Advertentie | |
|
![]() |
|
When you live, when you love, and you give them your all
You can always give up some more Zo denk ik erover ![]()
||
![]() |
Citaat:
Toch maakt het wel degelijk uit hoeveel je elkaar ziet in een relatie. Natuurlijk als je heel veel van elkaar houdt maak je het niet uit. Maar dat kan je ook geen jaren blijven doen. Ik ken ook genoeg mensen die elkaar alleen in het weekend zien. Ik weet heel goed dat dat kan. Maar de topicstartster zei hier dat ze sex met heeft, ze gaan slapen en that's it. En als je echt zoveel van elkaar houdt heb je het ook voor elkaar over het 1 en ander voor elkaar op te geven. |
![]() |
|
Ik heb hetzelfde probleem, buiten dan dat het bij ons niet meer zo'n probleem meer is
![]() Hij zit op kot, ik niet. Ik heb zondag heel de dag chiro, en hij moet vaak veel voor school doen. (studeert rechten) In het begin had ik het er erg moeilijk mee, maar op den duur begon dat te wennen, en nu ben ik eens zo blij als het weekeind is, maar ik lig niet wakker als ik in de week alleen in m'n bedje lig. Er zullen zelfs weekeinds zijn waar ik 'm helemaal niet zie, maar ik denk dat het een kwestie is van afwegen, hoeveel de momenten samen je waard zijn. Ookal zie ik hem niet veel, de momenten met hem samen zijn me veel te veel waard om liever vrijheid te hebben dan veel te weinig tijd voor elkaar. Als je elkaar echt graag ziet, moet het lukken hoor... |
![]() |
|
![]() |
haay haay...
dat is een lastige situatie... ik heb der zelf ook zo een gehad alleen dan net ff anders.... ik heb het toen uitgemaakt (na 3 maanden) en later hebben we nog een keer wat met elkaar gehad maar dat liep ook zo af dat duurde 7 en een halve maand waar van we elkaar die laatste maand niet gesproken en/of gezien hebben ... ![]() Kijk ik weet natuurlijk niet precies hoe het tussen jullie zit maar het is mij heel erg opgelucht.. eerst had ik nog wel als ik hem zag; "Wat heb ik in hemelsnaam gedaan???" maar nu ben ik opnieuw heel erg verliefd geworden ... Ik zeg iet meteen dat dat voor jullie ook geld maar ik d8 van als je er wat aan heb..... Wil je even trug reageren !!!XxxxX
|
Zorg dat jezelf wat minder verplichtigingen hebt. Je kan in plaats van hockey ook wat met hem gaan ondernemen. Ik wil niet zeggen dat jij en je vriend van alle sporten af moeten gaan, zoveel is het nou ook weer niet, maar een relatie lijkt me in ieder geval op dit moment belangrijker dan die ene keer hockey of tennissen. Als je het interessant vindt kan je ook met hem naar de kerk gaan.
|
![]() |
|
Hij woont vast ver weg, dus dat doordeweeks elkaar zien dat denk ik niet dat dat erin zit.
Maar wat al gezegd is, zorg ervoor dat je zondag geen huiswerk te maken hebt. Dat scheelt al.
|
![]() |
Hey,
Ik weet hoe het is...want dat heb ik nu ook. Wij maken veel tijd voor elkaar vrij. Ik zie hem vanaf vrijdagavond en dan blijf ik slapen...dan zaterdagmiddag heeft hij voetbalwedstrijd en ga ik kijken, zaterdagavond wil hij soms wat met zijn vrienden doen en soms wat met mij.(anders ziet hij zijn oude vrienden ook nooit meer) en dan gaat hij zondag laat in de middag altijd weer weg. In de weekenden ben ik heel gelukkig maar door de week mis ik hem echt! Word een beetje gek van mezelf. Ik heb het ook minder druk dan hij dus dat zal ook wel schelen. Ik ga als hij er niet is veel nadenken over de toekomst. Hij wil wel een beetje vrijheid na dat jaar dat we elkaar elke dag zagen en ik wil over een tijd toch juist wel vastigheid. Ik denk echt aan de toekomst en hij niet maar ja...ik hou heel erg veel van hem en ik heb het er voor over om hem te missen als het moet. Als je elkaar weer ziet is het wel spannender....Uren van te voren heb ik al zo'n spanning en kijk ik de hele tijd op mn horloge... Echte liefde overwint alles...zeggen ze |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Liefde & Relatie |
Ex Trouble smokee | 22 | 21-10-2007 15:01 | |