Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 19:46
nouk16
nouk16 is offline
Hoe ga jij om met je ex(en). Gister voor het eerst sinds ongeveer een jaar een van mijn exen gesproken(niet dat dat er veel zijn hoor!)Was best leuk om weer wat van hem te horen.

Met m''n andere ex(heb 2 serieuze relaties gehad)is het net uit, heb hem nog niet echt gesproken maar weet dat we hele goeie vrienden blijven. Jullie reactie graag over hoe je met je ex(en) omgaat?Helemaal niet meer of zijn jullie de beste vrienden.?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2002, 19:50
lake bodom
lake bodom is offline
t is net een maand uit..
kzie hem nog wel, hij zegt datie me mist enzo, ik hem eigelijk ook wel..
dus we gaan weer wat afspreken... maar in t begin hadden we best ruzie..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:51
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Nou ik spreek me ex wel een paar keer in de week via sms,msn, telefoon of gewoon als we bij iemand film zitten te kijken of tijdens het uitgaan.. Ik zou opzich nog wel meer contact met hem willen meer dingen samen doen enz gewoon als goeie vrienden alleen ik weet het niet precies hoe ik het tegen hem moet zeggen... iemand tips? en weet iemand wat we samen zou kunnen doen?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:00
*InANna*
*InANna* is offline
Bij mij is het 3 weken uit. Wel als vrienden. Ik wil hem ook blijven zien maar hij heeft niets meer van zich laten horen en ik durf dat ook niet omdat ik denk dat hij daar niet zo'n behoefte aan heeft. Van het weekend zie ik hem voor het eerst. En ik zou niet weten wat te doen/zeggen...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:16
Aurora
Aurora is offline
1 spreek ik nooit meer.

1 ga ik heel goed meej om, zit ik bij in de klas, we gaan samen naar het schoolgala! (zonder bijbedoelingen -> hij heeft een g/f)
Oud 16-04-2002, 20:23
nouk16
nouk16 is offline
De ex waarmee ik heel goed kan opschieten was voordat we wat kregen al een goeie vriend. Aangezien hij dezelfde vrienden heeft, bij me op school zit en nog steeds superlief is kan ik ook niet onaardig doen ofzxo
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:24
Verwijderd
Euh... Ik heb niet zozeer een probleem met hem als wel hij met mij...

Ik heb hem gedumpt terwijl hij helemaal zo 'liefde van m'n leven'erig was... Volgens mij heeft hij het me nog steeds niet vergeven...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:33
Verwijderd
zoals ze met mij omgaan, op het moment gaat mijn 1e ex goed met me om en zijn we goede vrineden maar een half jaar geleden konden we elkaar wel wurgen,ja liefde ne haat zitten dicht bij elkaar ofzo

en de andere,mijn vorige vriend, daar praat ik niet meer mee, geen behoefte aan ook.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:41
ZHAzha
ZHAzha is offline
licht eraan welke ex! somige negeer ik VOLKOMEN..
en bij andere als ik ze tegen kom issut hoi.. en als we mekaar in de kroeg ofzow zien.. even wat praten/drinken..

of op msn even chatten hoe het is..
Oud 17-04-2002, 10:47
Verwijderd
Een ex is een hele goede vriend geworden, dat vind ik eigenlijk wel leuk. Hij is wel speciaal, maar niet in de zin dat ik hem leuk vind. En de rest heb ik geen of nauwelijks meer contact mee.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 11:37
vetje
vetje is offline
HEY,
het is nu al een hele poos uit met mn vriend, maar k zou hem wel weer vaker willen zien want k zie hem bijna nooit. Daar zit k best wel heel erg mee, want k hou nog steeds heel veel van hem!!
Maar k durf zelf niej egt te bellen naar hem of ff langs te gaan ook al woont hij maar 2 straten verder op!!! daarom word k soms weleens super boos op mezelf omdat k me dan weer zo'n laffaard voel!! maarja... de een durft dit en de ander weer dat

dit was trouwens de jongen waar k een egte relatie mee heb gehad en ook egt van hield!!

kuzzz yvet
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 11:41
snoopy
snoopy is offline
hmm... nou, ik heb maar één "echte" ex (daar heb ik bijna een jaar wat mee gehad), en die zie ik wel op school, is altijd wel gezellig, maar ik ga niet met 'm afspreken, ofzow. Het is ook al 2 jaar uit, misschien daarom...
Oud 17-04-2002, 11:42
miro
miro is offline
Het ligt eraan wat voor ex. Een "ex" waar ik drie weken mee gegaan ben daar praat ik nog heel normaal mee, behalve die ene die een kutstreek bij me uit heeft gehaald.

Mn ex waar ik 2 jaar mee gegaan ben: ik had met m afgesproken om vrienden te blijven toen ik t uitmaakte. Dat lukte op het begin heel goed, al vond hij het af en toe moeilijk omdat ie nog steeds gek op me was. Dat was totdat hij een nieuwe vriendin kreeg. We hadden ook afgesproken om vrienden te blijven (en we waren echt vrienden) als een van ons een vriend of vriendin kreeg, nou, niet dus. Hij heeft een nieuwe vriendin, vorige week kreeg ik een mail van m dat ie geen contact meer met me wou, omdat hij er voor haar wou zijn, zij wilt niet dat hij nog met me omgaat. Hij zegt dat hij het te moeilijk vindt omdat ie denkt aan de fijne tijd met mij als ie bij mij is. Dat is gewoon slap gelul, en dat weet ie zelf ook.

Nou ja dat was dus mn verhaal, een vriendschap verloren gegaan die niet verloren hoefde te gaan, maar het is zijn keus.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 12:56
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Heej,
Ik kan niet echt met exen omgaan... óf ik heb een zwak voor ze, óf ik heb geen behoefte meer aan ze, óf ik ben kwaad op ze.
En soms alledrie
Xxx Kronkel
Oud 17-04-2002, 16:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
nouk16 schreef:
Hoe ga jij om met je ex(en)?
Ik ga nu niet meer met ex-en om, heb 'ruzie' met een paar,maar voorheen op een seksuele manier. Is niet zo'n goed idee iig..
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:15
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Op zich wel goed!!!*gelukkig*
Ik hou niet zoveel van ruzie (wie nou wel )

Maar goed ligt natuurlijk ook vaak aan de situatie maar probeer er altijd een vriendschap aan over te houden (wat heel moeilijk is )...

Maar voor mij is het belangrijk dat alles gewoon uitgepraat is en dan verder kijken wat het beste is ..of je als vrienden door het leven gaan...of de contact verbreken ..maar dan wel op een goede manier Beetje lastig allemaal..

Maar ik wil toch altijd voor de vriendschap gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:57
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik ga nog goed met mijn ex om, we waren een half jaar bijelkaar en we bellen elkaar nog en we zien elkaar ook nog wel..
maar niet dat ik denk dat het ooit nog iets word
Oud 17-04-2002, 18:45
nouk16
nouk16 is offline
Ik heb ergens nog de hoop datie erachter komt dat ie een grote fout heeft gemaakt, maar....dat zal wel niet zo zijn.
Zag hem vandaag op school voor de eerste keer sinds dat het uit is. En hij deed net alsof er niks gebeurd was. Was beetje moeilijk moment...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 22:01
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
1 heel goed
1 belde gisteren toevallig na een half jaar op gewoon
de rest boeit niet
Oud 17-04-2002, 22:12
Verwijderd
de eerste is tegenwoordig homo en loopt achter m'n leraar frans
de tweede heb ik al twee en en half jaar niet gezien
de derde zie ik nog slechts sporadisch op fuiven (mijn vriend krijgt dan altijd de [bijna] onbedwingbare neiging die gast te meppen, is altijd te handtastelijk naar mijn/zijn zin. ligt waarschijnlijk aan de drank.)
de vierde is nou m'n beste vriend, ik en m'n lief springen daar héél regelmatig eens binnen om ettelijk aantal flesjes te ledigen.
de vijfde is nog altijd een vrij goede vriend.
en dat was de laatste. met m'n huidige vriend ga ik trouwen en kindjes kopen.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 08:03
highlight
highlight is offline
mwoh, spreek 'm nog wel ens, maar dan is het meer zo'n beleefd gesprekje, niet echt bijzonder...
Oud 18-04-2002, 12:52
RED
RED is offline
Niet
Oud 18-04-2002, 21:00
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
slecht
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:02
Gothic
Gothic is offline
We zeggen nog hoi tegen elkaar, maar daar is alles mee gezegt, ik voel me gigantisch ongemakkelijk bij hem
Oud 18-04-2002, 21:06
vixen
vixen is offline
als k mn exen zie dan zeg k meestal nog wel hoi, behalve tegen 1tje..
maar ik heb geen goede contacten met ze.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 11:09
Cerberus
Cerberus is offline
vlak nadat het uit was ging het allemaal een beetje stroef, maar nu er wat meer tijd overheen is gaat het wel wat beter, we praten weer wat meer met elkaar enz..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 11:38
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
echte exen van waarmee ik een tijdje heb gehad is er 1 waar ik alleen nog maar hallo tegen zeg en dta zelfs soms niet, 1 heb ik nooit meer gezien en mijn laatste ex spreek ik nog regelmatig met het uitgaan enz. en met hem kan ik ook nog wel goed opschieten
Oud 19-04-2002, 11:51
Wennepen
Wennepen is offline
Op het moment ga ik erg goed om met mijn exen! alle 2 zijn het collega's van me dus dat is ook wel fijn, ik ga zelfs zo goed met de ene om dat het niet alleen mijn ex is maar ook mijn vriend!!! Dat is iets waar ik heeeeeeeel blij mee ben, de andere ex kan ik nog steeds goed mee al is er geen kans dat ik ooit nog wat met hem zou krijgen, ik snap ook niet hoe ik de eerste keer verliefd op em kon worden maar dat is weer een ander verhaal.
Oud 19-04-2002, 12:00
Mrs.R.Mortis
Mrs.R.Mortis is offline
zeg maar niet enzo *zucht* waarom ze toch moeilijk doen
Oud 19-04-2002, 19:47
Piccola
Piccola is offline
Ik heb 2 exen. En zij zijn mijn beste vrienden! Ik weet dat zij me nooit zullen laten vallen, altijd eerlijk tegen me zijn, trouw zijn en dat we samen kunnen lachen en huilen. Ik kan die 2 mijn leven toevertrouwen! Vooral m'n ene ex, Marco. Hij en ik hebben gewoon zo iets speciaals opgebouwd in al die jaren! En daar ben ik echt heel erg blij mee!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:58
tomassonSmeissie
tomassonSmeissie is offline
heel veel bekijk ik niet meer
maar jah sommige kommie wel dagelijks op school tegen he haha. maar das wel lachen!!! no problem, geen ruzie ofzo
xxx
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 20:15
Dark Angel
Dark Angel is offline
...heel voorzichtig...
Oud 19-04-2002, 21:42
Black Reina
Black Reina is offline
me ene ex kom k af en toe tegen in de stad, praat er heel af en toe mee, maar voel nix meer voor m, mag m zelfs niet meer.

