Advertentie | |
|
![]() |
|
het is waarvoor
Als (jonge)mannen meer van je willen, maar het is niet wederzijds. ![]() (even voor de duidelijkheid: op seksueel gebied lijkt me nogal duidelijk dat je daar bang voor bent, maar t gaat hier om de oppervlakkigere manier: relatie)
||
![]() |
Citaat:
![]() Leuke film trouwens hè? American Psycho ![]() |
![]() |
|
Enge mannen / mensen, wespen en andere beesten die kunnen steken, pijn, een ongelukkige toekomst, dat mensen die me dierbaar zijn overlijden / ziek worden.
||
Citaat:
![]() ![]() Verder bang voor sommige honden. En 's nachts ook als de dood voor inbrekers. Ik sta regelmatig boven aan de trap te luisteren, midden in de nacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wormen zijn btw ook geen insecten
||
Citaat:
ik ben btw bang voor, mijn vader als ik deze pc niet binnen nu en 3 seconden heb afgesloten truste
|
Ohhja....bij mijn oma hing vroeger [zij had zo'n heel groot, oud, krakend, koud, bruin huis met 4 verdiepingen, brrr] helemaal boven waar ik altijd logeerde een jaarkalender met 2 kanten. Allebei met 2 met clowns. Foto's. Niet van die feestclowns maar van die treurigkijkende clowns. Pirot's? Oooh god wat was ik toen bang voor die kalender, ik was een jaar of 9 en ik was zo verschrikkelijk bang als ik daar logeerde, in mijn eentje in die koude kamer met al die ouderwetse spullen en dat gekraak en dan die 2 pirot's die me zo treurig aankeken.....Wat ben ik blij dat zij verhuisd is naar een nieuw, modern, klein flatje!
|
![]() |
|
|