Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm komt me wel bekend voor....
Je denkt dat je met een nieuwe vriendin weer helemaal opnieuw begint, maar wat je vertrouwen in vrouwen betreft ga je gewoon verder op het punt waar je ex je gedumpt hebt... vertrouwen is er dus simpelweg niet... Onthou in ieder geval dat elk meisje anders is! En dan komt het vanzelf terug het vertrouwen , langzaam, maar het zal komen |
![]() |
|
Praat er met je huidige vriendin over.
Ik heb ook problemen gehad over de tijd met mn ex, toen ik al verkering had met mijn huidige vriend. Ik had het er ontzettend moeilijk mee. Na veel aandringen van mijn vriend heb ik hem verteld wat me dwars zat. En dat heeft me echt goed gedaan! Hij steunde me heel erg, hielp me met het verwerken van bepaalde dingen. Nu zijn alle problemen opgelost en kan ik lekker gelukkig zijn met mijn vriend!
|
Vertrouwen is een instelling... Ga bij jezelf na waarom je zou denken dat je vriendin het uit gaat maken, er zullen zat redenen zijn, en er zullen zat redenen zijn om het niet uit te maken. Face is... dat risico is er vaak zeker als je nog jong bent, maar ja... Je ex heeft niets met je vertrouwen in je nieuwe vriendin te maken, en juist door dit soort dingen zou ik het eerder met iemand uitmaken, dat afhankelijke zielige gedoe.
Nogmaals, je moet gewoon je instelling veranderen en letten op de dingen die leuk zijn... klaar
|
Ik heb het ook gehad... En mijn vertrouwen volledig verloren... Maar dat komt na een tijd goed! Echt waar... Ik vond het verschrikkelijk moeilijk weer een relatie te beginnen na hem, maar ik heb het gedaan en met succes. Het is inmiddels al weer een tijd uit, maar wel op een goede manier. En ook zonder ruzie of wat dan ook... Ik vind het al goed van je dat je haar een kans geeft... De rest komt vanzelf, ookal duurt het een tijdje. Weet je vriendin ervan? Dan kan ze daar rekening mee houden..
Succes ermee! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Herkenbaar.....
Doordat je bang bent dat je vriendin je net als je ex zal dumpen, geef je haar en de relatie geen kans. In feite ben je dan al aan het wachten tot ze dat ook daadwerkelijk doet, en dat is onzinnig. Volgens mij ben je er nog niet overheen dat je ex je zo heeft gedumpt, en dat werkt niet mee in een nieuwe relatie. ik zit zelf met dezelfde angst, maar dan veel minder, en ik heb besloten om er geen acht meer op te slaan, mijn vriendin te vertrouwen, en de toekomst te nemen zoals hij komt. anyway sterkte ermee |
![]() |
||
Citaat:
![]() Leer ze eerst maar eens te respecteren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja koekoe wrm zow je joh.. ![]() no body is perfect zelfs ... (daar komt tie) ...Ik niet !! ![]() tadaaaaaa en no body is a lozer ( wel !! muh eX) ahhah in dat geval joe eX ook ... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vingeren .. sugar_vampire | 12 | 01-08-2008 12:57 | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |