Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Met Balkenende vlinders vangen. Balkenende is toch te onhandig om een vlinder te kunnen vangen. Als ik het dan ook nog opneem met een klein cameratje, hebben de mensen thuis ook nog eens wat leuks op tv.
Eigenlijk zou ik ook wel bij Beatrix op de koffie willen. Verzin ik nog wat leuke vragen over Margarita en een aantal persoonlijke vragen voor de Prive. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou vlinders gaan vangen met JP. lekker kinderlijk, even nergens aan denken. bij de koningin zou ik ook graag willen zijn, maar daar zou ik zó zenuwachtig zijn dat het een groot fisasco zal worden. en in bad met jamai, tsja, dan beslaat mn bril, en heb ik er nog niets aan.
|
![]() |
|
3.
Niet omdat ik 1 of andere oranje-fan ben, maar ik heb ook geen hekel aan haar, aan de andere twee uit jouw keuze wel. Bovendien lijkt het me wel gaaf es een keer met haar te praten, ook al sluiten haar en mijn ideeen misschien niet zo goed bij elkaar aan.
|
1. in bad met jamai NOOIT
2. vlinders vangen met balkenende in de herfst?!? ![]() 3. thhedrinken met de koningin ook NOOIT ik ben tegen het koningshuis.... maar ja als ik dan moest kiezen doe maar 2... das gwoon niet mogelijk in de herfst dus daar ben je snel klaar mee
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee joh mallerd hij is super mannelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() * Hoopt niet dat iemand denkt dat hij ook hitsig ervan word * |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |