Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2002, 18:52
quween
quween is offline
hey, jullie denken zeker weer zo iemand!!!
maar lees dit forum a.u.b en oordeel dan!
ik ben best onzeker overe me zelf! maar daar moet ik zelf aan werken!waar jullie me mee kunnem helpen is met raad geven over mijn probleempje: mijn karakter is eigenlijl zo van heyyy Tem is in the house!!!! maar door mijn onzekerheid is dat een beetje onderdrukt! ik derf bijv echt niet op mensen aftestapen! terwijl mijn vriendinnen dat weldoen en durven. zovan hey ik heet ...ik doe dit en dit en jij???? dat hoeft ook niet maar ik heb gewoon zoiets ....nou als een vriendin een vriend meeneemt en hij begint tegen me te praten lul ik ook lekker mee, maar zodra er meerdere mensen zijn derf ik dat niet meer! terwijl (niet arogant bedoelt) echte goede vriendinne zeggen dat ik echt super cool ben en echt overal scheit aan heb! dat ik ook wel mijn karakter aleen dat doe ik alleen bij echte vrienden als ik mensen niet of niet goed ken of helemaal niet ken derf ik nix te zeggen! en als we dan wel even hebben gepraat hoor ik later van anderen dat ze me een cool meisje vonden alleen dat veranderd niet dat ik niet zelf contact derf te zoeken! en dat wekt dus ook een verlegen indruk terwijl ik dat dus echt niet ben! help me! kus .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2002, 18:57
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
quween schreef:
hey, jullie denken zeker weer zo iemand!!!
maar lees dit forum a.u.b en oordeel dan!
ik ben best onzeker overe me zelf! maar daar moet ik zelf aan werken!waar jullie me mee kunnem helpen is met raad geven over mijn probleempje: mijn karakter is eigenlijl zo van heyyy Tem is in the house!!!! maar door mijn onzekerheid is dat een beetje onderdrukt! ik derf bijv echt niet op mensen aftestapen! terwijl mijn vriendinnen dat weldoen en durven. zovan hey ik heet ...ik doe dit en dit en jij???? dat hoeft ook niet maar ik heb gewoon zoiets ....nou als een vriendin een vriend meeneemt en hij begint tegen me te praten lul ik ook lekker mee, maar zodra er meerdere mensen zijn derf ik dat niet meer! terwijl (niet arogant bedoelt) echte goede vriendinne zeggen dat ik echt super cool ben en echt overal scheit aan heb! dat ik ook wel mijn karakter aleen dat doe ik alleen bij echte vrienden als ik mensen niet of niet goed ken of helemaal niet ken derf ik nix te zeggen! en als we dan wel even hebben gepraat hoor ik later van anderen dat ze me een cool meisje vonden alleen dat veranderd niet dat ik niet zelf contact derf te zoeken! en dat wekt dus ook een verlegen indruk terwijl ik dat dus echt niet ben! help me! kus .
Ik zou sowieso afknappen op meisjes die zomaar op me afstappen en ineens gaan vragen hoe je heet... Had ik ook met vakantie, kwamen er twee meisjes op me af, vroegen ze... Héé, ben jij Nederlands??....Yeah, right... Als ik een Engelsman was kon ik niet eens verstaan wat ze zeiden.. Intelligent

Offtopic, wees blij dat je niet zo arrogant bent als je vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 09:13
PardonMe
PardonMe is offline
Gewoon eens je mond open trekken en je erover heen zetten..

Kan me voorstellen dat je 'verlegen' bent bij mensen die je niet goed kent, ik heb dat ook wel, ik voel me pas op mn gemak als ik de mensen wat langer ken..
Probeer gewoon jezelf te blijven, doe zoals je normaal ook doet..

Maar waarom vind je het zo'n groot probleem dat je niet op zo'n jongen af durft te stappen.. zoiets vind ik juist opdringerig en ik zou het nooooit doen! wat moet je met zo'n mensen die je absoluut niet kent..?
Reageren

Regels voor berichten