Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wij kennen mensen in Polen en daar verzamelen wij kleding voor en kleding die echt nog heel mooi is van mij wat vaak voorkomt die gaat daar heen en anders weet ik niet wat mijn moeder er mee doet. Ik zoek namelijk alles zelf eerst uit en dan geef ik dat aan mij moeder van ja dit mag en kan denk ik naar Polen.
|
![]() |
|
Of ik geef het aan iemand die ik ken die het wil hebben of mn moeder brengt het weg naar zo'n tweedehandskleding winkel als het er echt nog mooi uitziet en nog verkoopbaar is. Als het niet meer verkoopbaar is dan gooien we het in zo'n kledingbox van het leger des heils of van wat anders.
|
Als het nog goed genoeg is (geen gaten enzo) gaat het in de zak van het Leger Des Heils. Anders in de container. Maar het gaat eerst langs mn zus. En als het echt nog goede kleding is maar ik het niet meer draag omdat het niet meer past bijvoorbeeld, dan blijft het netjes in de kast liggen totdat die kilo's eraf zijn, ookal gebeurt dat niet.. Blijven hopen he.
![]()
||
Citaat:
|
Weggooien doe ik nooit, tenzij het echt niet meer te dragen is...anders dump ik het bij het kringloopcentrum, of in zo'n container of familie/vrienden...
OF! Ik probeer dr nog iets leuks van te maken...zie topic Saaie jas...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
dure kleding of goedkope kleding nielsje111 | 52 | 03-12-2012 12:00 | |
De Kantine |
Het neusje van de saaiheid #624 Verwijderd | 500 | 08-06-2009 17:28 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Lifestyle |
[Kleding]bazaar topic! Jules | 202 | 15-03-2005 16:50 | |
Lifestyle |
Hoelang gaat je kleding mee? Verwijderd | 53 | 21-01-2005 11:28 | |
Lifestyle |
Wat doe jij met oude kleding etc? Roos | 72 | 24-09-2002 23:51 |