Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmm ik zou het er denk ik ook wel moeilijk mee hebben als mijn vriendje zoiets zou doen.. maar toch je gunt het hem wel... Maar de redenen zijn wel vaag.. Hij kan toch ook goed met jou praten neem ik aan.. dus waarom iets met iemand afspreken als je goed met diegene kan praten..
|
Ontzettend fijn voor hem dat hij zo goed met haar kan praten en dat 'ie haar graag mag.
Maar ik neem aan dat hij dat ook met jou kan doen. Ik geloof dat ik toch ook wel een beetje jaloers zou zijn als mn vriend met een meisje af zou spreken 'omdat hij zo goed met haar praten kan'!! Aan de andere kant kun je hem natuurlijk niet als jouw bezit gaan beschouwen en hem verbieden met andere meisjes om te gaan. Té jaloers zijn is ook weer niet goed voor je relatie. Ik denk dat ik hem maar even zn gang zou laten gaan. Hij vertelt je in ieder geval dat hij bij haar is, dus daarover hoef je je al geen zorgen te maken. Pas als hij overdreven veel tijd met haar door gaat brengen zou ik hem er toch eens op aanspreken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() tis ook over bij mij ![]() ![]() ![]() gewoon idd je partner een leuke dag gunnen ![]() En heb vertrouwen in je partner! hij/zij (in jou geval hij) houdt ECHT van je als hij/zij dat zegt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ken het verschijnsel,
ik ben nog steeds jaloers als mn vriend met een andere vrouw omgaat (zelfs al is het zijn nerderige studiegenote)... en ik was ook erg onzeker over onze relatie maar sinds ik hem duidelijk heb gemaakt dat dat zo is en ik meer bevestiging van zijn kant nodig had gaat het een stuk beter... hij zegt steeds lieve dingen tegen me enzo... ik weet nu ook heel goed dat hij voor mij kiest, als dat anders zou zijn had ik dat allang geweten... dus mijn advies is vraag om een beetje meer bevestiging van zijn liefde voor jou en denk er verder niet over na dat hij bij een andere vrouw is want als hij echt van je houdt gebeurd er helemaal niks... |
![]() |
|
![]() |
Ach, ik je zou je er geen zorgen om maken
![]() Zoals hierboven al gezegd, met jou kan het het ook goed vinden en goed met je praten. Maar iedereen heeft naast zijn vriend/vriendin ook andere mensen nodig. Het is ook gewoon leuk om ook met andere mensen fijn te praten, dat zal jij ook wel vinden toch? Ik en mijn ex (maar bijna weer vriend) hebben elkaar altijd vrijgelaten in die dingen. Maarja we zijn allebei helemaal niet jaloers aangelegd. En het lijkt me ook niet gezond als je vriend niet met iemand om zou mogen gaan alleen omdat diegene van het andere geslacht is. Je kan hem heus wel vertrouwen hoor, als hij iets voor haar zou voelen had hij hoogstwaarschijnlijk niet verteld dat hij naar d'r toe zou gaan. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is heel kut en ik kan het me goed voorstellen, maar je kunt er niets aan doen.
Als hij bij een ander meisje is, kun je twee dingen doen. Je kunt jezelf helemaal gaan zitten opvreten en depressief zijn, of je kunt jezelf vermannen en proberen zodra hij thuis is die relatie weer op poten te krijgen. Als hij een ander meisje echt leuker vindt dan jou, dan kun je daar niets tegen doen. Maar dat is in dat geval onvermijdelijk, en kun je het beter niet aan jezelf te wijten hebben dan wel. Dus doe je best en laat het er niet bij zitten (jezus wat een Ratelband-peptalk is dit zeg). |
![]() |
|
![]() |
Hij gaat dus bij een meisje uit zijn klas op haar kamer, zomaar, en omdat hij haar graag mag?
Mijn vriend zou zoiets nooit doen, of hij neemt me simpelweg mee. Het ligt misschien aan mij maar in ieder geval je doet toch zoiets niet als je een vriend/in hebt en het klikt goed tussen jullie. En dat gelul dat hij niet enkel van jou is en dat je niet zo jaloers hoeft te zijn (dat lees ik van enkele andere forummers) is helemaal verkeerd ![]() Zeg maar aan je vriendje dat dit helemaal not done is. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken het wel. Al hebben wij voorlopig even het moeilijke gedeelte van onze relatie achter de rug. Door dingen die zijn gebeurd merk ik van mezelf dat ik steeds sneller jaloers ben. En ook onzekerder. Ook probeer ik hier aan te werken, maar het gaat nog niet helemaal zoals ik wil. Ik hoop gewoon dat ik me weer zo kan voelen en gedragen als eerst, maar vannacht had ik ook er weer een droom over
![]() Het is niet zo dat ik hem niet vertrouw (terwijl het als ik heel erg eerlijk ben, wel minder is dan eerst, maar niet zo heel veel minder), maar ik vertrouw die meisjes niet. Ben bang dat ze verliefd op hem worden en er met hem vandoor gaan en ik weet ook wel dat hij dat nog altijd bepaalt, maar ik hoor ook van verschillende mensen dat er altijd veel meisjes op m verliefd waren. Aan de ene kant ben ik dan wel trots, maar aan de andere kant maakt het me ook onzeker. Ik praat hier wel met hem over en gelukkig staat hij altijd voor me klaar en kan hij me op de goede momenten verzekeren dat hij van MIJ houdt en van niemand anders etc. Succes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals hierboven wel te lezen snap ik heel goed hoe de topicstarter zich voelt, maar je moet hem niet beperken in zijn vrijheid. Dat jouw vriend het misschien niet zou doen, dat is jouw vriend, maar ik vind dat mijn vriend wel met andere meisjes moet kunnen afspreken. Zo is hij een keer met een vriendin naar een feestje gegaan en omdat hij de volgende dag moest werken en anders nog heel ver moest fietsen is hij bij haar blijven slapen. Met zn tweeen in een tweepersoonsbed en er is niets gebeurd. Ik heb er dan ook totaal geen moeite mee gehad. Ik vind niet dat je je vriend kan opleggen van: je mag niet meer naar een meisje uit je klas. Elkaar mogen is niet elkaar leuk vinden, dus als hij dat meisje mag, dan ziet hij haar vast al een vriendin en waarom zou hij niet met haar mogen afspreken? Zijn vrienden mag hij toch ook? Daar mag hij toch ook gewoon heen? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb (al een tijdje geleden) voor mezelf besloten: Ik vertrouw hem en moet hem vertrouwen anders werkt het niet.... Nu gaat het heel goed! Ik ben nog wel eens jaloers maar helemaal niet zo erg dat ik er van wakker lig of dat ik erom moet huilen..... Ik merk dat mijn vriendje het nu ook veel beter trekt....het is gewoon gezelliger! ![]() SUC6!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Sex voor relatie? fotj_undercover | 11 | 02-05-2013 10:06 | |
Liefde & Relatie |
LANGE afstand relatie?? mr.kakoii | 18 | 05-09-2009 06:45 | |
Liefde & Relatie |