Advertentie | |
|
![]() |
|
(copy&paste werk)
HEb het album gedownload, hehe Veel rustige nummers. Vind die niet zo boeiend. Gimme The Mic is wel een okay nummer, tekst slaat natuurlijk helemaal nergens op. Almost Over gaat ook nog wel. Lonely World vind ik erg okay, lijkt op Re-arranged (eigenlijk te veel) - maar omdat dat een van de betere nummers is, is dit ook wel een okay nummer. Phenomenon; tekst slaat echt weer helemaal nergens op. Erg lachwekkend. Sample van LL Cool J. Creamer (Radio is Dead) vind ik eigenlijk weer op Lonely World lijken. Red Light Green Light is dirty hiphop met snoop dogg. Is niks, hoewel ik snoop dogg altijd wel grappig vind Head For The Barricade slaat nergens op. Beetje lachwekkend. Rest vind ik saai of niet goed geluisterd. Kortom; meer dan de helft van het album is En Lonely World = Creamer (Radio is Dead) = Almost Over. Vind die 3 nummers erg op elkaar lijken. Conclusie: je geld niet waard!
|
nou ok, ontopic:
ik vind het nieuwe album slecht. gitaar/bas/drum etc. zit allemaal wel prima in mekaar, maar ik vind het vrij onorigineel klinken. bovenal HAAT ik de zang van freddie ![]() ik kon er vroeger vaak naar luisteren (toen ik 13/14 was) maar nu vind ik het allemaal minder, al moet ik toegeven dat toen mn broer naar de cd luisterde ik een paar stukjes (instrumenteel) uit sommige nummers wel kon aanhoren
|
Ik neem de moeite niet meer het nieuwe album te beluisteren.
Limp Bizkit is voor my finito. Eerste 2 albums waren leuk, daarna gingen ze pretentieloze muziek maken. Zichzelf herhalende, voorspelbare klotemuziek met een irritante etter van een zanger, die constant maar wat loopt te roepen.
|
Soms zijn recensies best leuk om te lezen, vooral als je het er hartgrondig mee eens bent:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p...=Ai1ue4j476wat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het wel een aardig album, niet persé een album dat ik meteen zou kopen maar het klinkt wel oké. En dat Fred Durst een eikel is (volgens velen) boeit me niet zo; ik luister naar de muziek en wat Fred buitenom die muziek doet kan me niet zoveel schelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
resultaat: CRAP. Het feit dat ze in een paar maanden 47 nummers hebben opgenomen zegt het voor mij helemaal |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vette recensie.
||
Citaat:
|
hey nou tof ik denk dat ik hier ook maar iets lams neerzet
nee sorry vorige week gekocht hele week in me discman gezeten, van mensen die zeggen dat de tekst nergens op slaat......lees eens tussen de regeltjes door, verder komt dr wel vet zangwerk van meneer D op voor en is het een hele vooruitgang.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ontopic: nah dat gepiep wat er uit die zanger komt is echt te jammerlijk, en dat gezeur over dat z'n leven zo kut en alles zou zijn....god, wat ongeloofwaardig niet normaal naja, t is gewoon kut
||
Citaat:
lijkt wel op een zinnetje van christ novoselic op een videoband van mij.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nookie was toen ook al single, en 't lijkt me sterk dat er van het eerste albums geen singles zijn? |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hem niet beluisterd. Ik heb wel een nummer gedownload maar dat doordat dat van een vriendin van mij moest. Bleek uiteindelijk een flut nummer te zijn. En verder heb ik ook bij dat meisje een paar keer de vorige albums gehoord. En ja, niet echt boeiend.
Maargoed, ik heb geen zin om het album te downloaden ofzo. Ze zijn de moeite niet waard. Ik heb wel wat beters om te downloaden. Iets wat ik Wel leuk vind. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hoe laag kan een band vallen? Limp Bizkit weet het! Verwijderd | 65 | 26-09-2003 23:18 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |