Advertentie | |
|
![]() |
|
Hahahaha,
De boodschap is helemaal verkeerd aangekomen! Over dat verlof, had er niks mee te maken. Misschien te snel gelezen? Nou ja, laat maar, trouwens. Was toch een raar voorbeeld. Denk aan de film Junior. Maar ik vind Ladies Night nog steeds in strijd met de wet.
|
Aaarghhh, ik was een keer zo lief
![]() gillende ouwe wijven en make-up proefmonsters en een flauwe film... ( waarbij al die vrouwen , dronken van het glaasje champagne dat je daar kreeg ![]() enneh......verboden voor mannen dat wel, maar ik denk dat die er ook niet graag tussen zouden willen zitten. |
![]() |
|
Ik geloof niet dat ik veel gemist heb...
Raar genoeg vind ik dat feestje wat hierboven beschreven wordt geen discriminatie, dat is gewoon een feestje organiseren voor "de vrouwen". Net als een feestje organiseren voor "de klas" dan wil je ook geen mensen uit een andere klas erbij. Het ging mij bij het starten van deze topic meer om de gemengde feesten waarbij een bepaalde bevolkingsgroep wel moet betalen en een andere niet. Stel je eens voor: White People Night. Gratis entree voor blanke mensen. Dat zou tot massahysterie leiden! Vrouwen die niet in de SGP mogen: Ook massahysterie. Maar Ladies Night niet, vind ik raar.....
Laatst gewijzigd op 22-10-2003 om 17:31. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Magoed, als ik je 1e post lees denk ik echt van "Ben je te skraal om je entree te betalen, jongetje, ga dan gewoon niet uit."
||
Citaat:
Enneh reacties lok je uit ![]() |
![]() |
|
Maar ik ben heel aardig als je me leert kennen.
Ik lik ook weleens aan bomen enzo... Het ging mij meer om het principe. En dat ruig zal voor een deel aan mij liggen. Ik ben volwassenen forums gewend. Daar is de sfeer over het algemeen anders. Houden jullie alsnog van me?
||
Citaat:
||
Citaat:
Mja, met dit soort topics zeker, erg volwassen. Wuahahaha Sander86: ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Ladies Night' in discotheken discriminerend? BrunetJuh | 91 | 11-01-2006 13:24 | |
Muziek |
Luistertopic. vaag | 500 | 16-03-2005 11:14 | |
Films, TV & Radio |
Mona Lisa Smile Verwijderd | 69 | 28-02-2004 12:06 | |
Films, TV & Radio |
Ladiez night! x-spekkie-x | 1 | 19-09-2003 19:37 | |
Muziek |
Wat verstaan jullie onder discoclassics? Reneetje | 16 | 06-08-2003 09:12 | |
Muziek |
blije muziek svp?:) Verwijderd | 40 | 21-06-2003 13:20 |