Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
iemands sessies uitloggen vind ik op zich een handige optie. Het is een aantal malen voorgekomen dat een lid onvoorzichtig geweest is met zijn of haar password en hierdoor helemaal niets kon doen tegen een bepaalde spammer. Dat levert weer geďrriteerde forumbazen op enzo... Misschien een idee voor het adminpaneel?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toen ik een keer mijn password had veranderd kon iemand op een andere PC gewoon vrolijk door posten onder mijn naam :/ |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb geen problemen met de zaken zoals ze nu geregeld zijn. Ik wil ingelogd blijven als ik mijn browser afsluit, anders moet je maar in je profiel het cookie-gebeuren uitzetten. Verder is het ook op IP geregeld, leve cookies. Nee, ik zie hier weinig ruimte voor schokkende (én nuttige!) veranderingen. Vooral niet omdat de meeste dingen die je oppert volgens mij al aanwezig zijn, of zie ik dat helemaal verkeerd?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zwegt dat ht al op IP geregeld is ![]() Dat is het helemaal niet, het iz op cookies.. En als je geen cookies gebruikt komt alles in sessies, dan ben je wel alles kwijt als je alles afsluit.. Maar kun je geen andere computers van jezelf uitloggen.. Citaat:
maar m'n vriendin (in dit geval). Zat vrolijk onder mijn naam te vervelen ondanks dat ik mijn pass veranderd had.. |
![]() |
||
Citaat:
B) Gebruik dan cookies :> Zo raar zijn die dingen niet :> Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 14:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dát heeft dan een hamer in z'n avatar... ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[IN] standaard frame thieske | 3 | 02-04-2013 12:33 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste OMG!1!!!!! moment? #5 TopDrop | 500 | 19-06-2008 14:10 | |
Beleidszaken |
Inlogproblemen. Verwijderd | 14 | 08-11-2006 09:34 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseďs | 500 | 09-11-2004 16:49 |