Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2003, 16:02
Susanne
Susanne is offline
Hij studeert dus en is alleen in het weekend thuis. Dat is dan wel heel fijn maar wij hebben het eigenlijk allebei bijna elke zaterdag druk. 's Morgens hockey en dan zie ik hem natuurlijk wel eens maar dan is het ook meer een "heyallesgoedkuswelwinnenhedaagtotzokus" kwestie. 's Avonds moet ik werken dus dan heb ik ook geen tijd voor hem, hij staat dan wel bij mij aan de bar maar dat is natuurlijk ook niet alles. Zondags moet hij naar de kerk, meestal ook nog tennissen en vaak moet er bij ons beide ook nog iets aan school gebeuren. Dus dan blijft alleen zaterdags na het werken over, dan slaapt hij hier of ik daar, wordt er snel ff gesekst en dat is het dan. Wel heel lomp gezegd btw.

Er zit gewoon niet meer echt veel inhoud in onze relatie. Zou jij dit een reden vinden om de relatie te verbreken?
Oud 26-10-2003, 16:07
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, een relatie waarbij je elkaar 1 nacht per week ziet schiet natuurlijk niet op.
Of het een rede is om de relatie te verbreken weet ik niet.
Het kan ook een rede zijn om te zorgen dat je meer tijd voor elkaar krijgt.
Probeer je huiswerk doordeweeks al af te hebben zodat je dat zondag niet meer hoeft te doen bijvoorbeeld.
Of misschien kan je op een andere dag gaan werken zodat je je zaterdagavond vrijhebt.
Je moet kijken wat voor jou belangrijker is denk ik. Je vriend of hoe je nu je tijd opvult.
Niet dat ik zeg dat jullie nu je hobby's moeten opgeven hoor, maarja.
Het is wel moeilijk ja.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 16:22
suikerprinses
suikerprinses is offline
Volgens mij is het geen optie om de relatie te verbreken want jullie geven vast veel te veel om elkaar om ermee te kappen..

Ik heb een beetje hetzelfde met een goede vriend/ex van mij.. Hij zit ook op kamers, en we zien elkaar ook weinig, best jammer...

Maar je kan denk ik niet verwachten dat jullie je hobby's opgeven voor elkaar. Misschien inderdaad op een andere dag gaan werken. Uit je verhaal blijkt alleen dat je in een kroeg, discotheek of zoiets werkt, dus dat dat misschien niet kan...

Zucht.. ik weet het ook niet, sorry
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 19:09
Scatterheart
Scatterheart is offline
Als je je er nu al aan irriteert, terwijl jullie bij mijn weten nog geen vier maanden samen zijn en er niks fundamenteels aan verandert (er bestaat ander werk, meneer hoeft toch niet elke week naar de kerk, er bestaat een trein om naar zijn studiestad te gaan), dan is dat in ieder geval geen goed teken.
Oud 26-10-2003, 19:13
Balance
Balance is offline
maar d'r zijn toch wel avonden door de weeks dat jullie allebei vrij zijn? kunnen jullie elkaar dan niet opzoeken?
of als je een keer vroeg uit bent (en ik weet niet of hij veel of weinig colleges heeft) dan zouden jullie af kunnen spreken...
1 avond is idd wel heel erg weinig.

bovendien geef je een relatie niet alleen inhoud door bij elkaar te zijn, maar ook door veel met elkaar te kunenn praten enz.
bel elkaar dus vaak en probeer toch wat meer tijd vrij te maken.
Oud 26-10-2003, 19:15
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 26-10-2003 @ 17:07:
Tsja, een relatie waarbij je elkaar 1 nacht per week ziet schiet natuurlijk niet op.
dat is bullshit
er zijn vele relaties waarin je elkaar maar zo weinig ziet, maar dat betekend echt niet dat het niet opschiet en geen zin heeft enzo, als je heel veel van mekaar houdt dan moet je er genoegen mee nemen. tuurlijk, het is kut dat het zo weinig is, maar je hebt je 2 opties: of je accepteerd het of je maakt het uit. als je veel van mekaar houdt dan blijf je bij elkaar, punt. hoevaak je mekaar ziet is op zon moment niet van belang, het gaat erom of je nog genoeg van mekaar houdt
Oud 26-10-2003, 19:23
Sade
Sade is offline
When you live, when you love, and you give them your all
You can always give up some more

Zo denk ik erover Ik zou dus proberen om meer tijd voor elkaar te maken, doordeweeks bijvoorbeeld. Elkaar in het weekend een nachtje zien, seksen, en elkaar verder weinig zien kan inderdaad een beetje platvloers worden.
Oud 26-10-2003, 19:33
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 26-10-2003 @ 20:15:
dat is bullshit
er zijn vele relaties waarin je elkaar maar zo weinig ziet, maar dat betekend echt niet dat het niet opschiet en geen zin heeft enzo, als je heel veel van mekaar houdt dan moet je er genoegen mee nemen. tuurlijk, het is kut dat het zo weinig is, maar je hebt je 2 opties: of je accepteerd het of je maakt het uit. als je veel van mekaar houdt dan blijf je bij elkaar, punt. hoevaak je mekaar ziet is op zon moment niet van belang, het gaat erom of je nog genoeg van mekaar houdt

Toch maakt het wel degelijk uit hoeveel je elkaar ziet in een relatie.
Natuurlijk als je heel veel van elkaar houdt maak je het niet uit. Maar dat kan je ook geen jaren blijven doen. Ik ken ook genoeg mensen die elkaar alleen in het weekend zien. Ik weet heel goed dat dat kan.
Maar de topicstartster zei hier dat ze sex met heeft, ze gaan slapen en that's it.
En als je echt zoveel van elkaar houdt heb je het ook voor elkaar over het 1 en ander voor elkaar op te geven.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:17
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ik heb hetzelfde probleem, buiten dan dat het bij ons niet meer zo'n probleem meer is

Hij zit op kot, ik niet. Ik heb zondag heel de dag chiro, en hij moet vaak veel voor school doen. (studeert rechten)
In het begin had ik het er erg moeilijk mee, maar op den duur begon dat te wennen, en nu ben ik eens zo blij als het weekeind is, maar ik lig niet wakker als ik in de week alleen in m'n bedje lig.

Er zullen zelfs weekeinds zijn waar ik 'm helemaal niet zie,
maar ik denk dat het een kwestie is van afwegen, hoeveel de momenten samen je waard zijn.
Ookal zie ik hem niet veel, de momenten met hem samen zijn me veel te veel waard om liever vrijheid te hebben dan veel te weinig tijd voor elkaar.

Als je elkaar echt graag ziet, moet het lukken hoor...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:03
Ellie_Bellie_e
Ellie_Bellie_e is offline
haay haay...

dat is een lastige situatie... ik heb der zelf ook zo een gehad alleen dan net ff anders.... ik heb het toen uitgemaakt (na 3 maanden) en later hebben we nog een keer wat met elkaar gehad maar dat liep ook zo af dat duurde 7 en een halve maand waar van we elkaar die laatste maand niet gesproken en/of gezien hebben ...
Kijk ik weet natuurlijk niet precies hoe het tussen jullie zit maar het is mij heel erg opgelucht.. eerst had ik nog wel als ik hem zag; "Wat heb ik in hemelsnaam gedaan???" maar nu ben ik opnieuw heel erg verliefd geworden ...
Ik zeg iet meteen dat dat voor jullie ook geld maar ik d8 van als je er wat aan heb.....

Wil je even trug reageren !!!XxxxX
Oud 29-10-2003, 20:16
Lady_L
Lady_L is offline
Of jullie moeten bepaalde dingen verzetten, dus zeg maar echt moeite voor elkaar doen of kappen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 20:23
Go
Go is offline
Zorg dat jezelf wat minder verplichtigingen hebt. Je kan in plaats van hockey ook wat met hem gaan ondernemen. Ik wil niet zeggen dat jij en je vriend van alle sporten af moeten gaan, zoveel is het nou ook weer niet, maar een relatie lijkt me in ieder geval op dit moment belangrijker dan die ene keer hockey of tennissen. Als je het interessant vindt kan je ook met hem naar de kerk gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:08
marlies
marlies is offline
Hij woont vast ver weg, dus dat doordeweeks elkaar zien dat denk ik niet dat dat erin zit.

Maar wat al gezegd is, zorg ervoor dat je zondag geen huiswerk te maken hebt. Dat scheelt al.
Oud 30-10-2003, 09:04
Audrey
Audrey is offline
Hey,

Ik weet hoe het is...want dat heb ik nu ook. Wij maken veel tijd voor elkaar vrij. Ik zie hem vanaf vrijdagavond en dan blijf ik slapen...dan zaterdagmiddag heeft hij voetbalwedstrijd en ga ik kijken, zaterdagavond wil hij soms wat met zijn vrienden doen en soms wat met mij.(anders ziet hij zijn oude vrienden ook nooit meer) en dan gaat hij zondag laat in de middag altijd weer weg.

In de weekenden ben ik heel gelukkig maar door de week mis ik hem echt! Word een beetje gek van mezelf. Ik heb het ook minder druk dan hij dus dat zal ook wel schelen.
Ik ga als hij er niet is veel nadenken over de toekomst. Hij wil wel een beetje vrijheid na dat jaar dat we elkaar elke dag zagen en ik wil over een tijd toch juist wel vastigheid. Ik denk echt aan de toekomst en hij niet maar ja...ik hou heel erg veel van hem en ik heb het er voor over om hem te missen als het moet.

Als je elkaar weer ziet is het wel spannender....Uren van te voren heb ik al zo'n spanning en kijk ik de hele tijd op mn horloge...

Echte liefde overwint alles...zeggen ze
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten