Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volgende week komende (bij 't kruidvat) de kerstkaarten, dus bereid je maar vast voor ![]()
|
![]() |
Tja, 3 weken terug stond bij ons de vertegenwoordiger van de Gulden Krakeling op de stoep. Heeey alles goed blablabla...
(Kdacht wat moet ie nu weer kwijt ![]() Het Sinterklaasgoed stroomt vanaf deze week in bij de winkels. Ik kom je schap herinrichten met 1 bank speculaaswaren en kruidnoten. En ja hoor daar lagen ze, lekkere kruidnoten.... en alle klanten die ze zien, zeggen maar 1 ding; NU AL !!??????????????????? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() daar zie ik eerlijk gezegd al helemaal niet 't nut van in .. Kruidnootjes zijn het hele jaar 'bruikbaar', maar wat moet ik nu al met kerstkaarten ![]() Overigens vind ik het wel jammer dat het 'bijzondere' (van bv. kruidnootjes) er zo steeds meer afgaat. |
![]() |
||
Citaat:
Toch maar eens zelf van die dingen gaan maken ofzo.. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ik vind pepernoten geweldig en gevulde speculaas ook net als marsepein ![]()
||
Citaat:
|
Blz 2.
![]() ![]() Pepernoten zijn echt héérlijk. ![]() Er zijn echter wel twee soorten, waarvan de een niet te eten is. 1) Grote, volbruine pepernoten. Smaken zoals een pepernoot hoort te smaken. ![]() 2) Wat kleine, gebruinde pepernootjes. Hebben vaak een 'bobbelige' onderkant, en zijn niet 100% bruin. Voelen iets harder aan, en níet te eten! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
gezonde tussendoortjes Superphris | 15 | 02-05-2012 17:23 |