Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik weet al ongeveer welke opleiding ik wil gaan doen, zo stom ben ik ook weer niet
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De Universiteit Utrecht staat het beste aangeschreven in de meeste sociale wetenschappen, dus als je echt voor kwaliteit gaat kun je er over denken daar heen te gaan. Als je per se thuis wilt blijven wonen en een makkelijke verbinding wilt hebben dan zou ik voor de UvA gaan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ontopic: Utrecht is een leuke stad om te studeren. Rechten en Letteren zitten voor het grootste deel in de binnenstad en dat is dus echt een groot voordeel. Met mede studenten lekker een terrasje pakken als je een tussenuur hebt maakt het studentenleven net even dat aantrekkelijker (zeker als je geen kamer hebt waardoor je toch al wat minder contact hebt met de meeste mede-studenten). Verder is Utrecht dacht ik de grootste uni van Nederland met een groot aanbod aan opleidingen en goede faciliteiten (bibliotheken, computerzalen, studeerruimtes etc etc.). Kortom, Utrecht is zeker aan te raden! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even een terrasje of bistrootje pakken in de binnenstad heb je in de meeste oude studentensteden wel (Amsterdam, Utrecht, Leiden, Nijmegen, Groningen). Daar zitten de universiteiten toch al vlak bij of in het centrum (behalve dan even de Uithof van de UU) dus dan kun je makkelijk even naar het centrum fietsen in een paar minuutjes.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
EUR vs UVA vs VU voor Informatica&eco Wekko | 7 | 07-01-2002 18:11 |