Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() uhm ik weet natuurlijk niet wat er precies is maar toch sterkte ![]() |
![]() |
|
Heel erg mooi...hij is erg aangrijpend; raakt me echt. Maar over de taaltechnische kant:
Goed rijmschema, vooral de eerste twee strofes vind ik mooi op elkaar aansluiten. Mooie strofe opbouw, leest erg vlot en lekker door; op een mooie toon geschreven ook! Ik vind alleen deze strofe wat minder lopen, daar loop ik een beetje vast: Door Auto een herinnering Flitst steeds door m'n hoofd Ik lees automatisch in de derde zin het woordje 'weer' erbij; ik weet wel dat je in de overige strofes de derde regel ook uit twee lettergrepen laat bestaan, maar bij deze strofe vind ik dat neit lekker lopen, vanwege de regellengte van de eerste regel. Ik zou er dus van maken 'flitst steeds weer', maar ik weet niet of je dat mooi vind / schema van regellengte wilt doorbreken. Verder geen negatieve kritiek; sterk woordgebruik; heel lievig en rustig waardoor het echt een ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #138 Verwijderd | 499 | 25-11-2008 16:41 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Immie | 1 | 10-03-2004 12:28 | |
Psychologie |
iedereen die zijn gevoelens in gedichtsvorm uit, en die hier wilt plaatsen.. #2 Fantôme | 250 | 02-01-2004 11:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Belle. zozze | 14 | 24-02-2003 19:55 |