| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
het is waarvoor
Als (jonge)mannen meer van je willen, maar het is niet wederzijds. ![]() (even voor de duidelijkheid: op seksueel gebied lijkt me nogal duidelijk dat je daar bang voor bent, maar t gaat hier om de oppervlakkigere manier: relatie)
|
|
||
|
Citaat:
Leuke film trouwens hè? American Psycho
|
||
|
|
|
|
Enge mannen / mensen, wespen en andere beesten die kunnen steken, pijn, een ongelukkige toekomst, dat mensen die me dierbaar zijn overlijden / ziek worden.
|
|
||
|
Citaat:
dood eng. 't Was zo'n hele treurige clown, ofzo. Verder bang voor sommige honden. En 's nachts ook als de dood voor inbrekers. Ik sta regelmatig boven aan de trap te luisteren, midden in de nacht
|
||
|
|
||
|
Citaat:
wormen zijn btw ook geen insecten
|
|
||
|
Citaat:
ik ben btw bang voor, mijn vader als ik deze pc niet binnen nu en 3 seconden heb afgesloten truste
|
|
|
|
Ohhja....bij mijn oma hing vroeger [zij had zo'n heel groot, oud, krakend, koud, bruin huis met 4 verdiepingen, brrr] helemaal boven waar ik altijd logeerde een jaarkalender met 2 kanten. Allebei met 2 met clowns. Foto's. Niet van die feestclowns maar van die treurigkijkende clowns. Pirot's? Oooh god wat was ik toen bang voor die kalender, ik was een jaar of 9 en ik was zo verschrikkelijk bang als ik daar logeerde, in mijn eentje in die koude kamer met al die ouderwetse spullen en dat gekraak en dan die 2 pirot's die me zo treurig aankeken.....Wat ben ik blij dat zij verhuisd is naar een nieuw, modern, klein flatje!
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|