Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 15:25
Stefanie
Stefanie is offline
Het is net uit met mn vriend en ik mis hem heel erg, stiekem hoop ik nog dat het goed komt... Het ging uit omdat we nogal vaak ruzie hadden om nix. We irriteerden elkaar etc etc...

Nu vraag ik me af: hebben jullie weleens een soort pauze in je relatie gehad die ervoorde zorgde dat het later wél weer goed ging tussen jou en je vriend(in)? En dat je dus nadat het uit was geweest ook weer bij elkaar kwam?

Het is misschien stom van mezelf om dit te hopen, maar ik vraag het me gewoon steeds af.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2004, 15:28
Luna
Luna is offline
ik geloof niet echt in pauzes.
Ik heb het in ieder geval nog nooit goed zien gaan in mijn omgeving, maarja, dat is ook maar een eenzijdig beeld.
Oud 26-05-2004, 15:30
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ja, bij mijn 1e ex.
We zijn een keertje uit elkaar gegaan, en kwamen toen na een tijdje tot de ontdekking dat we het toch weer wilden proberen...
Het was vakantie, zomer, kriebels in je buik, paar weken elkaar niet gezien etc. Toen kwamen we elkaar weer tegen, en het was weer pats boem raak.
We hebben het wel over de reden van de breuk gehad, en dat we hier aan wilden werken. En een tijdlang is het ook goed gegaan.

MR ga er niet vanuit dat dat altijd zo is, en dat het dan ook goed gaat. Want in mijn geval is het toch mijn ex .
Oud 26-05-2004, 15:31
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik zie een vakantie altijd als een pauze. Ik ben toevallig vorige week weggeweest met school, en hij zat hier. Voordat ik weg ging was het een beetje saai tot vervelend. Maar gedurende zo'n week ga je elkaar toch missen en weet je weer even goed dat je van elkaar houdt en niet zo goed zonder elkaar kan.

Als het minder goed gaat tussen ons verlang ik altijd naar een weekje gescheiden vakantie!
Oud 26-05-2004, 15:52
cyntha
cyntha is offline
Ik heb het niet zo op pauze's in een relatie. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt. Maar ik denk dat als je er alle twee achter staat en je wilt het alletwee heel graag opnieuw proberen dat het best goed kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 16:00
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
ik heb weleens een pauze gehad. maar daarna ging het meestal niet veel beter.. eventjes wel...maar daarna was het weer gewoon net zo als ervoor. dus een pauze is niet echt een oplossing...alleen maar uitstel
Oud 26-05-2004, 16:08
Drez
Drez is offline
Ik heb een pauze van 17 dagen gehad...het was toen uit omdat ik dacht dat ik niet (meer) van hem hield en hij vond dat ik niet genoeg aandacht aan hem besteedde, maar na die 17dagen kon ik er echt niet meer tegen en kwam ik erachter dat ik eigenlijk toch wel heel erg veel van hem hield (ik jankte elke dag de hele dag en at niet meer en zat een beetje voor me uit te staren enzo) en hij miste mij ook ontzettend enzo...

anyway, we zijn nu anderhalf jaar verder en hebben nog steeds verkering, het is daarna alleen maar beter gegaan, ik heb nu niet meer het gevoel dat ik te jong ben en er niet goed over na had gedacht en dat soort sjit.
Oud 26-05-2004, 16:14
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 26-05-2004 @ 16:25 :
Het is net uit met mn vriend en ik mis hem heel erg, stiekem hoop ik nog dat het goed komt... Het ging uit omdat we nogal vaak ruzie hadden om nix. We irriteerden elkaar etc etc...

Nu vraag ik me af: hebben jullie weleens een soort pauze in je relatie gehad die ervoorde zorgde dat het later wél weer goed ging tussen jou en je vriend(in)? En dat je dus nadat het uit was geweest ook weer bij elkaar kwam?

Het is misschien stom van mezelf om dit te hopen, maar ik vraag het me gewoon steeds af.
Heb wel 2,5 jaar met n meisje gehad, zeg maar waarvan in totaal misschien 1,5 jaar ECHT n 'stelletje' dus n jaar uit drtussen (in stukjes) dus bijvoorbeeld, 4 maanden, 2 maanden uit, 1,5 jaar, 3 maanden uit....enz..
het is uiteindelijk toch definitief uitgegaan omdat het gewoon niet meer werkte, pcies hetzelfde als jij zegt: elkaar irriteren etc.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 16:23
xineof
xineof is offline
Eerst geloofde ik nooit zo in pauzes in een relatie, maar nu denk ik dat deze eigenlijk wel kunnen helpen. Dat merk ik ook nu nog als het niet zo goed gaat (lichte irritaties ed.) en je gaat bijv. een tijdje op vakantie; bij mij gaat het dan vaak beter .

Maargoed; de rede waarom ik denk dat ze wel kunnen helpen: ik heb 2,5 jaar geleden zo'n 4 maanden met mijn numalige vriend gehad, maar dat ging gewoon helemaal niet goed. Zo'n 10 maanden later hebben we weer verkering gekregen, na een lange tijd een beetje over en weer verliefd te zijn geweest. En nu hebben we al zo'n anderhalf jaar .

Het kán dus, mijn inziens, wel goed gaan, maar eigenlijk verschilt dat gewoon per relatie. Succes & sterkte er in ieder geval mee .
Oud 26-05-2004, 16:33
Billy_bob
Billy_bob is offline
Pauzes zijn ruk, je kan dan beter wachten tot 1 van 2 op vakantie gaat ofzo.
Maar goed wie ben ik....ik heb zo wie zo nooit behoefte aan pauzes, word er alleen maar gek van als ze der niet is. DUSSss
Oud 26-05-2004, 16:34
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ze helpen ik heb het ook gedaan 2 keer en het ging ineens were helemaal perfect nu nog steeds suc 6

gegroet
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 16:51
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Luna schreef op 26-05-2004 @ 16:28 :
ik geloof niet echt in pauzes.
Ik heb het in ieder geval nog nooit goed zien gaan in mijn omgeving, maarja, dat is ook maar een eenzijdig beeld.
Oud 26-05-2004, 18:58
luckyleo
luckyleo is offline
Er zijn een hoop relaties die het voor de 2e keerw ere proberen en het kan goed gaan. Zelf heb ik het ook voor een 2e keer geprobeerd, duurde iets langer als de eerste keer, maar als je tegen je problemen van je eerste keer blijft aanlopen in je herkansing kun je het beter niet doen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:13
Verwijderd
ik heb het nog nooit gedaan, maar ik geloof er ook niet zo in. misschien helpt het even, maar ik denk niet dat jullie dan later zullen trouwen (of voor altijd bij mekaar blijven). later kan je neit zomaar even een pauze nemen. als het niet goed gaat moet je er gewoon mee kappen. miss is het soms wel goed om niet altijd samen te zijn en als de 1 op vakantie gaat merk je wel dat je mekaar erg mist enzo en is het daarna weer minder saai omdat je je bewust wordt van je liefde voor mekaar, maar om nou een echte pauze te houden... neej
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:00
Lorelei
Lorelei is offline
Niets voor mij. Maar er zijn genoeg mensen bij wie het werkt.
Oud 26-05-2004, 20:28
annetjuh
annetjuh is offline
ja, toen kregen we nog meer ruzie, en nog meer ruzie.
en toen heb ik hem nooit meer, gezien of gesproken.
God bless me
Reageren

Regels voor berichten