Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2003, 21:40
alpha
alpha is offline
Is het volgens jullie mogelijk om vrienden te zijn met mensen uit verschillende soorten groepen? Zo ben ik vrienden met redelijke kakkers, maar ook met skaters, alto's, een punker zelfs.

Zoals ik van de week ervaren heb is het niet echt geaccepteerd. Een jongen uit mijn straat die best kak is en tegen mij echt poeslief doet, heeft wel even een stand van mij en 2 vriendinnen (alto's) doorzocht en overal bijgezeten enzo. Dat is dan zo dubbel, weet je.

Dus kan het, vrienden zijn met verschillende 'soorten' mensen?

Laatst gewijzigd op 25-10-2003 om 21:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2003, 21:42
Verwijderd
Nee echt absoluut niet!
De vrienden die ik nu heb zouden me direct verstoten!
Om over mijn vriendje nog maar niet te spreken...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 21:43
alpha
alpha is offline
Dus een relatie hebben met een andere groep dan jezelf bent kan helemaal niet?
Oud 25-10-2003, 22:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat het kan als je elkaar accepteert zoals je bent en elkaar ook in je waarde laat. Dat moet wel een voorwaarde zijn voor een goede relatie / vriendschap want ik denk ook dat het anders idd niet werkt.
Oud 25-10-2003, 22:29
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ja het kan wel. Me beste vriendin draagt toch best wel redelijk andere kleren dan ik.
Oud 25-10-2003, 22:42
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja het kan prima, als je het gewoon kan accepteren.
Of negeren.

Vriendinnen waar ik het beste mee om ga zijn redelijke breezermeisjes, en daarom hoef ik ze op zaterdagavond niet mee te maken maar voor de rest zijn ze top
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 22:53
strafcorner
strafcorner is offline
Nee dat is fysiek gezien niet mogelijk...

Oud 25-10-2003, 22:58
alpha
alpha is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 25-10-2003 @ 23:42:
breezermeisjes
Wanneer is iemand nou weer een breezermeisje? Sorry, het is niet dat ik dit voor het eerst tegenkom hoor, maar ik heb nooit de "dat je dat niet weet!"-uitspraken aangedurft. Nu doe ik het toch, ik wil het ook weten!
Oud 25-10-2003, 23:01
bassgirl
bassgirl is offline
ja 't kan zeker, een hele goede vriend van mij is kakker, heb ook normale vrienden, mn eigen vriend is half skater/half metal zeg maar.. met die vrienden kan ik ook heel goed opschieten > skaters, alto's en punkers

ik ga dus eigenlijk met van alles om en dat gaat echt wel goed hoor niet ddat ik mensen ga uitlachen omdat ze een felroze hanekam hebben, of lang haar, of marlyn manson ogen, of juist heel kak of weet ik veel

kan best als je een beedje mensen respecteert om hoe ze zich kleden, want al doie mensen als je ze beter kent zijn ze van binnen echt heel erg aardig al zien sommige er een beedje 'vreemd' uit.
Oud 25-10-2003, 23:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
alpha schreef op 25-10-2003 @ 23:58:
Wanneer is iemand nou weer een breezermeisje? Sorry, het is niet dat ik dit voor het eerst tegenkom hoor, maar ik heb nooit de "dat je dat niet weet!"-uitspraken aangedurft. Nu doe ik het toch, ik wil het ook weten!
Breezers drinkende meisjes
Strakke kleding dragen, veel make up, navelpiercing, zaterdag redelijk wat jongens afgaan om even lekker mee te zoenen, etc. (Zo denk ik er zelf over, tenminste)

Maar ik moet zeggen dat je topic voor de rest vrij nutteloos zou worden aangezien iedereen wel ja zal zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 25-10-2003 @ 23:58:
carsbroek, fluor truitje, goedkope puntschoenen en ketting met dolfijntje in combinatie met gegraveerde rijstkorrel ketting.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 23:06
alpha
alpha is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 26-10-2003 @ 00:01:
Maar ik moet zeggen dat je topic voor de rest vrij nutteloos zou worden aangezien iedereen wel ja zal zeggen
Hmm ik dacht dat het wel een discussiepunt zou zijn. Aangezien ik in de praktijk dit toch niet vaak zie! En er toch vaak ruzie enzo is tussen verschillende 'groepen'.. Maar goed.
Oud 25-10-2003, 23:07
RnB-AnGeL
RnB-AnGeL is offline
Ik vind dat je vrienden van alle soorten groepen kan hebben
ik bedoel waarom niet? zijn tog ammel mensen dus moeten ni zeiken
ik heb skate, punk, kakker, atjes en donkere vrienden.
Ik kleed me oowk gewoon in alle stijlen
Das vet master
Lekker mezelf zijn
ene dag vet skate en andere dag vet punk

dus t kan vet wel
Oud 25-10-2003, 23:08
RnB-AnGeL
RnB-AnGeL is offline
hehe k bedoelde kak
Oud 25-10-2003, 23:11
Bobby James
Bobby James is offline
daar gaan we weer, laten we bepaalde mensen nog meer een hokje in duwen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 23:12
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
RnB-AnGeL schreef op 26-10-2003 @ 00:07:

Das vet master
tsja...
Oud 25-10-2003, 23:24
Verwijderd
Citaat:
RnB-AnGeL schreef op 26-10-2003 @ 00:07:
donkere vrienden.
Onee toch, dat zou ik écht niet mee thuis kunnen komen!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 23:36
Verwijderd
Ik heb evenveel 'alto' vrienden als 'normale' vrienden
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 23:44
Verwijderd
Birds of feather..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 23:49
Verwijderd
tja moet gewoon kunnen. je moet overal voor openstaan, al zou ik wel problemen hebben met wannabe-gothics en breezahs
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 23:53
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
tuurlijk is dat mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 00:00
Vice
Vice is offline
Waarom zou dat niet mogelijk zijn.
Oud 26-10-2003, 00:25
Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-10-2003 @ 01:00:
Waarom zou dat niet mogelijk zijn.
Zet BlingBling, Marco Borsato, Andre van Duin en de zanger van Dissection in 1 kamer en kijk wat er gebeurd.

Maar kan best. Ik heb paar vrienden die anti-christen zijn, ook paar die zelf christen zijn of erg pro-God. Paar skaters, paar altows, ict-er wezentjes en ook nog wel paar schizo's. Zijn nog geen doden gevallen ofzow, dus blablabla
Oud 26-10-2003, 02:57
Verwijderd
Citaat:
Kazanka schreef op 26-10-2003 @ 01:25:
Zet BlingBling, Marco Borsato, Andre van Duin en de zanger van Dissection in 1 kamer en kijk wat er gebeurd.

die zanger is ook geschift
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 02:59
p-chez
p-chez is offline
Natuurlijk kan dat. Waarom zou dat niet kunnen.

Ik kijk niet zo naar hoe mensen eruit zien.
Het enige is misschien zo dat je op het moment dat je mensen voor het eerst ziet (bijv. in een schoolsituatie), je afgaat op mensen die zich ongeveer hetzelfde kleden e.d. als jij. Na verloop van tijd verdwijnt dat echter wel. Tenminste, bij mij.
Ik ga om met iedereen die me aanstaat. Of ze nou kakker, gabber, gothic of alto zijn maakt me niet uit.
Oud 26-10-2003, 04:04
Fog
Fog is offline
tuurlijk kan dat....maar denk dat je als je echt duidelijk een bepaalde lifestyle hebt je toch eerder met mensen met dezelfde interesses omgaat....mijn vrienden zijn alleen maar skaters/hiphoppers en een paar alto's, iedereen is wel heel erg veel met muziek en gewoon de lifestyle zeg maar bezig, een kakker of iemand die trance luisterd [bijvoorbeeld] zou zich waarschijnlijk dood ergeren en/of niet thuis voelen in die vriendengroep....maar het is echt niet uitgesloten....

op school bijvoorbeeld kijk ik echt niet naar hoe iemand eruit ziet...als ik iemand van mijn "genre" niet mag ga ik er niet mee om, als ik met bijvoorbeeld een kakker goed op kan schieten is dat gewoon leuk....en zo denken mn vrienden er verder ook over....
Oud 26-10-2003, 08:45
rodina
rodina is offline
Alles kan.
Oud 26-10-2003, 09:21
P&C
P&C is offline
koffie kan ?
Oud 26-10-2003, 09:34
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Het kan wel, maar erg handig is het niet vinddik.. als je bijvoorbeeld een keertje met zn allen uit wil, wil iedereen ergens anders heen; de een naar 'iets voor altows' en de ander naar 'iets voor kakkers'.. Dat is op zich wel irritant, maar om daar nou je vriendschappen voor te breken..

Mn beste vriendin ken ik al haast mn hele leven en die is echt totaal het tegenovergestelde van mij, maar ik heb daardoor niet zowiets van; ik wil geen vrienden meer zijn met jou omdat je zow anders bent.. het is nou eenmaal zo en het is waarschijnlijk toch het karakter waarom je vrienden bent met bepaalde personen..
Oud 26-10-2003, 09:44
Envy
Envy is offline
Ja, tuurlijk kan dat
Oud 26-10-2003, 09:44
Verwijderd
*heeft de rest niet gelezen*

tuurlijk kan dat. het enige is alleen dat jouw vriendengroepen moeilijk met elkaar overweg zullen kunnen, waardoor je altijd ertussenin zit. *ervaring heeft*. maar zolang jij er zelf geen probleem van maakt, is er niets aan de hand. en als mensen jou gaan verstoten omdat je toevallig meer relaties te onderhouden hebt, zijn ze verkeerd bezig, en moeten ze het zelf maar uitzoeken. *reageert zich even af*
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 09:45
coffee_mug
coffee_mug is offline
Ja dat kan wel.
Oud 26-10-2003, 09:56
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 26-10-2003 @ 00:36:
Ik heb evenveel 'alto' vrienden als 'normale' vrienden
Ja, ik ook
Oud 26-10-2003, 10:16
Slashy
Slashy is offline
Natuurlijk. Of je met iemand om kunt gaan hangt af van hun persoonlijkheid, niet van hun kledingstijl.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 10:25
Susanne
Susanne is offline
Ja, dat kan wat mij betreft wel, maar het is wel gewoon zo dat je eerder met je eigen soort omgaat. Maargoed, ik heb ook wel een paar vriendinnetjes uit andere groepjes gehad, en als ze alleen met mij waren zijn ze gewoon , maar zodra ik voorstelde met elkaar iets te doen zijn 't echte heksen.
Oud 26-10-2003, 10:49
Verwijderd
Mijn beste vriendin is een beetje casual, niet kak ofzo maar ook niet trance-achtig, het zit er tussen in.
Mijn kleinste vriendin is een gothic-dwerg, zoals ik dr graag noem.
Haar beste vriendin is erg alternatief.
En ik ben gemixt, metal, punk, rock... Alles wel een beetje met een alternatieve draai...

En wij zijn 4 goede vriendinnen en het gaat heul gezellig, dus kan best.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 11:10
Verwijderd
kan heel goed. ik heb (dit klinkt een btje dom maar goed) vrienden uit veel verschillende hokjes. zoals kakkers, casual, alto's, goths en weet ik het. het boeit met gewoon niet als ze maar aardig en liev zijn
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 11:17
Orchid
Orchid is offline
Ik denk dat je toetrekt naar iemand die iets herkenbaars heeft. En op het eerste gezicht is dat uiterlijk. Maar het kan net zo goed gevoel voor humor zijn, of muziek. Maar bij dat laatste komt de stijl vaak overeen met de voorkeur.

Ach ja. :/
Oud 26-10-2003, 11:18
Anteverta
Anteverta is offline
Dat is heel goed mogelijk hoor. Ik heb heel veel verschillende vrienden en dat gaat prima
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:51
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Ik heb zowel 'alto' als 'normale' vrienden. Ik ga ook nog wel eens om met een gangsta gast van mn oude baantje bij de albert heijn.
Oud 26-10-2003, 15:01
bassgirl
bassgirl is offline
Citaat:
alpha schreef op 26-10-2003 @ 00:06:
Hmm ik dacht dat het wel een discussiepunt zou zijn. Aangezien ik in de praktijk dit toch niet vaak zie! En er toch vaak ruzie enzo is tussen verschillende 'groepen'.. Maar goed.
je hebt wel gelijk hoor... als mensen mij met mn vriend zien lopen om maar een voorbeeld te nemen, kijken ze ons echt raar na, en geloofde eerst nieteens dat we wat hadden .. alleen omdat we verschillend zijn

en ja zelf kijk ik mischien soms ook gek op als ik een kakker met een punker zie loopen ofzo, maar denk dat dat er meer zullen hebben hoor... heb 't zelf ook maar ik vind dat juist leuk (ik=vrij gewoon hij= skater/metalhoofd)
Oud 26-10-2003, 15:25
Gwen.
Gwen. is offline
De meisjes met wie ik op de uni omga zijn allemaal geweldige dozen, dan heb ik wat alternatievere vrienden en een semicrustie en een hip figuur. Geen problemen. Ik ben de tijd van het zwartwitdenken zolangzamerhand wel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:00
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Tuurlijk wel.
Ik heb echt allerlei soorten vrienden (op school dan, buiten school zijn het over het algemeen alternatievelingen) en het gaat allemaal even goed. En waarom zou het niet goed gaan? Misschien door verschillende intresses... Zou kunnen inderdaad, maar als je er gewoon voor openstaat moet dat gewoon lukken.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:15
Verwijderd
Sommige vrienden van mij kleden zich compleet anders dan anderen, maar ze hebben een ding gemeen: ze zijn verstandig genoeg om in te zien dat het niet om kleding draait, maar om ontwikkeling en opvattingen. En die zijn bij al mijn vrienden redelijk hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:38
annetjuh
annetjuh is offline
ik heb ook een multiculturele en multisgestylde vrienden.

al het vage schorem uit de wereld op een hoopje geveegd. Dat is nou mijn uh... Vriendengroep...
Oud 26-10-2003, 18:06
morango
morango is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-10-2003 @ 18:15:
Sommige vrienden van mij kleden zich compleet anders dan anderen, maar ze hebben een ding gemeen: ze zijn verstandig genoeg om in te zien dat het niet om kleding draait, maar om ontwikkeling en opvattingen. En die zijn bij al mijn vrienden redelijk hetzelfde.
daar ben ik het nou mee eens
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 19:04
Laïs
Laïs is offline
Ja-a. Dat kan.
Oud 26-10-2003, 19:13
Günther
Günther is offline
ign waarom niet....
Oud 26-10-2003, 19:24
blacky
blacky is offline
ja why not? Het gaat toch om wie ze zijn en niet om in welk hokje ze geplaatst worden.
Oud 26-10-2003, 20:05
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
dit topic heeft een behoorlijk hoog roloog-gehalte

on-topic: mijn vrienden zijn en k heb dr poep aan hoe ze dr bijlopen.
AMEN.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten