Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: geheim houden is onmogelijk dat werkt gewoon niet.. ik zou zeggen wacht tot het misschien overwaait? De gekkigheden van d'r ouders. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hallo, hij is 19 en zij is 15.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Maddan: Sterkte, weet verder niets nuttigs.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Is maar 4 jaar hoor, als je een beetje op dezelfde linn ligt, is het oke ja! Een vriendin van me is 16 en heeft met een jongen van 21 en dat gaat prima! Snap t probleem tussen jullie niet helemaal...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
hey,
de broer van mn vriend heeft een vriendin (17) die ook het huis is uit gezet, deze zomer. ze verblijft nu bij mijn vriend thuis, tot er een oplossing gezocht wordt, er is een bep. sociale dienst mee bezig. feit is dat ze nooit meer naar huis teruggaat, haar ouders waren ook enorm tegen de relatie die ze met die jongen (ook 17) heeft en plots moest ze dan maar buiten..met verzinsels (drugs, psychisch ziek, ...) als excuus. ik hoop voor je vriendin dat ze ook snel hulp krijgt, want alleen is maar alleen, en als 15-jarige red je het volgend mij niet zonder degelijke opvang? en misschien is het dan nog niet te laat voor jullie samen? |
![]() |
|
![]() |
Hoi, echt Kut voor je. Weet als de beste hoe het voelt. Ben mijn vriendin dinsdag kwijt geraakt. Ze was 3 jaar jonger als mij. ze is net 14. Bij ons kwam het niet door haar ouders maar doordat ze blijkbaar niet genoeg van me hield, en zich met andere dingen wil bezig houden, zoals paardrijden, vriendinnen, fluiten etc. Niet genoeg tijd voor mij dus. Haar ouders zijn juist nu een grote steun voor me, kan altijd bij hun terecht als ik ergens mee zit. en ze staan ook al is het nu uit nog met open armen voor mij.
Maar is echt super klote voor je. Succes!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sterkte, ook little nemo sterkte
|
|