Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik begrijp je niet helemaal (ik ben niet erg helder vandaag ![]() Maar ik vind het gewoon wel een goed idee: ik zie het nut van hard rijden (behalve als je haast hebt) niet echt in, en het voorkomt ongelukken, enz. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() of ze bedoelde t zoals jij zegt ![]() De praktijk laat helaas anders zien... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Vind ik minder, dan moet je je dus op elke weg op elk tijdstip aan de snelheid houden, terwijl als je bijvoorbeeld 's nachts rijdt en het niet druk op de weg is eerder thuis kunt zijn als je harder rijdt maar dan mag dat niet
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb ook nog nooit iemand geflitst zien worden na 23.00 uur |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() bovendien merk ik (tenminste in omg. Hilversum) dat ze de laatste tijd veel minder flitsen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb vaak genoeg mensen meegemaakt die "heus wel even naar huis zouden rijden" en na twee stappen op de grond lagen. Godzijdank kun je die mensen dan met het "je hebt een glaasje op dus het mag niet" argument ervan kunt weerhouden het verkeer in te gaan. Misschien werkt dit nieuwe systeem mee aan het verantwoordelijkheidsgevoel van mensen. Ik zie namelijk niet in waar je verantwoordelijkheidsgevoel ligt als je je aan de regelds houdt omdat je er een boete voor krijgt als je het niet doet. Je houdt je aan de regels omdat : 1. dat nu eenmaal hoort 2. de regels redelijkerwijs moeten zorgen voor een veilig gebruik van de weg en jij dat ook wilt.
||
![]() |
Citaat:
![]() ze kunnen nu ook soms zien of je een radardetector gebruikt en als ze je pakken ben je zwaar de lul ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik val meteen maar weer even met de deur in huis: ik hou me niet aan regels puur om de reden dat zo hoort, maar omdat ik snap waarom ze er zijn. Dan hou ik me er netjes aan. Soms heb je regels die ik als nutteloos en overbodig zie. Ik loop weleens door rood. Ik fiets naar huis als ik gedronken heb (mag ook niet!). Je probeert een sigaret als je tien bent. Allemaal dingen die je alleen maar niet doet als je inziet dat de pakkans hoog is, bv. door aanwezigheid van meneer agent ![]() Zolang je je verstand maar gebruikt is er niet veel aan de hand. Begrijp me goed, ik praat 100 in de bebouwde kom niet goed ofzo, maar een soort van gedoogbeleid op bepaalde plekken lijkt me op z'n plaats.
||
![]() |
Citaat:
![]() meestal mag je 100 of 120 en dan denk ik dat ze m snachts op 160 ofzo zetten, maja als je 210 gaat rijden in NL dan spoor je niet(voor je eigen veiligheid) en dan vind ik t terecht dat er word geflitst!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Goed dat ze dat bekeuren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelfde verhaal met die rampzalige snelhijdsheuvels die ze overal neerleggen. Ben meer bezig met hoe kan ik mijn auto heel over dat ding krijgen dan dat je let op de kruising die er vlak na zit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ze flitsen niet meer die dingen... maar lijkt me dat ze nog steeds aan een paal moeten hangen ofsow.... lijkt me niet dat ze ergens rondvliegen
Dus zit je nog naar palen te zoeken... die welliswaar niet flitsen... maja wat maakt dat uit, als een paal nu flitst is et ook al te laat |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Flitspalen Hulk | 40 | 30-11-2008 18:29 | |
Verkeer & Vervoer |
Flitspalen Roepka | 7 | 31-10-2007 09:04 | |