Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 'm ook gezien en vond het een goed verhaal. Alleen staat bij mij het laatste stuk niet op de band
![]() Kan iemand mij vertellen hoe het nou precies afloopt? Ik ben gebleven bij het stuk waarin die vrouw (Thelfer?) het boek heeft gejat van die Corso. En die Corso gaat dan achter haar aan. Mijn band hield op bij het stuk dat Corso naar buiten gaat om een taxi te regelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
De blonde vrouw (Emmanuelle Seigner) die Corso helpt is wat je waarschijnlijk al gemerkt hebt, de duivel of in ieder geval één van de demonen van de duivel. Ze heeft niet eens een naam in de film en in de credits heet ze simpelweg "The Girl". Zij wil de mensheid via Corso duidelijk maken dat "The Nine Gates to the Kingdom of Shadows" door geen mens betreden kan worden. Zelfs al heb je het boek die persoonlijk door Lucifer is geschreven in je bezit. "The Girl" helpt Corso omdat hij de meest geschikte persoon is. Hij is de enige die kan inzien dat "The Nine Gates to the Kingdom of Shadows" niet te betreden zijn door de mens en dit terwijl hij niet eens in Satan gelooft. Hij kan het de rest van de wereld duidelijk maken..... Ze werd niet verliefd op hem. Ze gebruikte hem.
Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 18:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
heb hem een keer gekocht gehad.. na het kijken wist ik niet hoe snel ik weer bij de winkel moest zijn om hem terug te brengen
![]() wat een slechte film ![]() en dan vooral het einde...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar inderdaad, die vond ik stukken beter ![]() een film is voor mij amusement, meer niet ![]()
||
Citaat:
http://us.imdb.com/Name?Polanski,+Roman
||
Citaat:
Chinatown (1974) blijkt ook erg goed te zijn.
|
De meest kansloze film die ik het laatste halfjaar heb gezien. Halloween H20 is nog beter en dat zegt al heel wat.
Dhr. Depp is een redelijk goeie acteur, het verhaal is best grappig, maar de uitwerking. Hoe slecht kun je iets maken, je maakt een 7 jarig kind banger met Taran en de toverketel dan met deze film. Een thriller...Barend & Van Dorp is nog spannender. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb je dit weekend gezien Buzzzfuzzz.vs | 91 | 16-09-2002 17:36 | |
Films, TV & Radio |