Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ruzie is goed.. Hoort erbij enzo!
|
In het begin hadden we heel vaak ruzie. Hoewel ik anderen altijd aanraadde om het uit te maken onder die omstandigheden zijn we toch bij elkaar gebleven. Na een aantal maanden heeft alles zich opgelost. Nu zijn wel alweer anderhalf jaar samen, af en toe nog een klein meningsverschil maar eigenlijk nooit echte ruzie meer.
|
![]() |
|
Soms hebben we wel eens van die ruzietjes, meestal wat uit te hand gelopen meningsverschillen.
Maar meestal krijg ik 5 minuten daarna weer reuze spijt van wat ik gezegd heb, en wil ik het weer goed maken (en hij meestal ook) en praten we het weer uit. Zolang het maar geen echte grote blijvende ruzie's zijn vind ik het niet zo heel erg. Houdt tenminste een beetje de spanning in de relatie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ruzies frist de relatie nou juist op.. Ja geen ruzies waar de vonken vanaf springen maar ik bedoel een bitje bekvechten kan geen kwaad en dat had ik toen ook tegen mijn nu "ex" -vriendin
![]() Gr, DaLoverBoy
|
Verwijderd
|
Mijn vriend en ik zijn nu bijna 11 maanden samen en we hebben wel eens ruzie, maar we zijn nooit boos op elkaar. Ja, dat klinkt niet erg logisch... maar ik wil wel eens woedeaanvallen hebben, en als die eenmaal begonnen zijn dan moet ik echt uitrazen voor het over is, en dan staan we dus wel tegen elkaar te scheeuwen, en daarna gaan we knuffelen en huilen enzo... maar dan zijn we nooit echt boos, ik ben dan meestal zwaar geïrriteerd door iets volkomen onbenulligs en hij ergert zich dan aan mijn uitbarsting, maar boos kun je het niet noemen. We hebben nu afgesproken dat zodra ik schril ga ratelen (wat ik altijd doe vlak voor zo'n uitbarsting), hij er wat van zegt, en dan hou ik m'n mond even om er over na te denken en dan is het weer goed. Goeie oplossing is dat
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nu 3,5 jaar samen. Na een paar maanden kregen we zo nu en dan een beetje een meningsverschil. Mja, nu nog steeds zo af en toe (gemiddeld zo'n 1x per maand), nooit heel erg ofzo. Mja, wanneer er een van ons een beetje slechte zin heeft, dan gaat dat wat sneller. Maar nooit heel erg erg.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen we na 4 maanden 3 weken naar Italie gingen leerde we elkaar echt beter kennen, en hebben we de 4 maanden overzien. Toen waren er wel voor het eerst dingen waar we onenigheid over kregen... En nu zeg ik het gewoon metteen als er iets is en is een onenigheid binnen een uurtje suflullen wel opgelost...
vind het ook niet vervelend, want ik heb het idee dat we alleen dichter bij mekaar komen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
diep in je hart iemand niet kunnen loslaten ineedhelp96 | 2 | 25-06-2015 20:19 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
msnen in een relatie Verwijderd | 30 | 26-10-2006 18:57 | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
Pauze in je relatie Stefanie | 15 | 26-05-2004 20:28 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 |