Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 19:29
Maddan
Maddan is offline
na 7 maanden... gister zat het er al aan te komen, maar werd het weer iets beter.. maar net aan de telefoon is het definitief geworden.. en het aller ergst is, is dat we allebij elkaar niet kwijt willen.. maar ze word zo ongeveer gedwongen door haar ouders, ze mag vanaf morgen ook niet meer thuis wonen..

zij is naar de klote.. ze kan nog niet alles vertellen door de telefoon..

maar ik weet wel dat ik in me leven nog nooit zoveel pijn gehad heb.. het meisje waar ik van hou ben ik kwijt.. en het had helemaal niet gehoeven............

Oud 17-09-2003, 19:38
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jee, wat ontzettend K*T!!!

Hoezo is ze gedwongen door haar ouders en had het allemaal niet gehoeven? Mijn moeder zal me nooit tot zoiets dwingen!

Dikke knuffel!
Oud 17-09-2003, 19:41
Slettelina *
Slettelina * is offline
*knuffel geev*

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
Sterkte
Oud 17-09-2003, 19:41
doggie
doggie is offline
men wat klote zeg!!

suc-6 d'r mee!!

liefs doggie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:55
Orion16
Orion16 is offline
Klote zeg, sterkte!! Ik heb 4 mnd met mijn ex gehad maar we geven nog steeds veel om elkaar... ik ken de trubbel
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:56
Verwijderd
Als ze niet meer thuis mag wonen hebben haar ouders toch ook niks meer te zeggen over haar? Dus ook niet over jullie relatie?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:58
Maddan
Maddan is offline
ze is 15.. ze gaat binnenkort vast wel terug naar huis.. maar ik mag daar nooit meer komen.. en ze mag ook niet naar mij
Oud 17-09-2003, 20:02
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Maddan schreef op 17-09-2003 @ 20:58:
ze is 15.. ze gaat binnenkort vast wel terug naar huis.. maar ik mag daar nooit meer komen.. en ze mag ook niet naar mij
Is dat niet een beetje jong, 15? Of dat haar ouders het leeftijdsverschil iig te groot vonden?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:05
Maddan
Maddan is offline
ze is bijna 16, en dat vonden ze niet erg nee.. 2 of 3 maanden geleden vroegen ze nog of ik mee ging op vakantie volgens jaar.. ik weet ook niet wat er mis is gegaan

zoals ik al zei.. ik voel me vaag.. weet niet wat ik moet doen of denken.. bah..
Oud 17-09-2003, 20:28
AtHell
AtHell is offline
Ze zoekt waarschijnlijk iemand die volwassener is. Iemand die niet 4 jaar jonger mikt.

Iemand van 16 bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:31
Maddan
Maddan is offline
je hebt duidelijk mijn post niet gelezen
Oud 17-09-2003, 20:44
AtHell
AtHell is offline
Verbreed je horizon. Smartass.
Oud 17-09-2003, 21:18
Maddan
Maddan is offline
hier heb je 5 cent, ga snel een leven kopen.
Oud 17-09-2003, 21:22
Verwijderd
Tja ik vermoed eigenlijk toch dat het verband houdt met haar, en vooral jouw, leeftijd. Als ze 15 is kan ze btw toch helemaal niet zo makkelijk uit huis worden gezet? Of gaat ze soms naar een internaat? Nou ja, je kunt iig nog een paar jaar geduld hebben..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 00:17
infamous
infamous is offline
sjies

als jullie nog bij elkaar willen zijn , doe dat dan geheim ofzow

fuck die ouders
Oud 18-09-2003, 08:09
Williams
Williams is offline
kheb pcies t zelfde gehad..... ze waren heeeel aardig enzo..vroegen of ik meeging op vakantie, of ik n weekendje met mn vriendin weg wou blabla...dr pa regelde kaartjes voor voetbalwedstrijden voor ons 2e enzo...allemaal heel leuk...en opeens was t over
Oud 18-09-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 17-09-2003 @ 21:44:
Verbreed je horizon. Smartass.
C'mon d00d doe ff rlx jij zou het ook niet flex vinden als je ass gedump3d wordt.

