![]() |
||
Citaat:
Beetje lullig voor mensen die onder de puistjes zitten en dus blij zouden zijn met maar 1 puistje. ![]() Maar ontopic: dat gaat echt wel weg na een paar dagen. Blijf er in ieder geval af, bedekken, krabbelen of andere dingen werken alleen maar averechts. Gewoon nog ff wachten dus en bovendien heeft waarschijnlijk heel de school wel eens een puistje, dus een ramp is het niet.
|
Ik had een jaar of 6 geleden volgens mij een puist aan mn neus....ik weet niet wat ik ermee gedaan heb maar ik heb nog altijd een rood vlekje aan mn neus zitten...en die gaat niet meer weg
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nouja, zo erg is het bij mij nou ook weer niet, maar ik stoor me er wel een beetje aan soms. Vooral omdat ik nooit zin heb om voor de spiegel te gaan staan ![]() (het was bij mij bijna weg, en nu komt het ineens heel erg terug. en dat terwijl ik ondertussen al 20 ben, best vaag. nouja, zoals gezegd: het is niet heel heel erg, bij anderen is het erger). Maareh... @ de topicstarter: je kunt er ook calendulan zalf op smeren, en dan goed inmasseren, daar wordt het ook wel wat minder van. Anders doe je dat 's avonds, dan is overdag je gezicht niet zo vettig (heb ik geen moeite mee, maar jij misschien wel, gezien je eerste post).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puisten LauraJansen | 52 | 23-11-2012 20:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rode vlek en bultjes bij lies draak12 | 7 | 27-08-2011 23:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Lichaam & Gezondheid |