Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er af en toe ook last van ja, ook gewoon ineens omslaan van humeur. Misschien trek je je teveel aan. Dat je zegmaar beïnvloed word door hoe anderen zich voelen ofzo? Ik weet het niet precies.. succes in ieder geval |
![]() |
|
hormonen.
of een tijdje te weinig aan sport gedaan. niet goed gegeten/gedronken, of te veel 'gifstoffen'. een tijdje te weinig ontspannen. de weersverandering. Misschien moet je je tryptofaan en serotonine-gehalte omhoog krikken. Bijvoorbeeld veel groente en fruit eten, dadels, avocado's, walnoten, yoghurt, bonen, tofu, kip, kalkoen, pinda's, melk, kwark, bananen, ei en granen, kiwi's, abrikozen, pruimen, ananas, tomaten en zonnebloempitten. En chocola.
|
ja osms wordt ik wel gewoon super-depressief wakker
dan sta ik onder de douche en interesseerd niets mij meer, ik kom er nooit achter waarom.. het knagende gevoel dat je iets vergeten bent en dat dan 100 keer zo erg zeg maar gelukkig trekt dat na 2 uurtjes wel weg
||
Ik bedacht eerder als ik in bed lag vaak dingen die helemaal niet leuk zijn en die je ook helemaal niet wilt denken (dood in familie bijvoorbeeld) en waar je heel verdrietig om word.
Ook nu heb ik wel eens dat ik me de hele tijd ok voel, maar dan opeens zo'n vlaag heb, om niks, dat ik nergens meer zin in heb enzo. Citaat:
||
Citaat:
Ik had het niet beter kunnen omschrijven... dit is het idd.... mooi stuk text trouwens..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |