Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Elkaar blijven blokkeren om met andere mensen te daten en dan wachten tot je elkaar kunt loslaten is iets tegengestelds imho. Je blijft elkaar net zo lang vasthouden tot je los kunt laten
![]()
|
Verwijderd
|
Ik sluit me aan bij de rest. Bij geen enkele relatie werkt het om meteen een vriendschap aan te gaan, al heeft de 'relatie' maar twee maanden geduurd. Bij mij werkt dat niet. Laat elkaar een paar maanden los, helemaal geen contact, doe lekker je eigen ding en kijk dan verder. Heb je na die paar maanden het idee van: 'goh, hoe zou het mij hem zijn?' dan kun je alsnog kijken. Maar dan moet dat niet meer zijn dan interesse hoe het met hem is. Zolang je nog gevoelens waaruit blijkt dat je je ex mist, dat je hem terug wil, moet je dat niet doen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Helemaal afstand nemen. Mijn vriend heeft het begin van afgelopen zomer uitgemaakt, na 4.5 jaar en ik heb daarna een maand of twee en half helemaal geen contact gemaakt.
Hij wel met mij ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Contact verbreken heeft het voor mij een stuk makkelijker gemaakt. Zo kun je wat meer afstand nemen en de roze bril van 'het was zo fantastisch' afzetten en ook de dingen zien die niet goed gingen. Toen ik nog regelmatig contact met mijn ex had, kon ik niet echt afstand nemen. Dat gaat nu beter.
Je kunt na een 'afkoelperiode' altijd kijken of er nog een basis voor een vriendschappelijke relatie is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vreet jij uit? Craig Rogen | 502 | 29-03-2009 00:24 | |
Liefde & Relatie |
mind troubles... alys | 9 | 08-07-2007 02:50 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Liefde & Relatie |
gurl-trouble! :S lucky*me | 15 | 09-08-2003 11:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Internationale Betrekkingen tussen landen zijn veranderd door de oorlog op Irak Gatara | 1 | 21-05-2003 16:25 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |