Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2003, 17:26
lalaa
lalaa is offline
Wanneer begon er onenigheid te komen in je relatie of dat jullie echt ruzie kregen??
Ik heb nu net een 1,5 maand met een jongen en het gaat echt heel goed alleen nu krijgen van die kleine ruzietjes..niet eens ruzie maar onenigheid...of dat hij sjago wordt ofzo...Ik vind dat echt jammer want ik ben verder echt gek op hem en ik ben bang dat mijn beeld van hem verandert en dat hij dadelijk helemaal niet zo liev is als het nu al begint...
Wanneer kwam dat bij jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2003, 17:52
Last Resort
Last Resort is offline
als je nooit es een meningsverschil/ruzie hebt, zou ik juist gek worden in een relatie. Af en toe een beetje ruzie is helemaal niet erg hoor.
Oud 28-10-2003, 18:23
Verwijderd
Ik heb nu 6 maanden iets met mijn vriend en eigenlijk maken wij nooit echt ruzie. Het hangt er natuurlijk maar van af wat je ruzie noemt. Hoewel ... eigenlijk hebben we bijna nooit over iets onenigheid. We zien elkaar best vaak (zo'n 2 keer per week, in elk geval vaak genoeg, niet 2-3 keer per jaar of zo --> dan kan je moeilijk ruzie maken ...), dus dat is wel OK. Ik denk dat het in elke relatie anders ligt, maar je moet je daar niet zoveel zorgen over maken.
Wij maken nooit ruzie, maar ik erger me wel eens aan hem, of beter aan de dingen die hij doet (of niet doet), bv als hij zich geschoren heeft dan hangt de hele badkamer vol haartjes maar dat zijn kleinigheden.
Momenteel zit hij in de VS, in Californie, op zo'n 80 km van die bosbranden, maar hij is OK en komt als alles goed is volgende dinsdag naar huis. Ik mis hem ontzettend. Geloof me, dan doen al die kleine akkefietjes er niet meer toe als je elkaar echt graag ziet!!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 18:28
Susanne
Susanne is offline
Pfff, dag vier oid? Heerlijk een beetje tegengas, als ik jou was zou ik me vooral geen zorgen maken maar blij zijn met een jongen die niet zo'n eeuwig mak lammetje is.
Oud 28-10-2003, 18:31
Punkygirl
Punkygirl is offline
Na ongeveer een half jaar tot 9 maanden begonnen de eerste echte meningsverschillen te komen.. daarvoor was het zo klein of kwam het echt amper voor..
Oud 28-10-2003, 19:07
josdebos
josdebos is offline
wij hadden nooit echt vaak ruzie, ik denk niet dat de band slechter wordt. Maar juist dat, als je het goed uitpraat wat beter en hechter wordt. Mijn vriend en ik hebben afentoe ruzie maar de weken daarna gaat het juist beter!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 19:45
b00
b00 is offline
meissie adt heb ik ook zo vaak gehad! meeen weg doen die randmegool! als ie gaat outacten meteen dumpe die sukkel straks zit je met een of andere megool opgescheepd en heb je kids van hem en dan denk je nog wel is drie keer na!!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 20:05
Gwinnie
Gwinnie is offline
wij hebben elkaar nu 5 en halve maand en nog geen ruzie gehad.
1e keer dat ik me echt aan hem irriteerde was 2 weken geleden, maar dat was niet zo ernstig. verder irriteer ik me eigenlijk nooit aan me, hebben we nooit ruzie en gaat t goed.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 20:07
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
josdebos schreef op 28-10-2003 @ 20:07:
wij hadden nooit echt vaak ruzie, ik denk niet dat de band slechter wordt. Maar juist dat, als je het goed uitpraat wat beter en hechter wordt. Mijn vriend en ik hebben afentoe ruzie maar de weken daarna gaat het juist beter!

omdat ze soms ruzie hebben soms moet ze t maar uitmaken?

er staat:
Ik heb nu net een 1,5 maand met een jongen en het gaat echt heel goed alleen nu krijgen van die kleine ruzietjes..niet eens ruzie maar onenigheid...

als jij t zo snel niet meer ziet zitten zou ik als ik jou was dekomende 4 jaar nog maar van de jongens afblijven..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 07:33
Rory27635
Rory27635 is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 28-10-2003 @ 18:52:
als je nooit es een meningsverschil/ruzie hebt, zou ik juist gek worden in een relatie. Af en toe een beetje ruzie is helemaal niet erg hoor.
Precies jah..
Ruzie is goed.. Hoort erbij enzo!
Oud 29-10-2003, 10:01
Somebody Special
Somebody Special is offline
Na een flink aantal maanden pas.

In het begin ben je zo verliefd dat je alles van elkaar pikt en de mindere dingen niet ziet.

Maar het zou niet goed zijn als alles altijd leuk en aardig zou zijn.
Oud 29-10-2003, 10:06
miro
miro is offline
In het begin hadden we heel vaak ruzie. Hoewel ik anderen altijd aanraadde om het uit te maken onder die omstandigheden zijn we toch bij elkaar gebleven. Na een aantal maanden heeft alles zich opgelost. Nu zijn wel alweer anderhalf jaar samen, af en toe nog een klein meningsverschil maar eigenlijk nooit echte ruzie meer.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 12:23
biep
biep is offline
Soms hebben we wel eens van die ruzietjes, meestal wat uit te hand gelopen meningsverschillen.

Maar meestal krijg ik 5 minuten daarna weer reuze spijt van wat ik gezegd heb, en wil ik het weer goed maken (en hij meestal ook) en praten we het weer uit. Zolang het maar geen echte grote blijvende ruzie's zijn vind ik het niet zo heel erg.
Houdt tenminste een beetje de spanning in de relatie
Oud 29-10-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
b00 schreef op 28-10-2003 @ 20:45:
meissie adt heb ik ook zo vaak gehad! meeen weg doen die randmegool! als ie gaat outacten meteen dumpe die sukkel straks zit je met een of andere megool opgescheepd en heb je kids van hem en dan denk je nog wel is drie keer na!!
Eeeh..?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 13:30
Verwijderd
naja, toen we zes maanden hadden kregen we echt onze eerste dip in de relatie. Dit duurde een maand. Veel ruzietjes geweest toen. Maaaaar.. nu is alles weer top.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:09
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ruzies frist de relatie nou juist op.. Ja geen ruzies waar de vonken vanaf springen maar ik bedoel een bitje bekvechten kan geen kwaad en dat had ik toen ook tegen mijn nu "ex" -vriendin gezegd... Een ruzie doet gewoon bijna nooit geen kwaad.. Je kan dan weer eens alles zeggen wat je van die persoon vind en die persoon heeft dan ook een woordje over jouw.. Kan echt geen kwaad, weet je weer waar je je aan moet verbeteren of rekening mee moet houden de volgende x...

Gr,
DaLoverBoy
Oud 29-10-2003, 14:15
Verwijderd
t zou pas ongezond zijn als je geen ruzie had. maar goed. k heb nu 5,5 maand met mn vriend, en we hebben echt wel eens een ruzietje of een meningsverschil. dat hoort er nou eenmaal bij. en als je je echt ergert aan dingen, dan praat je daar maar over.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:28
**Lololo**
**Lololo** is offline
Ik heb nu 1 jaar en 7 maanden met m'n vriend en we hebben niet zo heel erg vaak ruzie. Wel zijn er van die periodes (die dan ook weken duren) waarin je echt heel veel ruzie hebt. Maar dat is nog maar een keer of 2 voorgekomen gelukkig
En af en toe een meningsverschil natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:34
Verwijderd
Mijn vriend en ik zijn nu bijna 11 maanden samen en we hebben wel eens ruzie, maar we zijn nooit boos op elkaar. Ja, dat klinkt niet erg logisch... maar ik wil wel eens woedeaanvallen hebben, en als die eenmaal begonnen zijn dan moet ik echt uitrazen voor het over is, en dan staan we dus wel tegen elkaar te scheeuwen, en daarna gaan we knuffelen en huilen enzo... maar dan zijn we nooit echt boos, ik ben dan meestal zwaar geïrriteerd door iets volkomen onbenulligs en hij ergert zich dan aan mijn uitbarsting, maar boos kun je het niet noemen. We hebben nu afgesproken dat zodra ik schril ga ratelen (wat ik altijd doe vlak voor zo'n uitbarsting), hij er wat van zegt, en dan hou ik m'n mond even om er over na te denken en dan is het weer goed. Goeie oplossing is dat . De eerste keer dat ik zo'n uitbarsting tegen hem had was na een maand of zes, denk ik, en het is eerder een goed dan een slecht teken; ik krijg ze alleen bij mensen die ik vertrouw.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 14:36
Verwijderd
Ik ben nu 3,5 jaar samen. Na een paar maanden kregen we zo nu en dan een beetje een meningsverschil. Mja, nu nog steeds zo af en toe (gemiddeld zo'n 1x per maand), nooit heel erg ofzo. Mja, wanneer er een van ons een beetje slechte zin heeft, dan gaat dat wat sneller. Maar nooit heel erg erg.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 15:41
Verwijderd
Toen we na 4 maanden 3 weken naar Italie gingen leerde we elkaar echt beter kennen, en hebben we de 4 maanden overzien. Toen waren er wel voor het eerst dingen waar we onenigheid over kregen... En nu zeg ik het gewoon metteen als er iets is en is een onenigheid binnen een uurtje suflullen wel opgelost...
vind het ook niet vervelend, want ik heb het idee dat we alleen dichter bij mekaar komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten