Advertentie | |
|
![]() |
|
ja 't kan zeker, een hele goede vriend van mij is kakker, heb ook normale vrienden, mn eigen vriend is half skater/half metal zeg maar.. met die vrienden kan ik ook heel goed opschieten > skaters, alto's en punkers
ik ga dus eigenlijk met van alles om en dat gaat echt wel goed hoor niet ddat ik mensen ga uitlachen omdat ze een felroze hanekam hebben, of lang haar, of marlyn manson ogen, of juist heel kak of weet ik veel kan best als je een beedje mensen respecteert om hoe ze zich kleden, want al doie mensen als je ze beter kent zijn ze van binnen echt heel erg aardig al zien sommige er een beedje 'vreemd' uit.
||
Citaat:
![]() Strakke kleding dragen, veel make up, navelpiercing, zaterdag redelijk wat jongens afgaan om even lekker mee te zoenen, etc. (Zo denk ik er zelf over, tenminste) Maar ik moet zeggen dat je topic voor de rest vrij nutteloos zou worden aangezien iedereen wel ja zal zeggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind dat je vrienden van alle soorten groepen kan hebben
ik bedoel waarom niet? zijn tog ammel mensen dus moeten ni zeiken ik heb skate, punk, kakker, atjes en donkere vrienden. Ik kleed me oowk gewoon in alle stijlen Das vet master Lekker mezelf zijn ene dag vet skate en andere dag vet punk dus t kan vet wel
||
Citaat:
![]() Maar kan best. Ik heb paar vrienden die anti-christen zijn, ook paar die zelf christen zijn of erg pro-God. Paar skaters, paar altows, ict-er wezentjes en ook nog wel paar schizo's. Zijn nog geen doden gevallen ofzow, dus blablabla
|
Natuurlijk kan dat. Waarom zou dat niet kunnen.
Ik kijk niet zo naar hoe mensen eruit zien. Het enige is misschien zo dat je op het moment dat je mensen voor het eerst ziet (bijv. in een schoolsituatie), je afgaat op mensen die zich ongeveer hetzelfde kleden e.d. als jij. Na verloop van tijd verdwijnt dat echter wel. Tenminste, bij mij. Ik ga om met iedereen die me aanstaat. Of ze nou kakker, gabber, gothic of alto zijn maakt me niet uit.
|
![]() |
|
tuurlijk kan dat....maar denk dat je als je echt duidelijk een bepaalde lifestyle hebt je toch eerder met mensen met dezelfde interesses omgaat....mijn vrienden zijn alleen maar skaters/hiphoppers en een paar alto's, iedereen is wel heel erg veel met muziek en gewoon de lifestyle zeg maar bezig, een kakker of iemand die trance luisterd [bijvoorbeeld] zou zich waarschijnlijk dood ergeren en/of niet thuis voelen in die vriendengroep....maar het is echt niet uitgesloten....
op school bijvoorbeeld kijk ik echt niet naar hoe iemand eruit ziet...als ik iemand van mijn "genre" niet mag ga ik er niet mee om, als ik met bijvoorbeeld een kakker goed op kan schieten is dat gewoon leuk....en zo denken mn vrienden er verder ook over....
|
Het kan wel, maar erg handig is het niet vinddik.. als je bijvoorbeeld een keertje met zn allen uit wil, wil iedereen ergens anders heen; de een naar 'iets voor altows' en de ander naar 'iets voor kakkers'.. Dat is op zich wel irritant, maar om daar nou je vriendschappen voor te breken..
Mn beste vriendin ken ik al haast mn hele leven en die is echt totaal het tegenovergestelde van mij, maar ik heb daardoor niet zowiets van; ik wil geen vrienden meer zijn met jou omdat je zow anders bent.. het is nou eenmaal zo en het is waarschijnlijk toch het karakter waarom je vrienden bent met bepaalde personen..
|
Verwijderd
|
*heeft de rest niet gelezen*
tuurlijk kan dat. het enige is alleen dat jouw vriendengroepen moeilijk met elkaar overweg zullen kunnen, waardoor je altijd ertussenin zit. *ervaring heeft*. maar zolang jij er zelf geen probleem van maakt, is er niets aan de hand. en als mensen jou gaan verstoten omdat je toevallig meer relaties te onderhouden hebt, zijn ze verkeerd bezig, en moeten ze het zelf maar uitzoeken. *reageert zich even af* |
![]() |
|
![]() |
Ja, dat kan wat mij betreft wel, maar het is wel gewoon zo dat je eerder met je eigen soort omgaat. Maargoed, ik heb ook wel een paar vriendinnetjes uit andere groepjes gehad, en als ze alleen met mij waren zijn ze gewoon
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn beste vriendin is een beetje casual, niet kak ofzo maar ook niet trance-achtig, het zit er tussen in.
Mijn kleinste vriendin is een gothic-dwerg, zoals ik dr graag noem. Haar beste vriendin is erg alternatief. En ik ben gemixt, metal, punk, rock... Alles wel een beetje met een alternatieve draai... En wij zijn 4 goede vriendinnen en het gaat heul gezellig, dus kan best. |
![]() |
|
Ik denk dat je toetrekt naar iemand die iets herkenbaars heeft. En op het eerste gezicht is dat uiterlijk. Maar het kan net zo goed gevoel voor humor zijn, of muziek. Maar bij dat laatste komt de stijl vaak overeen met de voorkeur.
Ach ja. :/
||
Citaat:
en ja zelf kijk ik mischien soms ook gek op als ik een kakker met een punker zie loopen ofzo, maar denk dat dat er meer zullen hebben hoor... heb 't zelf ook maar ik vind dat juist leuk (ik=vrij gewoon hij= skater/metalhoofd)
|
![]() |
Tuurlijk wel.
Ik heb echt allerlei soorten vrienden (op school dan, buiten school zijn het over het algemeen alternatievelingen) en het gaat allemaal even goed. En waarom zou het niet goed gaan? Misschien door verschillende intresses... Zou kunnen inderdaad, maar als je er gewoon voor openstaat moet dat gewoon lukken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Trouwtopic! Nona | 454 | 31-01-2011 12:26 | |
Liefde & Relatie |
Als je het samenwoonvirus nog niet hebt (of kindervirus ^^) Verwijderd | 106 | 05-11-2009 22:13 | |
Liefde & Relatie |
geen vrienden Verwijderd | 48 | 03-03-2005 21:26 | |
Lifestyle |
Dubbelleven Pan Am | 53 | 30-05-2004 19:28 | |
Lifestyle |
Vrienden en kleding style_chick | 82 | 11-05-2004 19:54 | |
Psychologie |
verschillen in ethiek. CoveredEyes | 6 | 27-10-2003 16:35 |