Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() waar ben je nou mee bezig jongen? Ik spreek jou nog wel op de TMF awards! ![]()
||
![]() |
Citaat:
die titel is wel heel mooi! ik dacht jullie te gaan vertellen dat ik er eentje had, namelijk "unrequited love" maar "tears one down" klinkt best prof ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1. but I can't find anything that can be wrong is beter denk ik 2. the chance is slim vind ik mooier klinken, ik weet niet of 'the chance is small' grammaticaal wel kan. 3. I've searched Planet Earth is beter denk ik, en rijmt in zichzelf ook nog, alleen is het wel korter, ik weet niet of dat in het metrum past? 4. And when you hear? waar is het lijdend voorwerp? Wat bedoel je met deze zin? 5. You're not the piece that fills... what? Sommige werkwoorden die je in het nederlands wél zo kunt gebruiken zonder lijdend voorwerp, kunnen in het engels niet. 'Hear' in 4. en 'fill' in deze zin dus niet. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...light=godsnaam verder nog commentaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Loop al twee dagen te discussieren met mensen waar dat topic nu eigenlijk hoort en conclusie was wel niet hier.. het zou muziek of DoP zijn.. voor de volgende keer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je nieuw? Deel duizendeneen. Verwijderd | 500 | 01-06-2007 12:16 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Welke boeken voor economie1? Bezoeker111 | 15 | 03-01-2005 06:15 | |
Software & Hardware |
Het ordenen van audiobestanden Verwijderd | 46 | 26-08-2004 18:45 | |
Muziek |
Goede Hardcore/Hardstyle nummers om te downloaden? Fluff-Ball | 15 | 28-03-2004 08:44 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! [Hoe heet dat nummer?] Type | 268 | 15-02-2003 18:21 |