Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
op school willen er altijd wel mensen vorig jaar tijdens natuurkunde was t altijd weer raak ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ghehe goeie shit
![]() ![]() Heuh ik bedenk me opeens dat wij een leraar op school hadden die dealde. Zijn lerarenkoffertje zat helemaal vol met soft- en harddrugs en elke les ging ie verkopen. Nja daar kwamen ze natuurlijk achter...direct ontslagen... Hmm jammer dat dat voor mijn tijd was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dealende leraren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Small Ice ![]() Medium Ice ![]() Large Ice ![]() Over het algemeen hebben mensen hier maar enkele planten en dit levert niet veel knipafval op en dat maakt de prijs van zo'n zak wat te hoog. het beste is om vers knipafval te gebruiken, direct van de plant dus. http://www.pollinator.nl/icedoc.html |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, zou er toch mee opletten, hoor.
![]() Hier ergens in Vlaanderen, geloof ik, was er een café-uitbaatster die voor haar klanten een space cake had gebakken en uitgedeeld had in het café. Velen onder hen waren er misselijk en zo van. Het is uitgebreid in het nieuws gekomen. Ze heeft er denk ik een grote boete voor gekregen...mjah, ze had het dan ook niet meegedeeld aan de caféhangers dat het zó'n cake was. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
offtopic maar nu je over leraars bezig bent. Ik heb vroeger zelf nog wiet gerookt met m'n opvoeder in het internaat waar ik zat. hij was ook leraar godsdienst en nu is hij zelf priester geworden.
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
spacecake en soortgenoten huntingyade | 22 | 19-07-2013 17:53 | |
Drugs & Alcohol |
grammetjes Moehaha | 40 | 16-10-2003 17:21 | |