Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn lijstje favorieten dan maar
![]() Producers - Satoshi Tomiie - James Holden - Way Out West - Lemon8 - Michael Thomas - Bill Hamel - Andy Moor DJs - John Digweed - Hernán Cattáneo (!) - Danny Howells - Chris Fortier - Sister Bliss - Lucien Foort
Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 18:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
goa gil skazi hallucinogen en nog vele anderen, maar anders kom 'n keer naar een van de feesten ![]() en ook leuk als je van dit soort dingen houd is misschien electro, acid en tekno met een K ![]() Laatst gewijzigd op 18-10-2003 om 20:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder zijn eigenlijk de meeste grote namen al genoemd, doet me goed om een topic te zien met maar liefst twintig replies die allemaal redelijk ergens op slaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Is iedereen hier anti Tiesto? Ligt het nou aan mij of is hij geen 1 keer genoemd? Nou, Naar tiesto luister ik echt heel veel, in concert was echt gaaf. Verder vind ik aferry corsten met al z'n projectjes heel goed. G-spott ook beetje commercieel maar das af en toe wel chill. Verder eigenlijk voornamelijk hardstyle..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja ik luister wel Trance maar ik heb geen favo. DJ enzo
![]() Ben wel verslaafd aan dat nummer Hypnotised van Paul Oakenfold... maargoed... uuh ja, normaal heb ik toch de voorkeur aan Hardstyle ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Apoptygma Bezerk is ook zowat trance |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik luister niet naar trance, er zit geen gevoel in vind ik, en geluiden aan elkaar plakken kan elke debiel met een goed programma. Bovendien vind ik het ontzettend saai - maar dat vind ik niet alleen van trance, ook van verwante dance-electro en dergelijke. Het is constant hetzelfde deuntje, en geen tekst. Ik houd niet van instrumentaal.
Tot zover mijn ongeventileerde mening over trance. Ik houd wel van triphop als Lamb. (Alleen Lamb eigenlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
goeie trance geeft je kippenvel ![]() ![]() dj's/producers die ik goed vindt; - tiesto - armin v buuren - lange - jon o bir - yves deruyter - m.i.k.e. en de meer hardtrance; - dumonde - s.h.ok.k. - marcel woods |
![]() |
|
wat betreft james lavelle, check zijn fabric mixcd, erg leuk..
verder ken ik bijna alle namen in dit topic wel, zo erg is het op dit forum ook weer niet gesteld ![]() ik heb jarenlang de progressive op de voet gevolgd, maar heb nu helaas niet zoveel tijd meer om alle nieuwe muziek te beluisteren. favoriet zijn altijd sasha&digweed geweest, danny howells en anthony pappa. van paul oakenfold kan ik oude sets wel waarderen (essential mix in sydney '99 ![]() qua producties hebben hybrid en bt inderdaad redelijk wat klassiekers op hun naam. in dat rijtje zou ik overigens ook way out west (=1/2 nick warren) en starecase noemen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet inmiddels dat ik van Goa hou, van House en van Electro. Ik hou gewoon van beats. Ik ben alleen ultiem slecht in het uit elkaar houden van stijlen en het weten van namen binnen die stijl.
Dus, zodra ik weer bij mn vader ben ga ik aan het downloaden slaan! En dan zal ik es kijken of ik nou van Trance hou ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, van trance krijg ik hoogstens kippevel omdat ik het zo slecht vind, vermoed ik. Ik word er niet warm of koud van, omdat het voor mij allemaal hetzelfde is en ... nou weet ik niet meer wat ik wilde zeggen. ![]() |
![]() |
|
http://www.vpro.nl/3voor12/luisterpa...17791+14409125
valt dit ook onder techno? in dat geval: ja. anders: neen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien ging dit topic over trens |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik irriteer mij eraan dat ik mij aan allerlei irritante zaken irriteer. lestat080 | 10 | 23-12-2004 20:19 |