![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou.. soms rolt dat ding zichzelf nogal op.. dat het naar binnen drukt als het ware... en ja.. ik heb er ook een keer per ongeluk op gezeten.. ![]() niet helemaal.. gwn op t puntje.. maar toen had ik het dus ook... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *heeft meelij* ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Kwestie van op zacht bed slapen (liefst waterbed) en zonder kleding. Een pyjama zou opzich wel kunnen. Zo verminder je de kans op zenuwverknellingen.
Oh ja, het "slapen" van een ledemaat of ander deel van je lichaam komt niet voort aan een slechte doorbloeding, maar door een knelling in je zenuw, die dus de prikkels doorgeven. Op het moment dat deze knelling is opgelost, onstaat er een 'wachtrij' van impulsen, wat het prikkelend gevoel geeft. Als je hand echt slaapt na een lange tijd kun je hem aanraken met je andere hand en voel je dat niet met die ene hand, net alsof je de hand van een ander aanrakt, heel gek is dat. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb er zelf nog nooit last van gehad, snap het ook niet eigenlijk, zo ver zit ik niet naar achter op m'n zadel, en ook bij 't mountainbiken heb ik er geen last van. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf draag onderbroeken (ja, daar heb ik een reden voor, en nee, hier hoeft niemand op in te gaan), en heb er nooit last van. Waarschijnlijk omdat die onderbroek ervoor zorgt dat het ding nooit omlaag valt en tussen m'n benen en zadel komt. Begrijp je? ![]() Ik niet, maar het is dan ook al erg laat... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Heb eens een voetbal tegen mijn jongeheer aan gehad ( ik was keeper en de spits van het andere team stiftte die bal er per ongeluk ? tegenaan ) Ja en toen behalve dat ik eerst een paar minuten lag te kronkelen op de vloer van de pijn leek het inderdaad of hij in diepe slaap was geraakt ( noem het maar coma
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wow, zo leer ik nog eens wat! Altijd gedacht dat bijv. mijn armen gingen slapen (als ik langere tijd boven mijn hoofd houd, bijv. tijdens het slapen dat ze erboven liggen) omdat het bloed er minder goed bij kan omdat ze dan boven je hoofd liggen, maar dat is dus helemaal niet zo. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bi, lesbisch, hoe wat....? Verwijderd | 23 | 18-01-2010 23:02 | |
De Kantine |
Welke woorden moeten er in onze mooie taal bijkomen? Uice | 162 | 08-10-2006 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
welke smerige geuren vind jij lekker ruiken? Evil creature | 102 | 11-01-2006 15:00 | |
Seksualiteit |
Ontmaagd, of toch weer niet. Marsel | 3 | 19-05-2003 20:57 | |
Seksualiteit |
Vingeren?? RJ | 60 | 11-11-2002 18:11 |