![]() |
|
Een announcement, het klinkt leuk, maar snapt iedereen ook wat het precies inhoud?
Nee, niet iedereen snapt het volgens mij. Tuurlijk, de regelmatige bezoekers weten wat het is, maar weten de wat nieuwe bezoekers het ook? Mijn voorstel is om: [ Announcement ] Klik hier voor het beleid om te dopen in: Beleid & regels: Klik hier Duidelijker, simpeler, en in mijn ogen opvallender. En dan wel forumbreed, op alle fora dus. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
En wat dacht men van ipv een 'lange' tag ervoor gewoon een dikgedrukte titel en dan bijv. Regels Onzin
Dus geen 'standaard' dingetje ervoor, alleen een dikgedrukte titel (en mss een andere kleur...)
Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 13:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit nu op kantoor en dacht net hetzelfde ![]() Maar dat is idd misschien een beter plan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar je kunt het er inderdaad ook gewoon uitslopen en forumbazen vragen het dik te drukken. of rood. of lettertypegrootte 72.
||
![]() |
Citaat:
maar ik vind het een goed punt om dit te veranderen. veel leden zullen inderdaad niet eens weten wat de betekenis van dit woord is. dit is veel duidelijker. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Announcement is kut, inderdaad.
"Bericht van het beheer" "Mededeling" "Beleid & Mededelingen" "Laatste mededeling" Beleid & Regels dekt de lading niet. Aankondiging is ook niet fantastisch. Andere voorstellen? Brainstorm!
|
|