Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de film niet gezien, maar hij lijkt me interressant. |
![]() |
|
nou, wie zou ons dan komen vermoorden?? we zijn als klas een hechte bende, en we hebben wapens, laat ze maar komen, we sluiten gewoon een pact dat alle 'buitenklassers' (de mensen die ons na afloop komen vermoorden) naar de 7e hemel gaan
Nobody fucks with me and my class!!!
|
aangezien ik in mijn oude klas geen echte vrienden had, waarmee je dagelijks omgaat (uiteraard wel mensen met wie je elke dag wel ff praat of iets dergelijks) zou ik ze allemaal uitmoorden met moeite uiteraard want ik ben geen moordennaar
![]() maar ik ken die film.... en als je zag wat voor belachelijke wapens sommige kregen (koekepan, zaklamp, zwitserszak mes etc) gaf ik mezelf weinig kans ![]() |
![]() |
|
Dat is een zeer, zeer gave film. Dat 'ie in het Japans gesproken wordt leek me in het begin zeer vervelend maar daar heb je na 2 minuten geen last meer van.
Wat ik zou doen? Geen flauw idee, zie ik dan wel.
|
![]() |
|
Ik wordt denk ik gek.
Ik denk dat ik zou proberen mijn vrienden te beschermen en mensen die ik minder mag, als het moet, vermoorden (als ik daar geestelijk toe in staat ben). Hangt er ook een beetje vanaf wat je onder mijn klas verstaat: heel 6VWO, of bijv alleen mijn mentorklas? Maar ik hoef denk ik sowieso niet te winnen, zou toch niet kunnen leven met dat schuldgevoel. Hoewel, misschien ben ik ook wel niet zo'n held en doe ik wel gewoon alles om te overleven. Denk het niet, maar je weet maar nooit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |