Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat kan volgens mij wel.
Ik heb een tijdje met een collega op een kamer gezeten die, omdat er het een en ander was voorgevallen, tegen alles wat de organisatie betrof aanschopte. Oftewel de hele dag hoorde ik dit is niet goed dat is niet goed blablabla. Op een gegeven moment speelde dat ook door in mijn motivatie en dan niet zo zeer omdat ik vond dattie gelijk had maar gewoon door dat negatieve geleuter de hele dag, ik werd daar gewoon chagerijnig van. Dus als dit in een werkomgeving kan gebeuren dan kan dat volgens mij overal.
|
Dat soort mensen hou ik liever op een afstand. Niet lullig bedoelt hoor, als een vriendin met een probleem zit kunnen ze altijd bij mij terecht en ik zal ze echt niet zomaar laten vallen! Maar als ik het idee heb dat mensen niet echt een oplossing willen, maar alleen maar aandacht, omdat ze zwelgen in zelfmedelijden en denken dat ze het alleenrecht op lijden hebben hoeft het voor mij niet meer. dat beinvloed namelijk wel mijn stemming, het vreet energie, en zo iemand is vaak alleen met zichzelf bezig. BAH!
||
![]() |
Citaat:
zo denk ik er ook over knuff vanieta |
![]() |
|
![]() |
Ja, absolutely! Dat heb ik heel erg. Ik neem ontzettend snel de buien van anderen over. Vooral als ik om ze geef. Als een vriendin in een slechte bui is en zich negatief gedraagt, ga ik ook zo doen. Als een vriendin verdrietig is, word ik dat ook. Maar dat werkt andersom ook wel een beetje, merk ik. Dus blijft het toch wat in evenwicht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beïnvloeding van de media op basisschoolkinderen Verwijderd | 2 | 14-10-2010 17:05 | |
Lifestyle |
Wordt jij snel beïnvloed? Ceespop | 56 | 10-04-2007 21:34 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Factoren die de consumentengedrag beinvloed. HELP! Charlene | 1 | 14-12-2005 18:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nederlandse onderzoekers slagen erin om ontstaan licht te beïnvloeden Verwijderd | 13 | 03-09-2004 12:53 | |
Lifestyle |
Beïnvloed worden door vrienden/vriendinnen. S | 40 | 31-10-2002 21:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
beinvloeden/manipuleren Verwijderd | 3 | 22-05-2002 11:47 |