Ontopic: geheim houden is onmogelijk dat werkt gewoon niet.. ik zou zeggen wacht tot het misschien overwaait? De gekkigheden van d'r ouders. En sterkte in de tussentijd
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 10:08
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hoe kun je iemand van 15 nou het huis uit zetten? Wat heeft zij dan gedaan dat ze het huis uit moet? En waar gaat ze dan wonen? Ik vind het heel erg voor je dat het uit is, maar er moet toch wel een heel duidelijke reden zijn dat haar ouders haar het huis uit willen zetten. Dat doe je niet zomaar.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 10:18
Verwijderd
Iemand wordt niet voor niets het huis uitgezet. Heeft ze ernstige gedragsproblemen of komt ze uit een gebroken gezin? In dat geval zou ik maar ver uit de buurt blijven tot de bui is overgewaaid, zeker bij iemand van vijftien. Die moet haar eigen boontjes nog leren doppen en moet niet met lange relaties bezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 11:04
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Maddan schreef op 17-09-2003 @ 20:29:
na 7 maanden... gister zat het er al aan te komen, maar werd het weer iets beter.. maar net aan de telefoon is het definitief geworden.. en het aller ergst is, is dat we allebij elkaar niet kwijt willen.. maar ze word zo ongeveer gedwongen door haar ouders, ze mag vanaf morgen ook niet meer thuis wonen..

zij is naar de klote.. ze kan nog niet alles vertellen door de telefoon..

maar ik weet wel dat ik in me leven nog nooit zoveel pijn gehad heb.. het meisje waar ik van hou ben ik kwijt.. en het had helemaal niet gehoeven............

wat is er misgegaan dan??
echt hoor, als jullie zoveel om elkaar geven (...als....) dan komt het wel weer goed

en @ nare: ja, dat jij niet in serieuze relaties voor je 50e gelooft weten we nou wel. maar dit hoeft echt niet voor iedereen te gelden, k ken een aantal stelletjes die al vanaf hun 13e bij elkaar zijn (ow en nu rond de 20 zijn)
Oud 18-09-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 18-09-2003 @ 12:04:
en @ nare: ja, dat jij niet in serieuze relaties voor je 50e gelooft weten we nou wel. maar dit hoeft echt niet voor iedereen te gelden, k ken een aantal stelletjes die al vanaf hun 13e bij elkaar zijn (ow en nu rond de 20 zijn)
Dat wil echter niet zeggen dat het 7 jaar geleden ook al sprake was van een relatie.

Citaat:
infamous schreef op 18-09-2003 @ 01:17:
sjies

als jullie nog bij elkaar willen zijn , doe dat dan geheim ofzow

fuck die ouders

Hallo, hij is 19 en zij is 15..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:03
Verwijderd
aww... *geeft extra kopje*

Misschien waait 't inderdaad wel over, en accepteren haar ouders jou wel weer over een tijdje...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 14:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-09-2003 @ 15:00:
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:43
©ha0$
©ha0$ is offline
vin het eigenlijk best wel laf, uitmaken via de Tel, zeg het dan recht in diegene zijn gezicht! Dan doe je tenminste nog moeite om diegene te zien, en hou je er een minder "kut gevoel" aan over...
Oud 18-09-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
©ha0$ schreef op 18-09-2003 @ 18:43:
vin het eigenlijk best wel laf, uitmaken via de Tel, zeg het dan recht in diegene zijn gezicht! Dan doe je tenminste nog moeite om diegene te zien, en hou je er een minder "kut gevoel" aan over...
als je nou even goed gelezen had, had je begrepen dat het probleem juist is dat ze hem niet mag zien.

@Maddan: Sterkte, weet verder niets nuttigs..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 20:39
wiebenik
wiebenik is offline
He rot voor je joh...

Heel veel sterkte ermee en ik hoop voor jullie dat het nog goedkomt.
Oud 18-09-2003, 20:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Chimera schreef op 18-09-2003 @ 15:03:
Inderdaad.
Sow? Dat maakt toch helemaal niet zo'n verschil!
Is maar 4 jaar hoor, als je een beetje op dezelfde linn ligt, is het oke ja! Een vriendin van me is 16 en heeft met een jongen van 21 en dat gaat prima! Snap t probleem tussen jullie niet helemaal...
Oud 18-09-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 18-09-2003 @ 21:57:
Sow? Dat maakt toch helemaal niet zo'n verschil!
Is maar 4 jaar hoor, als je een beetje op dezelfde linn ligt, is het oke ja! Een vriendin van me is 16 en heeft met een jongen van 21 en dat gaat prima! Snap t probleem tussen jullie niet helemaal...
Oh maar WIJ hebben geen probleem hoor... Vaak gaat het toch om oudere jongens die meisjes van een jaar of 14/15 misbruiken, let op, ik zei 'vaak', dus niet 'altijd'. Nu kun je me bevooroordeeld noemen maar zo is het helaas wel in de praktijk.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:10
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-09-2003 @ 22:07:
Oh maar WIJ hebben geen probleem hoor... Vaak gaat het toch om oudere jongens die meisjes van een jaar of 14/15 misbruiken, let op, ik zei 'vaak', dus niet 'altijd'. Nu kun je me bevooroordeeld noemen maar zo is het helaas wel in de praktijk.
Haha, nee u got me wrong Ik bedoel wat nou de PRECIESE reden was dat t uit ging tussen Maddan en zijn ex vriendin, was het de leeftijd of iets anders?
Oud 18-09-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 18-09-2003 @ 22:10:
Haha, nee u got me wrong Ik bedoel wat nou de PRECIESE reden was dat t uit ging tussen Maddan en zijn ex vriendin, was het de leeftijd of iets anders?
Oh dan heb ik het in de verkeerde context geplaatst...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 22:41
Studentje
Studentje is offline
Een simpele 'shit happens' will do...

Kom op, over een tijdje ben je haar vanzelf wel weer vergeten, er zijn zat andere leuke meisjes ...

...van een normale leeftijd en zonder problemen thuis...
Oud 18-09-2003, 23:54
Verwijderd
errrr, als zij niet thuis is... dan kan je haar toch zien toch?
Ik bedoel als zij niet thuis woont op het moment, wtf gaan haar ouders dan doen?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 08:46
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Studentje schreef op 18-09-2003 @ 23:41:
Een simpele 'shit happens' will do...

Kom op, over een tijdje ben je haar vanzelf wel weer vergeten, er zijn zat andere leuke meisjes ...

...van een normale leeftijd en zonder problemen thuis...
Uhu, ga jij nu maar zuipen op Enter the Dragon.
Oud 19-09-2003, 08:52
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
perseus schreef op 18-09-2003 @ 15:00:

?? nah das toch niet zo'n groot verschil...ik ben 21, mijn vriendin is 18 maar toen we elkaar leerde kennen was ik 20 en zij 16, is dat dan ook zo'n groot verschil??
Oud 19-09-2003, 08:56
jij
jij is offline
hey,

de broer van mn vriend heeft een vriendin (17) die ook het huis is uit gezet, deze zomer. ze verblijft nu bij mijn vriend thuis, tot er een oplossing gezocht wordt, er is een bep. sociale dienst mee bezig. feit is dat ze nooit meer naar huis teruggaat, haar ouders waren ook enorm tegen de relatie die ze met die jongen (ook 17) heeft en plots moest ze dan maar buiten..met verzinsels (drugs, psychisch ziek, ...) als excuus.

ik hoop voor je vriendin dat ze ook snel hulp krijgt, want alleen is maar alleen, en als 15-jarige red je het volgend mij niet zonder degelijke opvang? en misschien is het dan nog niet te laat voor jullie samen?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 12:40
sail fan
sail fan is offline
Hoi, echt Kut voor je. Weet als de beste hoe het voelt. Ben mijn vriendin dinsdag kwijt geraakt. Ze was 3 jaar jonger als mij. ze is net 14. Bij ons kwam het niet door haar ouders maar doordat ze blijkbaar niet genoeg van me hield, en zich met andere dingen wil bezig houden, zoals paardrijden, vriendinnen, fluiten etc. Niet genoeg tijd voor mij dus. Haar ouders zijn juist nu een grote steun voor me, kan altijd bij hun terecht als ik ergens mee zit. en ze staan ook al is het nu uit nog met open armen voor mij.

Maar is echt super klote voor je.

Succes!!!
Oud 19-09-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 19-09-2003 @ 09:52:
?? nah das toch niet zo'n groot verschil...ik ben 21, mijn vriendin is 18 maar toen we elkaar leerde kennen was ik 20 en zij 16, is dat dan ook zo'n groot verschil??
Het verschilt natuurlijk enorm per meisje, maar 16 is sowieso nét iets anders dan 15. Bovendien gaat het hier duidelijk om een 15-jarige die zich enorm afzet tegen haar ouders, gezien het feit dat haar ouders haar uit hun huis willen hebben, dat zegt toch genoeg... Misschien is het hebben van een vriend van 19 slechts een manier om zich af te zetten tegen haar ouders. Hoe dan ook, als het haar ouders niet bevalt dat ze een vriend van 19 heeft hebben zij het recht haar te verbieden nog langer de relatie voort te zetten, en dat zal in dit geval dus ook wel verband houden met haar verdere gedrag.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 12:53
meisje_s
meisje_s is offline
Citaat:
sail fan schreef op 19-09-2003 @ 13:40:
Hoi, echt Kut voor je. Weet als de beste hoe het voelt. Ben mijn vriendin dinsdag kwijt geraakt. Ze was 3 jaar jonger als mij. ze is net 14. Bij ons kwam het niet door haar ouders maar doordat ze blijkbaar niet genoeg van me hield, en zich met andere dingen wil bezig houden, zoals paardrijden, vriendinnen, fluiten etc. Niet genoeg tijd voor mij dus. Haar ouders zijn juist nu een grote steun voor me, kan altijd bij hun terecht als ik ergens mee zit. en ze staan ook al is het nu uit nog met open armen voor mij.

Maar is echt super klote voor je.

Succes!!!
wat erg voor je, heb ik ook al ooit gehad, ik was 17 en mijn vriend was 14 dat is ook misgelopen

sterkte, ook little nemo sterkte
Oud 17-10-2003, 13:32
Verwijderd
als je nou eens het hele verhaal afwacht voordat allerlei rare dingen gedacht worden...

ik had op mn 13e een vriend van 17/18 en op mijn 17e kreeg ik een vriend van 24 dus ik snap echt niet wat het probleem is...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:08
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Beetje een upje he?
Oud 19-10-2003, 09:44
meisje_s
meisje_s is offline
ik vind ook niet dat het altijd aan de leeftijd ligt, het heeft er wel mee te maken, een jongen of meisje van 15 heeft andere dingen die hij/zij leuk vind dat iemand van 18.

groetjes+knuffel Amber
Oud 19-10-2003, 10:11
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
wat een nutteloze up

die jongen is eindelijk over zijn liefdesgezever heen na een maand

en dan helpen jullie hem weer herrinneren

BEDANKT
Oud 19-10-2003, 19:11
Verwijderd
Ach, je hebt nog een heel leven voor je en ze was toch maar 15.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten