![]() |
||
Het vorige deel:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=500803 ....;) begon het topic zo: Citaat:
|
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ehm - ik ben om half 11 opgestaan ipv half 1 - ik ehm heb de herhaling van gtst gezien ![]()
|
Verwijderd
|
umz........ mijn proefwerk bio ging superrrrrrrrrrrgoed en umz, ik had zo'n mooi moment vanmorgen, ik stapte naar buiten om mijn fiets buiten te zetten begon het opeens te sneeuwen... made me happy!!
maar das vast niet iets wat goed ging, umzz... weet niet echt iets, maar heb de halve dag nog voor me dus misschien vanmiddag of vanavond... ![]() |
![]() |
|
![]() |
AK toets gehad, telt heel veel procent mee...
Ik had 2 van de 3 hoofdstukken maar geleerd, en toen werden er bijna alleen maar dingen gevraagd over de hoofdstukken die ik wel kende ![]() ![]() ![]() Verder ook toetsen Duits 1 en 2 gehad, ging ook best goed...
|
Verwijderd
|
Dris best veel goedgegaan. Normaal gaat t veel slechter.
-Kben er achter, dat er veel meer mensen sijn, die mij sien als een goeie vriendin, dan ik dacht. -Keb eindelijk n vriendje dat me niet belasered en me laat wachten op niks. -Ksta gewoon n 10 voor wiskunde, ik stink in wiskunde, ikvat er de balle van, maar ik sta n 10 (misschien ben ik blijven sitte ![]() Met andere woorden, als je dit gister vroeg, hadk er heeeeeeel anders op gereageerd. Hummz, nadeel van vandaag: keb me 3e mobiel gemolt.. jmmr, daar hebk de garantie voor ![]() |
![]() |
|
-Werk is weer afgelopen (ja dit is goed want dat 06:00 - 15:00 ritme was moordend
![]() -Jurgen is langs geweest (lang geleden enzo) -Lekker mee staan schreeuwen met Epica nummers terwijl iedereen het kon horen zonder me te schamen ![]() -Lekker op tijd naar bed zometeen (10 minuutjes nog)
|
- heel lekker gegeten vanavond (kabeljauwfilet uit de oven in ketjapsaus)
- niets aan mn huiswerk gedaan maar dat mag ook wel eens een dagje, tis vakantie immers. ![]()
|
Vandaag niet echt veel, maar gisteren wel. Gisteren was een topdag. M'n oude school en klasgenoten weer ff opgezocht en ik werd meteen zowat doodgeknuffeld en ze zeiden dat ze me allemaal zo hadden gemist en das eigenlijk best wel lekker om te horen
![]() Kwam ook een lerares tegen die er meteen voor heeft gezorgd dat (illegaal) mijn O voor gym werd veranderd in een V, zodat ik dat nu niet meer hoef te doen ![]() Dus ja, ik voelde me erg blij ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Beleidszaken |
[psych] Blijf positief beleid Miracle | 60 | 22-11-2003 18:09 | |
Films, TV & Radio |
het grote DVD/VIDEO verhuur topic Buzzzfuzzz.vs | 3 | 18-11-2003 11:33 | |
Psychologie |