Advertentie | |
|
![]() |
|
het gaat. mij is het vrij eenvoudig afgegaan. Gewoon vroeg inschrijven voor een kamer bij de woningstichting (www.in-groningen.nl) en ik had nog voor de eindexamens een kamer...voor de rest heb ik niet echt een beeld hoe groot de kamernood hier is...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Schrijf je NU in bij IN (adres staat hier boven al ergens) Het systeem is daar veranderd, het gaat nu om hoelang je ingeschreven staat (1e-jaars hebben trouwens wel voorrang bij bepaalde kamers, staat allemaal op de site). Verder is het ook wel handig om je in te schrijven bij het woonservice-centrum www.woonservicecentrum.nl En verder kun je tegen die tijd briefjes op hangen op de uni/hogeschool, supermarkt etc. Gewoon zoveel mogelijk proberen. Viavia is ook een optie natuurlijk. Oja, en vooral niet te hoge/veel eisen stellen aan je kamer.
|
![]() |
||
Citaat:
tenzij je maart 2002 bedoelt.. zoek actief en schrijf je ook in bij commerciele kamerbureau's ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zijn foute lui waar je niets mee te maken wilt hebben, ik ben er nog nooit een tegen gekomen die echt symphatiek was, ze doen wel vriendelijk, maar z ezijn gewoon gestoord en mee lopertjes, de groep is alles, bah ![]() Misschien eens een molotov cocktail op hun balkon flikkeren ![]() |
![]() |
|
![]() |
meld je aan bij www.kamernet.nl zodra er een kamer vrij is wordt je ingelicht. IK heb gehoord dat het wel erg moeilijk is.
Maja succes
|
Gelukkig duurt het nog wel even voordat ik (misschien) ga studeren, maar als ik zo op www.kamernet.nl kijk, zie ik soms kamertjes staan van 6 of 7 vierkante meter! Dat lijkt me bijzonder klein. Zijn er van jullie mensen die zo'n kamertje huren? Zo ja, valt de grootte nog best mee of is het echt helemaal niks?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
wat de grootte betreft: ik heb zelf een kamer van een dikke 13 m2...en dat is voor mij voorlopig wel genoeg. Alleen jammer dat ik geen eigen wastafel heb...
Overigens zijn er ook best leuke Vindi's... ok, je moet goed zoeken, maar ze zijn dr ![]() En nee, ik ben zelf geen Vindi. Ik heb overwogen om lid te worden van Hendrik, maar niet gedaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vindicat is gewoon een die hard corpsballen vereniging, waar ieder normaal denkend mens een hekel aan heeft ![]() |
![]() |
|
Ik heb een jaar in Groningen gestudeerd en vrij intensief een kamer gezocht, maar niets gevonden (wel veel kamers bekeken, maar elke keer weer dat telefoontje 'nee sorry, we hebben iemand anders gekozen, volgende keer beter', als ze tenminste de moiete namen iets te laten horen) . Nu twee jaar later ben ik een nieuwe studie begonnen in Groningen en had ik twee weken na aanvang van mijn studie een hele mooie kamer. Ik heb de kamer via een vriendin kunnen krijgen. Ik ben er heel erg blij mee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wat vind jij van de studiefinanciering? lsvb | 55 | 17-02-2010 01:24 |