| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
volgende week komende (bij 't kruidvat) de kerstkaarten, dus bereid je maar vast voor
|
|
|
|
Tja, 3 weken terug stond bij ons de vertegenwoordiger van de Gulden Krakeling op de stoep. Heeey alles goed blablabla...
(Kdacht wat moet ie nu weer kwijt )Het Sinterklaasgoed stroomt vanaf deze week in bij de winkels. Ik kom je schap herinrichten met 1 bank speculaaswaren en kruidnoten. En ja hoor daar lagen ze, lekkere kruidnoten.... en alle klanten die ze zien, zeggen maar 1 ding; NU AL !!??????????????????? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar zie ik eerlijk gezegd al helemaal niet 't nut van in .. Kruidnootjes zijn het hele jaar 'bruikbaar', maar wat moet ik nu al met kerstkaarten Overigens vind ik het wel jammer dat het 'bijzondere' (van bv. kruidnootjes) er zo steeds meer afgaat. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Toch maar eens zelf van die dingen gaan maken ofzo..
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() ik vind pepernoten geweldig en gevulde speculaas ook net als marsepein
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Blz 2.
Pepernoten zijn echt héérlijk. ![]() Er zijn echter wel twee soorten, waarvan de een niet te eten is. 1) Grote, volbruine pepernoten. Smaken zoals een pepernoot hoort te smaken. 2) Wat kleine, gebruinde pepernootjes. Hebben vaak een 'bobbelige' onderkant, en zijn niet 100% bruin. Voelen iets harder aan, en níet te eten!
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Eten & Drinken |
gezonde tussendoortjes Superphris | 15 | 02-05-2012 18:23 | |