........weet niet hoe 't is met de vmbo
Oud 23-10-2003, 22:33
elfje16
elfje16 is offline
nou ikzelf doe de scw, bijna hetzelfde en ik heb geen wiskunde nodig ervoor, ik geloof dat je voor de spw ook niet voor nodig hebt.
wel krijg je de kans om wiskunde op havo niveau te doen, maar dat is avondschool die je erbij krijgt.
Oud 25-10-2003, 10:50
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
om te berekenen in welke hoek je het washandje moet houden op precies evenredig paralel de rug van de bejaarde te kunnen wassen?
ONZIN;
Je hebt het NIET nodig!
Oud 25-10-2003, 13:14
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
laudate dominum schreef op 25-10-2003 @ 11:50:
om te berekenen in welke hoek je het washandje moet houden op precies evenredig paralel de rug van de bejaarde te kunnen wassen?
ONZIN;
Je hebt het NIET nodig!
ik neem aan dat je het niet zo bot bedoeld
het is wel iets meer dan ruggen wassen i guess.

oja, op de spw, heb het ff aan iemand gevraagd, heb je geen wisk. nodig. op de SPH (hbo niveau) overigens ook niet.
Reageren

Regels voor berichten