Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op de site van Microsoft staat dat ie in de winter van 2003 uitkomt maar in Gamequest zeiden ze volgens mij dat ie pas in 2004 uitkomt ...
links Site van Microsoft Site van de maker Site van de game greetz *typo |
![]() |
|
Dit spel wordt inderdaad zeer bruut!
bekijk www.lionsource.com eens, DE site waar nieuws over spellen van Lionhead direct binnenkomt. Dus ook Fable! (Ik kijk meer uit naar Black and White 2 ![]() Fable komt ALLEEN op XboX uit, ze denken eraan om het heel misschien op de PC uit te laten komen, maar dat duurt echt nog een hele lange tijd ![]() De site is wel Duits maar als er nieuws is over Fable is het meteen ook daar. Ook ALLE filmpjes en screens zijn daar. Ja Fable wordt vet! Maar wat wil je bij het brein achter Black and White...
||
Citaat:
Daarbij komt dat het spel enorm hard gehyped wordt... Desondanks ben ik erg benieuwd wat dit spel ons brengen zal ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
welke screens heb je gezien dan die zooo vet waren? misschien waren ze voor 3 jaar geleden heeel vet en nu drie jaar later (er is niks veranderd) zijn ze gewoon vet. Misschien is dat het wel? Als ik naar oude screens kijk dan zien die er gewoon hetzelde uit als die van nu. En Black and White was wat mij betreft echt wel het wachten waard... Netzoals Black and White 2 nu het het wachten waard is... Peter Molineux is gewoon een God accepteer dat nu maar ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind inderdaad de gameplay en t verhaal veel belangrijker dan de grapics..maarja....zolang ie alleen op de X-box is koop ik em waarschijnlijk toch niet ![]() ![]() Greetz |
![]() |
||
Citaat:
t kan veel erger snap niet wat iedereen nou loopt te blaten maar daar gaat t me ook niet echt om de dingen die je kan doen en het feit dat ALLES wat je doet invloed op je uiterlijk, je skills, het gedrag van andere mensen tegenover jou heeft en weetikveel wat allemaal meer dát is vet |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat mij betreft mocht er wel iets meer gebeuren, 7/8 van de tijd was ik aan het zoeken en aan het rennen, te weinig actie wat mij betreft...
||
Citaat:
|
ja beetje maf
als je actie wil moet je ut2k3 spelen ofzo een rpg is nou eenmaal niet constant actie dat is juist aantrekkelijk imo dat het traag is is juist wel ok dan doe je dr echt een tijdje over om de boel te verkennen als je alles binnen een paar uur gezien hebt is niet leuk het kan soms wel frustrerend zijn tho als je voor een opdracht 3x heen en weer moet lopen, ja ok |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het spel te groot. Ik wil het liefst met een verhaal bezig zijn en duidelijk weten wat er allemaal moet gebeuren. Ook vond ik het vechten totaal niet werken (je zag niets als je schade deed). Maar ik kraak spellen te snel af eigenlijk. Misschien dat ik het (voor de derde) keer nog maar eens opnieuw ga doen =P
|
![]() |
Nou ik koop Fable ook zeker en dan word ik een dark wizzard
![]()
||
![]() |
Citaat:
greetz |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
greetz |
![]() |
||
Citaat:
Hopen dat Fable alle minpunten kan doen wegvallen en nog beter zijn.
||
Citaat:
beetje vaag zeker in het begin pas toen ik die camps en great houses af moest gaan werd t me een beetje duidelijk (wat een kut missie is dat trouwens, dát was saai en veel lopen ja) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Greetz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |