Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mwah... heel misschien gaat et nog door, alleen niet op korte termijn dus, alles wat ie wou moest eerst langs de RVD. blah blah blah. ![]() |
![]() |
|
Bernard heeft jaren lang zijn mond gehouden over allerlei geruchten die rondom hem worden verspreid, of ze nou waar zijn of niet waar die man heeft het recht zich te verweren. En nou doet hij dat, en volkomen terecht, die man is 92 (toch?) laat hem lekker nog even zijn kant van het verhaal doen.
Ik heb die brief gelezen in de volkskrant, en Bernard is cool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@nare man: voor het geval dat je jezelf wel brallerig vond. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Balkenende draagt verantwoording voor alles wat er uit de monarchale hoge hoed wordt getoverd. Het lijkt mij erg gevaarlijk om als premier de verantwoordelijkheid te moeten dragen voor alle verwijten die Bernhard heeft gemaakt aan jan en alleman.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het te gek voor woorden dat je verantwoording moet dragen voor alle gekkigheid die een ander uithaalt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naar mijn weten hebben ze de prins ervan moeten weerhouden mee te gaan vechten in de slag om Engeland en de strijd tegen de Jappen. Het was Prins Claus die op jonge leeftijd zoals elke vaderlandslievendse Duitser in de Hitlerjugend rondliep. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Goede doelen Missy | 43 | 15-05-2009 11:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde ŕ la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Examenstoftopic Grieks] Euripides' Hippolytos Chaucus | 99 | 15-06-2007 00:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Neo-nazis demonstreren in Den Haag RawTofu | 194 | 05-06-2004 00:50 |