Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() eigenlijk alle bekende drugs heb ik gebruikt in mijn studio's en appartementen waar ik in gewoond heb. maar dat komt ook omdat ik zelfstandig woonde en de meeste hier wonen bij hun ouders en dan is het voor sommigen misschien moeilijker om thuis harddrugs te gebruiken. en waarom thuis? omdat je daar op je gemak bent. je hoeft niks weg te steken. je kunt lekker flippen en doorslaan zonder dat iemand het ziet. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
normaal neem ik alleen op grote feesten dit was dus ook een eenmalige uitzondering, ik ben alleen wat meer gaan nadenken dan ik normaal doe over gewone dingen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
.....Ik gebruik *juist* voornamelijk thuis
![]() ![]() Muziek op volume luid, geen annoying menschen die in de weg lopen en irritaties oproepen, et cetera ![]() (Mij heeft het geluk dat ouders heel sporadisch thuis zijn) ...Mja, nadeligeffect is dat het te leuk en te vertrouwd wordt ![]()
||
Citaat:
(al ken ik er die dat gedaan hebben zonder bad te gaan) hopelijk heb je een leuke trip. laat het ons weten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb wel eens paddo's op op een goa feestje, ging niet bad ofzo maar werd wel een beetje para (zo van iedereen kan het zien), dus ik zal voorlopig maar geen LSD nemen op feesten. Als ik er na deze keer uberhaupt weer aan kan komen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
|
Ik gebruik de laatste tijd alleen maar thuis. Zijn dan wel meestal met een groep van rond de 20 man, wat niet echt maakt dat je een thuis gevoel hebt.
Af en toe even een rondje buiten maar verder gewoon binnen (zit momenteel wel in een groot studentennuis dus dan kan dat ook makkelijk). Heb eerlijk gezegt ook geen geld meer over als ik drugs en dagelijkse boodschappen heb gekocht om ook nog eens uit te gaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Drugswet WouterSchong | 3 | 28-12-2009 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |