Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dit herken ik ook heel erg...
en vind t ook echt heel vervelend.. en vooral nu in deze situatie.. bij mij is het dus uitgeweest.. hij was vreemdgegaan enzo.. maar tis nou allemaal weer goed (staat al heel verhaal hierover op t forum) maar nu werkt hij dus de hele dag.. en daar kan hij niet smsen/bellen.. maar dan word ik gelijk helemaal gek in mijn hoofd.. ben ik bang dat er weer iets gebeurd.. ookal vertrouw ik hem wel...(denk ik) zucht.. word gek van mijn onzekerheden.. want eigenlijk is het helemaal niet nodig.. want als hij klaar is met werk gaat gelijk mijn telefoon: Dag allerliefste van de hele wereld hoor ik dan aan de andere kant zucht...LIEFDE tis allemaal wat ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nee,
bij mij is het eigenlijk ook niet nodig... en ik begrijp best dat hij een eigen leven leidt...als hij maar af en toe aan mij denkt...maarja hij kan wel aan mij denken, maar dat weet ik natuurlijk niet. Ik moet altijd gewoon even zekerheid hebben, en dat zeg ik dan ook tegen hem, en dan geeft hij mij dat ook... en dan is het voor even opgelost. Liefde is idd allemaal wat; maar wel iets om moeite voor te doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ik bij hem ben enzo.. dan voel ik me ook helemaal niet meer onzeker ofzo.. en dan voelt t allemaal prima maar zodra k hem 1dag niet zie.. komt de onzekerheid weer helemaal op.. en dan aan de telefoon gaat t weer prima.. Pff echt frustrerend...
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook wel eens, dan wil ik echt zo snel mogelijk een mailtje (of smsje) terug. Ik heb het vooral bij een vriendin nu, die me een beetje laat zitten voor mijn gevoel, bij haar heb ik als ik geluk heb binnen weken antwoord
![]() Bij mijn vriendje had ik het vooral in het begin, als ik hem smsde dat wilde ik echt binnen 2 sec een smsje terug krijgen, anders had ik zo van o ik heb toch niks verkeerds gedaan he... Maar dat is nu toch wel onderhand over, als ik niet gelijk een smsje krijg heb ik gwoon van hij is wat anders aan het doen, maakt niet uit. |
![]() |
|
Op het gebied van andere dingen heb ik engelengeduld, maar als ik een smsje naar mijn vriend verstuur of ik hem bel en hij pakt niet op ga ik ook heel erg twijfelen...We hebben ook nog net geen maand, dus ik hoop ook dat het nog verandert. Als ik dan voor de grap aan hem vraag of ie me vergeten was
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
omfg, hóe herkenbaar. Denk ook altijd wanneer hij niet naar mijn verwachtig reageert of zich gedraagt dat er iets is, met mij ofzo
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
klaarkomen-ongeduldig-opgeven.. Just Me Kim | 6 | 20-10-2011 12:56 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #564 Dark Phoenix | 500 | 01-04-2009 14:35 | |
Liefde & Relatie |
Mijn probleem: Ongeduldig niet normaal! Littleladylike | 33 | 08-08-2008 11:43 | |
Psychologie |
Ongeduldig Verwijderd | 30 | 25-06-2005 15:26 | |
De Kantine |
Ben jij ongeduldig?? Signy | 24 | 02-11-2002 22:29 | |
De Kantine |
Klik hier indien je ongeduldig bent Talon | 5 | 09-04-2002 17:09 |