Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Misschien heb je gelijk, ik vind het juist mooi dat je je op zo'n jongen leeftijd al zo met iemand verbonden kan voelen, ookal ben je dan nog een 'puber'...Dit is echt geen kalverliefde wat we hebben (hadden?? Ik voel nog steeds veel voor hem!!) Misschioen moeten we idd niet zo erg binden, maar ik vind het juist heerlijk!
|
Okej, hij zou naar mij toekomen, maar das een beetje lastig deze week (we hebben beide geen schoolweek)...IK heb um net een smsje gestuurd of hij vanavond naar het poolcentrum komt...Ik wil met um praten over ons...Ik mis hem heel erg en ik maak mezelf gek!
Is het niet raar dat ik weer wat van me moet laten horen? Wat vinden jullie?
|
Okej, ben ik weer...We hebben gepraat...Ik moest wel naar hem toe gaan (op school). M'n vriendinnen haalden me over, anders zou ik spijt krijgen, ik wist dat ze gelijk hadden!
We hebben eerst gepraat over de week (het was heel leuk/gezellig) en ook nog ff serieus gepraat, over ons. Het komt kort samengevat er op neer dat hij het nog niet weet! En we zijn nu wel anderhalve week verder! Ik wil niet zo lang meer op um wachten en dat heb ik ook tegen um gezegd. Toen ik hem later weer sprak vroeg ik of het goed was als ik vrijdagavond bij um zou komen, maar dat kon niet. Zaterdag was hij ook niet thuis...Maar hij vraagt dan ook niet verder over zondag ![]() Vrijdagmiddag ben ik met een smoes (samen met een vriendin) naar um toe gegaan en kwamen 2 kameraden van um. Hij bleef op me wachten, terwijl hij weg moest... Ik zei; ''Je hoeft niet op me te wachten, hoor'' en toen ging hij weg ![]() Ik sprak met zijn pleegmoeder en dat hij dan niet verder vraagt heeft te maken met z'n cultuur zegt ze... Waarom afspraken maken voor morgen als je er morgen misschien niet meer bent? Ik vind het wel raar en m'n ma (+ broer) zeggen beide dat je niet alles op z'n cultuur kan afschuiven en m'n broer beweert zelfs dat het duidelijk is dat hij me niet wil zien! Bah! Dit is zo'n tegenstrijdig gevoel! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen! Moet ik um nog een kans geven or what??? Ik wil um absoluut niet kwijt, maar op deze manier (dat heel veel van mij uit moet komen) kan ik ook niet verder! Heeft iemand een goede tip? Alvast bedankt!
|
![]() |
Hai,
Uit je verhalen is het wel duidelijk dat hij niet meer echt zin/ behoefte heeft om je te zien... Dit is allereerst pijnlijk voor jou en ik zou mezelf ook afvragen of jij wel op deze manier door wil gaan.. .Dat je je vriend ziet maar dat hij helemaal niet enthousiast is over jou... Ik denk dat je jezelf hier alleen maar mee kwelt en verder verdrietig maakt. Je moet natuurlijk zelf weten wat je met de situatie wilt, maar stel jezelf de vraag of je op deze manier door wil gaan of dat je er beter mee kan stoppen. Beide opties zijn niet ' leuk' maar wees verstandig: denk aan jezelf en laat niet met je leuren...ook al is hem kwijt raken misschien het laatste wat je nu wilt... En verder: what's meant to be will be... dus ook in jouw situatie! Suc6 met alles maar probeer er redelijk nuchter tegenaan te kijken, te relativeren en bekijk wat voor voordelen bepaalde situaties voor jou meebrengen..Pas dan kun je zeggen wat het beste voor je is! |
![]() |
|
Dankje voor je bericht!
![]() ![]() Ik vraag me nu inderdaad af hoe t nu verder moet! Ik doe bijna niets anders ![]() het is echt een vervelende situatie maar ik heb voor mezelf besloten dat als hij morgen op school niet naar me toe komt, dat het dan echt over is voor mijn gevoel! Nogmaals bedankt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje negeert me na een tijd intiem (online) contact sickasfrick | 6 | 03-11-2014 20:27 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier in vredesnaam mee? Maxwel | 3 | 10-06-2014 07:37 | |
Liefde & Relatie |
Volgens mij heb ik het een beetje verpest. hendroit | 34 | 06-01-2012 13:48 | |
Liefde & Relatie |
vreemd gegaan Denise1993 | 44 | 14-08-2009 18:34 | |
Liefde & Relatie |
Vaag, verdrietig en nog veel meer -Octavius- | 37 | 27-05-2006 18:20 | |
Liefde & Relatie |
wat tedoen? **Flurkie** | 4 | 24-05-2003 20:27 |