Advertentie | |
|
![]() |
|
Wist je al dat niet in heel de wereld dezelfde tijd was?
![]() Daarbij is de tijd afhankelijk van de "computer" die de smsjes beheert, en niet de tijd die jij instelt op je PC, dus stel dat die "computer" verkeerd is ingesteld, dan kan je wel eens vreemde tijdstippen krijgen.
|
nog geen last van gehad...zou het wel irritant vinden als ik ook van die spam smsjes zou gaan krijgen...
Straks vragen ze daarin om hulp en weet je niet meer wanneer het nu wel of niet echt is... ![]() Je schijnt trouwens ook van die 06 nummers te hebben, die als je ze belt, je geen waarschuwing krijgt over de kosten van het bellen naar dat nummer en de eigenaar van dat nummer gewoon 3euro per minuut kan vragen.... Was laatst iets over op het nieuws...volgens mij nummers die begonnen met 066.... ![]() ![]() |
![]() |
|
Spam ja.
Kan ook een verkeerde melding zijn, dat ze een fout hebben gemaakt... heb ik ook wel eens met e-mailtjes die net zijn doorgestuurd op hotmail, en dan staat er gewoon een ander tijdstip bij? ![]() ![]() Maar het lijkt op spam.
|
|