Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^pff dat snap ik echt niet hoor, dat je beter kan lullen met maatschappijleer of filosfie ofzo.
als ik goed knetter ben, is praten zowiezo moeilijk, te zwaar om me bek op te trekken. En als ik wat zeg, verspreek ik me vaak en praat ik sloom. Of ik heb hash gerookt en dan lul ik wel veel en druk, maar waar gaat dat over he, echt 1 en al gelul. |
![]() |
||
Citaat:
als ik eenmaal begin te praten komt er alleen maar een onsamenhangend verhaal uit waar niemand geen fuck van snapt. en dan kan ik rustig vragen: "zijn jullie dom ofzo?"
|
![]() |
pffff, wilde net over rpg beginnen maar de meesten weten natuurlijk niet wat het is.
nouja, als we gaan RPGen wordt iedereen natuurlijk steeds stoneder incl. dm.. dus op een gegeven moment weet niemand ooit meer wat te verzinnen en valt het een beetje dood en gaan ze stomme dingen doen. en omdat ik niet blow tijdens, ben ik meestal de enige die zich dingen van de vorige keer kan herinneren ![]() bij de vorige party was ik wel stoned tijdens, was niet de enige, maar iig. dat mocht op een gegeven moment niet meer omdat de anderen dat irritant vonden. dat waren grotendeels niet-blowers namelijk.. dus ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ergens goed in bent als je stoned bent ![]() |
![]() |
|
Grafisch,nou moeten we allemaal dingen doen op pc met powerpoint,excel enzo om te oefenen naast llustrator,indesign en photoshop maar powerpoint en excel is vet simpel maar als je stoned bent ga je vet snel die opdrachten doorwerken en ben je vet snel klaar met die onzin.
![]() of als je voor een opdracht 2uur ofzo eerst moet schetsen en werktekningen maken dan ken je ook lekker eerst jointje roken en dan rustig aan alles lekker doen met je discman op je kop. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar aan je verhaal te zien heb jij het over echt (a)D&D'en. Ik heb eht wel is gedaan en weet er wel wat vanaf enzo. Tis op zich wel grappig alleen doe het maar heel soms. 1d12 enzo, save roll, initiative enz. enz. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maat tkomt op hetzelfde neer voor mn verhaaltje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zo gevarieerd speel ik niet. keertje earth dawn ook, maar daar blijft het wel bij. met van die fantasy RPGs ben ik altijd een half-orc of iets wat erop lijkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wiet komt m'n intelligentie -voor zover ik daar over beschik- niet ten goede ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog nooit geblowd tijdens schooltijd, maar als ik met een vriend heb gerookt wordt ik vaak wel erg goed in natuurkunde en begrijp ik daar veel meer van. Dit heb ik trouwens alleen als ik puur heb gerookt en dus high ben ipv stoned. Ik kan me niet voorstellen dat je schoolprestaties verbeteren als je stoned bent.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |