Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan wel normaal schrijven hoor! En ik ga echt geen hulp zoeken ik vraag alleen om advies! En dan hoef je me niet zo af te kraken hoor! Noujah laat ook maar xxies Missy
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je schrijft niet normaal, je zeurt over puistjes die je van chocola krijgt (wat misschien best waar kan zijn hoor) maar puistjes heb je nou eenmaal op jou leeftijd. Als je denkt dat het toch door de chocola komt, koop dan gewoon geen chocola meer. Dat is toch niet zo moeilijk?
||
Citaat:
![]() ![]() ik ben ook verslaafd. vooral aan butterscotch chocolade. hoe Hemels.
|
Verslaafd is een groot woord maar ik moet wel 1 keer in de zoveel tijd chocola eten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou beginnen met een cursus Nederlands. Op schrijfgebied zal er dan een wereld voor je open gaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik ben niet chocolade verslaafd.
|
Chocolade kan bij mij heel lang op een tafel of in een kast liggen zonder dat ik er iets van pak, maar zodra ik 1 stukje heb gepakt stop ik ook niet meer voordat de hele reep op is!!!
Alleen als ik studeer voor de toetsweek sla ik altijd 7 repen chocolade in (per week ![]() Dus..... ja, ik ben in zekere zin wel verslaafd aan chocolade!!!!!
||
HeeejzZzZ
![]() Citaat:
-=xXx=- NiElZ ![]()
|
allereerst.. zeg tegen je ouders dat ze niks meer kopen en zelf ook niet kopen..
ennuh van chocola krijg je wel puisten! niet omdat het vet is want boter is toch ook vet? maar er zit bepaalde stof in die dat talg enz stimuleert en waarvan je porien.. nahja je begrijpt t allemaal wel.. geen fris verhaal maar wel kraterstimulerend ![]() gelukkig let ik er zelf wel op met eten en heb ik er niet zo last van.. maar tijdens te paasdagen is t altijd moeilijk!
||
Citaat:
![]() EDIT: Ik lees nou die lelijke post van je eens goed door, en dat wat ik zei is dus geen optie.... ![]() Enige functionele waarde van deze post: sLeTjAh!!!!!!!
Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 23:47. |
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg prikkende ogen van paarden. Het helpt best om niet bij paarden in de buurt te komen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nah ja gelukkig komt zo'n dippie maar 1 of 2 keer per jaar, kheb nu voorlopig wel weer genoeg chocola gegeten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Vriendinnen in nood Maritt | 18 | 24-05-2013 20:29 | |
Drugs & Alcohol |
Verslaafd aan tabak door het roken van wiet Brute Brulé | 38 | 16-09-2006 14:04 | |
Eten & Drinken |
Broodje hagelslag _Nips | 20 | 24-04-2005 20:16 | |
Eten & Drinken |
het grote: welke chocola vind jij het lekkerste topic *** Sido *** | 70 | 10-11-2004 20:34 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
meidenvraagje Secreet | 51 | 05-01-2002 20:27 |