en me andere ex waar k bes wel lang wat mee heb gehad die zie k nog gewoon, we zijn hele goeie vrienden nu, gezellig stappen enzo
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:43
Verwijderd
Ik ga liever niet met exen om, tijdverspilling anders waren we wel gewoon vrienden geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 21:47
kuik
kuik is offline
met 1 praat ik nooit en die heeft ook hele lullige dingen over mij geluld, ik heb hem nooit wat misdaan, maar ja beetje triest ... sukkel, beetje triest maar ja... en met 1 kan ik het goed vinden, hij is nu gewoon een vriend...
Oud 20-04-2002, 09:22
Verwijderd
heb ik nie, das makkelijk he
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 11:42
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb voor mijn huidige vriend nog een paar 'relaties' gehad. Met 1 ex ga ik nog heel goed om. Ik zie hem (bijna) elke dag op school, en praat ook veel met hem... Alleen maak ik me een beetje zorgen over hem, want hij is van huis weggelopen

Met een andere ex heb ik helemaal geen contact meer, en daar ben ik blij om.

En eentje zeg ik gewoon wel gedag enzo, maar praat ik verder nooit mee eig'lijk.
Oud 20-04-2002, 13:42
!Miranda!
!Miranda! is offline
Ik ben gewoon vrienden met hem gebleven...ligt eraan hoe soort relatie je hebt gehad...en dat je misschien toch als vrienden uit elkaar gaat..

Miranda
Oud 20-04-2002, 15:56
Verwijderd
de ene zeg ik eigelijk alleen nog maar gedag, geen ruzie ofzo, maar we hebbe elkaa rnie zo heel veel te melden, en de andere vinnik echt n k*&%# dus daar wil ik geen contact mee...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 17:16
Paulaah
Paulaah is offline
met de ene heb ik super goede band.. echte vriendjes

De ander.. pff... als ik hem zie.. we zeggen niet eens hooj ofzo tegen elkaar..
Maar hebik verder ook geen problemen mee
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 17:04
LittleMouse
LittleMouse is offline
heb geen contact met me ex....ik ben boos op hem wil nix meer hebben hij laat ook niets horen duzz.....
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 19:00
Verwijderd
Mn ene ex zie ik niet meer en hoef ik ook niet meer te zien. geen ruzie ofzow maar heb dr gewoon geen behoefte aan. Mn andere ex vonk heel moeilijk los te laten maar hij klampte zich Te\E veel aan mij vast dus moest het contact toch 'verbreken'. Heb gewoon geen contact meer opgenomen zeg maar, zie em nog wel es bij mn school staan.. Doet wel pijn om hem te zien dan.. Het gaat namelijk slecht met hem enzow.. aan de alcohol, drugs, junkie als moeder, uit huis gekicked, van school gekicked enz enz. Kon dat allemaal niet aan en daarom moest ik het contact verbreken, hij klampte zich teveel aan mij vast en sleurde me daarom mee..

Heb dus met beide exen geen contact meer eigenlijk..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten