Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
-ik heb een ruzie 'uitgepraat' ... nouja, we hebben nog ruzie, maar ik heb gezegd waar ik mee zat en heb de ander erg gekwetst, dat klinkt gemeen, maar het is niet zo gemeen als zij me geflikt heeft, ik ben opgelucht
![]() -ik heb mijn lerares gemaild om te zeggen dat ik nog wel contact wil houden (ze is een vertrouwenspersoon voor me maar ik ben helaas bijna van school af) |
![]() |
|
- ik heb al mn schoolwerk af wat ik morgen in moet leveren (handelingsdelen, leesdossier, boekverslag) *ben trots op mezelf*
- ik heb me ervan kunnen weerhouden om een ijsje te kopen in de pauze (wil afvallen)
||
Citaat:
|
Heej Wen! Leuk topic!
- Ik heb niet gesnoept vandaag ![]() -mn toetsen gingen allemaal goed vandaag -ben nu met mn werkstuk van de uitwisseling bezig en die moet morgen af zijn ![]() euhm, -gezoend met de liefste jongen on this planet! -heel goed getraint Jeej, wel goede dingen vandaag! ![]()
|
- ik heb weer geen ijsje genomen, maar wel het koekje gehad van een klasgenoot
![]() - ik heb me kunnen redden bij Engels terwijl ik mn bladen was vergeten.
||
Citaat:
1) marco was vanmorgen om 10 voor half 10 al in veenendaal ![]() 2) ik had een 5,5 voor mn duits mondeling ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Beleidszaken |
[psych] Blijf positief beleid Miracle | 60 | 22-11-2003 18:09 | |
Psychologie |
faalangst, hoe zien jullie dat?! Fantôme | 51 | 20-06-2003 11:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |